Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Esihenkilö poisti minut työvuororyhmästä

Vierailija
08.02.2024 |

0 soppari jossa ryhmästä saanut valita mitä vuoroja ottaa. Poisti minut kyseisestä. Kun en ole nyt kuukauteen opintojen takia voinut töitä ottaa. Oliko tämä hiljainen irtisanominen? :D huvittavaa käytöstä. 

Kommentit (77)

Vierailija
61/77 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tällaisen tempun jälkeen pyytää työtodistusta niin kannattaako laittaa, että työtodistuksen voi lähettää osoitteeseen x vai että työtodistus tulee lähettää osoitteeseen x

Vierailija
62/77 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irtisanoitko sopimusta sitten?

Joo, laitoin sitten itse viestiä hänelle, että puretaan soppari (tms. en muista sanamuotoa) kun kerran noin teki. Toki ihan asiallisesti viestitin. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/77 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin hoitoalalla olevana toivon, ettei ketään potkittaisi ryhmästä pihalle sen vuoksi, ettei ota vuoroja vastaan tarpeeksi usein. Joka ikistä keikkalaista tarvitaan vaikka pystyisi tulemaan töihin kaksi kertaa vuodessa. Mitä se haittaa, että ne roikkuu siinä ryhmässä? Ei siellä mitään valtionsalaisuuksia jaeta.

Nimenomaan hyvin harvoin käyvät rändomit on raskaita. Ei tunne asiakkaita eikä toimintatapoja. Ovat täysin pihalla yksikössä vallitsevista asiakastilanteista. Enemmän haittaa kuin hyötyä vakkareille. Jossai varastohommissa voikin olla ihan jees vaikka harvoin käy trukilla siirtämässä lootia paikasta A paikkaan B.

Mun työpaikalla hoitokodissa nämä harvoin käyvät random-keikkalaisetkin ovat tyhjää parempi. Kyllä raivostuisin, jos tietäisin, että esimiehellä on keikkalaisreservi, josta hän katkeruuksissaan potkii väkeä pihalle.

Vierailija
64/77 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rupea ravaamaan huviksesi työterveydessä.

Mitä hyötyä tuosta on? Jos se ei ole työperäinen sairaus, saa itse maksaa lääkärilaskut. Ei meillä ole kaikenkattavaa työterveyshuoltoa.

Nollasoppareilla harvemmin on työterveyshuoltoa. 

Onhan se pakollinen, laissa määrätty. Ota työsuojelupiiriin yhteyttä jos työnantaja muuta väittää.

Ei siihen lakisääteiseen minimiin kuulu paljon mitään. Ei lääkärikäynnit eikä hoitajalla käynnit. 

Vierailija
65/77 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miksipä suotta roikottaa ryhmässä mukana tyyppiä, joka aniharvoin on käytettävissä.

Usein nää on vielä pyhävuorojen kyttääjiä. Muut tekee kaikkia vuoroja ja nää jotkut yrittää lokkia rahavuoroja. Meillä ne lentää ryhmästä oitis.

-esihenkilö

Hyi, en haluaisi olla pyhänä töissä.

Oletko jossain hoitoalalla?

Vierailija
66/77 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esinahka

Vierailija
67/77 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miksipä suotta roikottaa ryhmässä mukana tyyppiä, joka aniharvoin on käytettävissä.

Usein nää on vielä pyhävuorojen kyttääjiä. Muut tekee kaikkia vuoroja ja nää jotkut yrittää lokkia rahavuoroja. Meillä ne lentää ryhmästä oitis.

-esihenkilö

Hyi, en haluaisi olla pyhänä töissä.

Oletko jossain hoitoalalla?

Juu. Esim. La-su yövuoro keikkarille 420e netto.

Vierailija
68/77 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellista käytöstä. Vähän kuin facebookissa joku poistaa kavereista ilman syytä. Ihmeellistä, että heitetään ulos ryhmästä. Eli savustettu ulos

Vierailija
69/77 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee työsopimuksia. Työnantaja tekee. Jaan työvuoroja, jotka mulle tulee jaettavaksi. Jaan ne sitoutuneimmille. Joku muu voi tehdä toisin.

Eli toimit työnantasi kätyrinä. Ei tee sinusta työnantajaasi parempaa. 

Vierailija
70/77 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsellista käytöstä. Vähän kuin facebookissa joku poistaa kavereista ilman syytä. Ihmeellistä, että heitetään ulos ryhmästä. Eli savustettu ulos

Tarviiko etes ihmetellä, että on taas hoitoalasta kyse. Tai ainakin moni kommentti on hoitoalalta. Miksiköhän teillä voidaan huonosti? 

Vierailija
71/77 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnihoiva?

Vierailija
72/77 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarviiko etes ihmetellä, että on taas hoitoalasta kyse. Tai ainakin moni kommentti on hoitoalalta. Miksiköhän teillä voidaan huonosti? 

Hoitoala hyvinkin. Tämähän meni vielä niin, että sain vain 0 H sopimuksen. yht äkkiä esihenkilö oli laittanut minulle listan täyteen vuoroja. Kerroin, ettemme olleet sopineet kaikista vuoroista ja että käyn myös koulua. Hän katsoi minua halventavasti ja sanoi "just, pitää sitten keksiä jotakin"

Vierailija
73/77 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laittaisin sähköpostia, että työtodistus tulee lähettää postilla kotiin. 

Vierailija
74/77 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo sun kaveri, poistetaan ryhmästä 

Vierailija
75/77 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoitoala hyvinkin. Tämähän meni vielä niin, että sain vain 0 H sopimuksen. yht äkkiä esihenkilö oli laittanut minulle listan täyteen vuoroja. Kerroin, ettemme olleet sopineet kaikista vuoroista ja että käyn myös koulua. Hän katsoi minua halventavasti ja sanoi "just, pitää sitten keksiä jotakin"

Mulleki kävi näin hoitoalalla. Lupauduin yhteen vuoroon niin huomasin, että siellä oli laitettu mulle täysipäiväisesti vuoroja kysymättä.

Vierailija
76/77 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perus meininki

Vierailija
77/77 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on ihan syöpää miten nollasopimuksellisia kohdellaan työelämässä! Tää on esimerkki siitä. Ja lisää paikallista sopimista, tukehdun nauruun. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi