Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhojentansseihin 2000 euron panostuksella! Perheen prinsessa HALUAA oman promqueen-päivänsä hinnalla millä hyvänsä!

Vierailija
09.02.2024 |

Puku, kengät, laukku, korut, meikki, kampaus, illallinen & aito shampanja. Siitähän se kertyy.

Kommentit (83)

Vierailija
81/83 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran hinnalla millä hyvänsä, niin panostakaa 100 euroa.

Vierailija
82/83 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olin wanha 2010. Mun tanssit olivat yhteensä ehkä 200€. Maksoin ihan omasta pussista ne. 

puku löytyi pukuliikkeestä Helsingistä, ostin entisen häämekon ja maksoin 70€. hanskat ja laukku olivat yhteensä 20€ Stockmannilta. Kengät olivat kaksi euroa marketista. Sukkahousut olivat pari euroa. Illallisella ei käyty, koska ei yksinkertaisesti kenelläkään ollut rahaa. Lukion oppilaskunta vuokrasi illaksi tilan, johon pääsimme kokoontumaan. Sain silloin isältäni kyydin sinne ja kotiin. Kampaajalla en käynyt, äitini teki nutturan. Kynnet lakkasin itse, meikin tein itse. tanssin kahdessa tapahtumassa, meillä olivat tanssit onneksi vain yhden päivän. Lounaalla käytiin kaupasta hakemassa croissantit ja pilttipurkit.

en ikinä laittaisi yhteen päivään noin paljoa rahaa. Varsinkaan nuorena ihmisenä. sitä rahanmenoa meinaa on ihan riittävästi tuon päivän jälkeen ja

Miksi ei maksaisi? Ei ole pakko odottaa sitä hetkeä, kun miniä ryhtyy vaatimaan appivanhempien oamisuutta itselleen, koska eihän vanhukset rahaa tarvitse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/83 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö voitaisi ottaa lukioihin sellainen asia, että jokainen tyttö/nainen suunnittelee ja tekee oman pukunsa käsityötunnilla ? Ostaa itse oman kankaan yms koristeet. 

Minä olin veistossa, niin taitava en ollut että olisin puusta osannut pukua tehdä.

Puupalttoo olisikin ollut repäisevä valinta.