Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mielestäsi 18 vuotta vanhempi mies liian vanha?

Vierailija
08.02.2024 |

Rehellisiä mielipiteitä kiitos! Olen itse 44-vuotias nainen.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin. Itsellä ainakin on 22-vuotias nainen.

M47

Vierailija
22/37 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi toisten puolesta sanoa, mutta itselleni kyllä olisi auttamatta liian vanha. Jo 8 vuotta vanhempi olisi ainakin puolet liikaa. Olen aina kiinnostunut itseäni pari vuotta nuoremmista, tai oman ikäisistä miehistä. Poikkeustapauksissa muutaman vuoden vanhemmista, mutta ei missään nimessä noin vanhoista.

Vierailija
24/37 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän yhden kuusikymppisen miehen, jonka mielestä 40v nainen on hänelle liian vanha😂 on papalla kovat luulot itsestään

Vierailija
25/37 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla

Vierailija
26/37 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On liian vanha, aivan liian suuri ikäero. Itse ottaisin hieman nuoremman miehen.

Noin vain ottaisit jonkun muun kuin mitä sydän sanoisi?! 

Vierailija
27/37 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset uhriutuu kun mies sairastuu. Nainen kulkee sitten naama norsun v...ulla, koska hän on uhriutuja. Mies jättää sairastuneen naisen ja jatkaa hymyssä huulin elämää uuden 20v nuoremman naisensa kanssa.

Vierailija
28/37 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kysyt? 99,99% mielestä on liian vanha. 99%:lla on suurinpiirtein oman ikäinen kumppani.

Siinä vastaus. Toki, jos olet tasapaksu lyllertäjä, joka näyttää jo 53-vuotiaalta ja mies muutaman vuoden nuoremmalta, niin kukaan ei edes huomaa ikäeroa.

Vierailija
29/37 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset uhriutuu kun mies sairastuu. Nainen kulkee sitten naama norsun v...ulla, koska hän on uhriutuja. Mies jättää sairastuneen naisen ja jatkaa hymyssä huulin elämää uuden 20v nuoremman naisensa kanssa.

Ei mene aina näin. Miksi tätä ikä kysymystä toisten elämästä saatana vetvotaan... Rakkaus ei katso ikäeroa. Jos vielä nykypäivänä joku moukka ihmettelee ja puuttuu voi jättää omaan arvoonsa. 👍

Vierailija
30/37 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan sitä voi sanoa. Suhde voi toimia hyvin, tai olla toimimatta.

Vierailija
31/37 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellakin.

Mikä luulet olevasi määrittelemään ketään muita kun itseäsi.. Ota vapaasti minkä lytäät, ei ole meidän migreeni.. 

Vierailija
32/37 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kohallani tuon iköinen mies olisi ehdottomasti liian vanha. Olen 72-vuotias, en haluaisi olla parisuhteessa 90-vuotiaan miehen kanssa.

Vierailija
33/37 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen oma asia, mutta itse myöskin 44-vuotiaana naisena en kyllä mitenkään pysty näkemään itseäni suhteessa 62-vuotiaan miehen kanssa.

Vierailija
34/37 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei olen 27 vuotias nainen ja seurustelen ihanan viiskymppisen miehen kanssa :) Ei ikä haittaa päin vastoin auttaa... Sain muutaman lapsen n 24 v kieppeillä ja nyt meillä on sexi mahtavaa. Ukkoni osaa jo fistaukset ym.

IHQ ku se venyttää vakoo

Vierailija
35/37 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähipiirissä on tuon ikäeron toimiva suhde. Kyse on ihmisistä, ei iästä.

Vierailija
36/37 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei olen 27 vuotias nainen ja seurustelen ihanan viiskymppisen miehen kanssa :) Ei ikä haittaa päin vastoin auttaa... Sain muutaman lapsen n 24 v kieppeillä ja nyt meillä on sexi mahtavaa. Ukkoni osaa jo fistaukset ym.

IHQ ku se venyttää vakoo

Haluaa tehdä mustasukkaisuuttaan ja kateuttaan sinusta oikein käytetyn oloisen ja näköisen. Siksi. Seuraavaksi sitten hoinataan passkarööri niin, että valuu aina auki olevasta reijästä housuun haisemaan. Et kelpaa kellekään sen jälkeen ja noloat itseäsi. Sitä se tahtoo.

Vierailija
37/37 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minulle ei olisi ok koska mies olisi jo sitten yli kahdeksankymmenen. En nyt heti vuoden parin kuluttua haluaisi omaishoitajan pestiin. Sori siita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi