Viimeinen vaalitentti YLE klo 21.00
Todellakin, viimeinen tentti ennen vaalipäivää! Otetaan asiallisesti niin jospa ketju pysyisi :)
Kommentit (658)
Vierailija kirjoitti:
Jaahas, Stubb on taas satavarma että osaisi puhua Trumpin pyörryksiin. Voi helevetti.
Ollaan siinä tilanteessa vielä, että Stubb on raivostuttanut Trumpin. On juuri sen oloinen ihminen, joka ärsyttäisi Trumpia - itse asiassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stubb yhtäkkiä samalla linjalla mukamas ydinaseista...
No kun Niinistö oli eri mieltä niin pitä tuuliviirin laillla vaihtaa linja.
Ja hän ei ole yhtään vaikutuksille altis. Eipä! Isommat bossit maailmalla vie Stubbia kuin litran mittaa.
Stubbin arvopohjainen realismi tulee nyt korvista.
Vierailija kirjoitti:
Haavisto on epätoivoinen, jankuttaa taas Stubbilta ydinaseista vaikka teki niin jo aiemmissa tenteissä. Olisi nyt keksinyt jotain uutta, tuo on tylsää.
Stubb oli taas omalla linjallaan, ei haastanut vaan halusi keskustella. Pinnat Stubbille, tyylikästä. Erittäin fiksua.
Harmi, että toimittajat eivät antaneet heidän keskustella pidempään.
Tehtävä oli että pitää haastaa toista jostain mistä on eri mieltä. Sitä paitsi ei kai tämän tarvitse olla viihdyttävää vaan asiallista. Jos on tylsää niin käännä kanavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja taas "me Pekan kanssa..." Tuo Haavisto on pyhimys kun se ei hermostu tuosta Stubbin ällöttävästä alentuvasta nuoleskelusta.
Kyllä. Stubb ratsastaa Pekan viisaudella ja sitten kansa äänestää Stubbia. Huokaus.
Viisaudella?
Mitä hittoa tuo arvopohjainen realismi jota Stubb toistelee aina? Varsinaista diipadaapaa.
Haaviston kannalta sunnuntai tulee vastaan liian nopeasti. Ei ehdi ohittaa Stubbia ja jää niukasti toiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Stubbilla on hyvä muisti, latelee lukuja sulavasti.
Vielä kun luvut olisivat oikeita.
90 %. Sori siitä
"Afrikan raaka-aineiden riippuvuus Kiinasta".. Pitikö sanoa että Kiinan riippuvuus Afrikan raaka-aineista?
Kiina on jäänyt näissä todella vähälle huomiolle. Hyvä että käsitellään nyt.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Haavisto on vähän epäröivä. Kuin joku koululainen joka vastaa kysymykseen. Tuntuu, ettei hallitse asiaa.
Voi olla, että Stubb on vain esiintymiskoulutettu, mutta hän on vakuuttavampi.
Noin on pakko todeta. Stubb vaan on niin presidentillinen. Hyvä kokonaisuus.
Minä minä minä olen tehnyt sitä ja sitä. Ihan alkaa naurattaa tuo Stupedon kommentit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stubbilla on hyvä muisti, latelee lukuja sulavasti.
Subb pystyy omaksumaan käsittämättömän määrän tietoa hetkessä. Haavisto on jo oikeasti vanha ja soisi hänelle eläkkeen. Nämä tentit ovat olleet hänelle aivan liikaa.
Ai miten Stubb nyt yhtäkkiä pystyy omaksumaan tietoa, kun missään ministerinpestissään ei pystynyt? Etkö muista, että häntä pidettiin täysin floppina?
Stubb on ollut jokaisessa tentissä aktiivisempi arvioitiin mm. eilisessä Pöllöraadissa. Stubb asetttuu haastajaksi vastaamalla jokaiseen avoimesti vastattavaan kysymykseen ensimmäisenä.
Huuhkaja on epävarma kun ääni värisee ja sanat hakusessa.
Vierailija kirjoitti:
Kummallakin on vaaleansininen solmio. Kumma kun Pekka Haavisto ei ole laittanut sateenkaarisolmiota yhteenkään tenttiin, mutta toisaalta Pekka Haavisto on paljon hillitympi kuin Alexander Stubb, joten ei olisi yllättänyt, jos tuollaisen solmion olisikin television suoraan tenttiin laittanut Alexander Stubb.
Alexhan on tosiaan ajanut aktiivisesti seksuaalivähemmistöjen asiaa. Paljon aktiivisemmin kuin Pekka.
Haavisto saanut kysymykset etukäteen? Mitenkään voi muistaa mitä stubb on joskus vuosia sitten jonkun lehden haastattelussa. Joopajoo
Ei ole Stubbin oikea kannatus noussut, vaan ainoastaan taktinen äänestäminen nousussa. Persut nat-s-inmustilla silmälaseillaan eivät sitä vain tunnusta.