Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni katselee netissä teensex-sivuja

Vierailija
12.01.2007 |

En tiedä pitäisikö vetää herne nenään, vai ei? Ei tässä itse enää teini kunnossa olla, kolme lasta ja yli kolmekymppiä mittarissa. En ole mikään ruma ja lihava, normaalipainoinen ja ihan nättikin. Mutta miksi ne teinisivut niin kiinnostaa? Ja alakerta ei ole mikään löysä. Saisiko myös miehisiä asiallisia kommentteja.

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyyliin Britney Spears tai Paris Hilton. Ei teineistä.

Vierailija
62/65 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle naisen kokemattomuus on kiihottavaa. Seksisivujen teineistä ei tule sitä fiilistä. Minä saan parhaat fibat runkatessa ihan tavallisista pukeisista teineistä. Aivan huippu on tietenkin ujohko 25v nainen, joka hieman punastellen puhuu " jos saan joskus lapsia" ja puheista näkee, ettei hän ole edes seurustellut. Sellainen saa veren kiertämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselkaa ja kuolatkaa mieluiten ikäisiänne! En ikinä menis sänkyyn yli 25 veen kanssa. Ehkä sitten vanhempana. Jos joku " teini" teille antaa niin on jälkeenjääny. T.18v

Vierailija
64/65 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 30 v nainen ja odottelen neljättä lastani. Pidän vain nuorista miehistä. Ällöttää kaikki ikäiseni tai sitä vanhemmat miehet. Oma mieheni 24 v ja ihanan timmissä kunnossa ja jaksaa sekstailla viisikin kertaa peräkkäin! Nam!

Tietysti on sitten joskus sopeuduttava kun miehelle ikää tulee. Onneksi " nuorikkoni" rakastaa itseään vanhempia naisia.

Vierailija
65/65 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Itse olen 30 v nainen ja odottelen neljättä lastani. Pidän vain nuorista miehistä. Ällöttää kaikki ikäiseni tai sitä vanhemmat miehet. Oma mieheni 24 v ja ihanan timmissä kunnossa ja jaksaa sekstailla viisikin kertaa peräkkäin! Nam!

Tietysti on sitten joskus sopeuduttava kun miehelle ikää tulee. Onneksi " nuorikkoni" rakastaa itseään vanhempia naisia.

...vaikka naiset tuntevat samalla tavalla vetoa nuorempiin miehiin. Tässä asiassa miehet ovat avoimempia, ja on se varmaan vähän yleisempääkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä