Ujon miehen kiinnostus
Mistä sen huomaa? Mistä tietää, että on kiinnostunut? Välimatkaa on.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Itse olen toisinaan ujo ja olen kyllä monesti kiinnostunut. Kaipa nainen osaa tulkita kiinnostukseni vasta sitten, kun on osannut antaa minulle aikaa. Toisinaan se ajan määritelmä voi tarkoittaa paria tuntia, toisinaan useampaa päivää.
Romanssit unikuvissa. T. M34
Samanikäisenä hiljaisena miehenä kerron omia kokemuksia. Olen sopivan hetken tultua mennyt vaan sanomaan suoraan. Ehtoopuolelle kun aletaan pikkuhiljaa käymään niin ei siinä enää häviä mitään. Kiinnostuksen kun asiallisesti esittää, saat joko tyrmäyksen tai innostuksen. Omista teiniajan virheistä oppinut, että se ettet uskalla tuoda asiaa ilmi voi jäädä kaivamaan vuosikymmeneksi. Jos toiselle ei nappaa, niin siirtyy eteenpäin. Tuolla on maailma täynnä kiinnostavia naisia, ei tarvi löytää kuin yksi.
Jos nainen on rohkea, ei ujo uskalla lähestyä
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei?
Pelottava
Miksi ihminen on luonteeltaan ujo?
Tuskin haluat ujoa miestä, joten onko sillä niin merkitystä, miten mies osoittaa kiinnostustaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei?
Rohkea nainen lähestynee itse mielenkiintosia miehiä. Ujo tuskin kuuluu niihin miehiin.
Kerran oli tuollainen rohkea nainen ja koin olevani epävarma hänen kanssa. Hän oli sellainen sekopää. Vilkas. Ihastuin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen toisinaan ujo ja olen kyllä monesti kiinnostunut. Kaipa nainen osaa tulkita kiinnostukseni vasta sitten, kun on osannut antaa minulle aikaa. Toisinaan se ajan määritelmä voi tarkoittaa paria tuntia, toisinaan useampaa päivää.
Romanssit unikuvissa. T. M34
Samanikäisenä hiljaisena miehenä kerron omia kokemuksia. Olen sopivan hetken tultua mennyt vaan sanomaan suoraan. Ehtoopuolelle kun aletaan pikkuhiljaa käymään niin ei siinä enää häviä mitään. Kiinnostuksen kun asiallisesti esittää, saat joko tyrmäyksen tai innostuksen. Omista teiniajan virheistä oppinut, että se ettet uskalla tuoda asiaa ilmi voi jäädä kaivamaan vuosikymmeneksi. Jos toiselle ei nappaa, niin siirtyy eteenpäin. Tuolla on maailma täynnä kiinnostavia naisia, ei tarvi löytää kuin yksi.
Et ole siis hiljaista ja ujoa nähnytkään. Kylmät lähestymiset tuohon tyyliin ovat erittäin rohkea suoritus.
Vierailija kirjoitti:
Kerran oli tuollainen rohkea nainen ja koin olevani epävarma hänen kanssa. Hän oli sellainen sekopää. Vilkas. Ihastuin.
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Kiinnostaa itseäkin. Sivutuulahdus
on treffeillä hiljainen. Vastailee kyllä, kun kysytään, mutta ei itse esitä kysymyksi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Miksi sama mies on toisena päivänä ujo ja toisena taas ulospäinsuuntautunut ja hymyilevä? Vai johtuuko siitä, jos itse olen vaisumpi (esim. huonosti nukutun yön jäljiltä), hän rohkaistuu?
Vierailija kirjoitti:
Tuskin haluat ujoa miestä, joten onko sillä niin merkitystä, miten mies osoittaa kiinnostustaan?
Ei ole mitään haluttavampaa kuin ujo mies.
katseestakin voi antaa nykyään metoon, joten jos ujo mies osaa salata ihastuksensa, niin kaikki on hyvin
t. feministi
Tai, ellei ole humalassa.