Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ujon miehen kiinnostus

Vierailija
08.02.2024 |

Mistä sen huomaa? Mistä tietää, että on kiinnostunut? Välimatkaa on.

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katselee. Siihen se sitten jääkin ellei nainen tee aloitetta.

Tai, ellei ole humalassa.

Vierailija
22/46 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen toisinaan ujo ja olen kyllä monesti kiinnostunut. Kaipa nainen osaa tulkita kiinnostukseni vasta sitten, kun on osannut antaa minulle aikaa. Toisinaan se ajan määritelmä voi tarkoittaa paria tuntia, toisinaan useampaa päivää.

Romanssit unikuvissa. T. M34

Samanikäisenä hiljaisena miehenä kerron omia kokemuksia. Olen sopivan hetken tultua mennyt vaan sanomaan suoraan. Ehtoopuolelle kun aletaan pikkuhiljaa käymään niin ei siinä enää häviä mitään. Kiinnostuksen kun asiallisesti esittää, saat joko tyrmäyksen tai innostuksen. Omista teiniajan virheistä oppinut, että se ettet uskalla tuoda asiaa ilmi voi jäädä kaivamaan vuosikymmeneksi. Jos toiselle ei nappaa, niin siirtyy eteenpäin. Tuolla on maailma täynnä kiinnostavia naisia, ei tarvi löytää kuin yksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen on rohkea, ei ujo uskalla lähestyä

Vierailija
24/46 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
25/46 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei?

Vierailija
26/46 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei?

Pelottava

Vierailija
27/46 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihminen on luonteeltaan ujo?

Vierailija
28/46 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin haluat ujoa miestä, joten onko sillä niin merkitystä, miten mies osoittaa kiinnostustaan?

Vierailija
29/46 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei?

Rohkea nainen lähestynee itse mielenkiintosia miehiä. Ujo tuskin kuuluu niihin miehiin.

Vierailija
30/46 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran oli tuollainen rohkea nainen ja koin olevani epävarma hänen kanssa. Hän oli sellainen sekopää. Vilkas. Ihastuin.

Vierailija
31/46 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen toisinaan ujo ja olen kyllä monesti kiinnostunut. Kaipa nainen osaa tulkita kiinnostukseni vasta sitten, kun on osannut antaa minulle aikaa. Toisinaan se ajan määritelmä voi tarkoittaa paria tuntia, toisinaan useampaa päivää.

Romanssit unikuvissa. T. M34

Samanikäisenä hiljaisena miehenä kerron omia kokemuksia. Olen sopivan hetken tultua mennyt vaan sanomaan suoraan. Ehtoopuolelle kun aletaan pikkuhiljaa käymään niin ei siinä enää häviä mitään. Kiinnostuksen kun asiallisesti esittää, saat joko tyrmäyksen tai innostuksen. Omista teiniajan virheistä oppinut, että se ettet uskalla tuoda asiaa ilmi voi jäädä kaivamaan vuosikymmeneksi. Jos toiselle ei nappaa, niin siirtyy eteenpäin. Tuolla on maailma täynnä kiinnostavia naisia, ei tarvi löytää kuin yksi.

Et ole siis hiljaista ja ujoa nähnytkään. Kylmät lähestymiset tuohon tyyliin ovat erittäin rohkea suoritus.

Vierailija
32/46 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran oli tuollainen rohkea nainen ja koin olevani epävarma hänen kanssa. Hän oli sellainen sekopää. Vilkas. Ihastuin.

Miksi?

Vierailija
33/46 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Kiinnostaa itseäkin. Sivutuulahdus

34/46 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

on treffeillä hiljainen. Vastailee kyllä, kun kysytään, mutta ei itse esitä kysymyksi.

Vierailija
35/46 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ei ei.

Vierailija
36/46 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Vierailija
37/46 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sama mies on toisena päivänä ujo ja toisena taas ulospäinsuuntautunut ja hymyilevä? Vai johtuuko siitä, jos itse olen vaisumpi (esim. huonosti nukutun yön jäljiltä), hän rohkaistuu?

Vierailija
38/46 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin haluat ujoa miestä, joten onko sillä niin merkitystä, miten mies osoittaa kiinnostustaan?

Ei ole mitään haluttavampaa kuin ujo mies.

Vierailija
39/46 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
40/46 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

katseestakin voi antaa nykyään metoon, joten jos ujo mies osaa salata ihastuksensa, niin kaikki on hyvin

t. feministi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä