Olenko liian jyrkkä kun en varsinaisesti suostu matkustamaan tindernaisten perään?
Minulla on auto mutta en käytä sitä deittailuun. Tinderdeitit voi siis tapahtua lähinnä kävely- tai pyöräilymatkan päässä kotoani. Tullut liikaa ohareita että käyttäisin rahaa ensitapaamisiin.
Kommentit (26)
Itse naisena rajaan treffialueeni viiteen metriin. Jos mies ei itsenäisesti tajua astua tälle alueelle, hän ei ole minua varten.
Sitä vaan ihmettelen, että miksi olen vieläkin sinkku?
Ei jaksa kiinnostaa parisuhteet. Iskijöitä riittää silti. Pidän itseni kunnossa terveyden takia, en miesten huomion. Ja kun ei ole vielä ryppyjäkään, luullaan nuoremmaksi. Kymmenisen vuotta nuoremmaksi.
Hmm, no itse olisin valmis matkustamaan miehen vuoks, mutta jos se ei jostain syystä onnistuisi, niin odottaisin miehenkin yrittävän matkustaa luokseni jos hänellä on kulkuneuvo..
Mutta vuokseni on matkustettu puoli suomea ja avioliitto siitä syntyi.
Arvostan ja rakastan miestäni ja meillä on äärimmäisen ihana suhde ja olemme myös parhaita ystäviä.
Kannatti siis tulla luokseni.
Pahoittelut ohareista, ne on aina syvältä. Jos niitä on paljon, niin onko mitään syytä, missä yhteydessä näin on aina käynyt, yhdistääkö jokin kommentti tms tätä? En tunne ketään naista joka olisi tehnyt oharit, ilman hyvää syytä. Et on yhtäkkiä laitettu jotain: lämmitetäänkö sauna treffien päätteeksi.
Tai mies ollu paljon vanhempi yms kuin on väittänyt profiilissaan, eli valehdellut.
Mikä se semmonen nainen on minkä takia pitäis ajella yli 10 km? Pitäis olla melkoinen löytö että lähtisin.
Ei kai tuossa mitään väärää ole, mutta jos et saa kävely/pyöräily kantaman sisältä seuraa tai tulee tilanne missä auto olisi ihan kiva olla käytössä treffejä varten mutta et omalta osaltasi suostu autoiluun, niin et voi syyttää muita kuin itseäsi jos seuraa ei löydy. Minusta on ihan normaalia, että jos deittiapista löytyy kiinnostava ihminen jonka haluaa tavata, niin sitten tavataan vaikka olisi vähän välimatkaa. Kokeilematta ei voi tietää, onko tapaaminen onnistunut vai ei. Ehkä sun paikkasi ei ole tinderissä, jos olet lähtökohtaisesti niin pettynyt ja ennakkoluuloinen, että se aiheuttaa tuollaisia esteitä ja voi vaikuttaa seuralaisestakin oudolta. Parisuhdetta ei ole tarvetta etsiä väkisin, parempi kun haet seuraa sitten kun olet siihen valmis.
Naiset ne kyllä odottaa kovin että mies matkustelee satoja kilsoja heidän luokseen. Koska ovathan he sen arvoisia.