Esihenkilö poisti minut työvuororyhmästä
0 soppari jossa ryhmästä saanut valita mitä vuoroja ottaa. Poisti minut kyseisestä. Kun en ole nyt kuukauteen opintojen takia voinut töitä ottaa. Oliko tämä hiljainen irtisanominen? :D huvittavaa käytöstä.
Kommentit (77)
Itse en myöskään pystynyt hetkeen ottamaan vuoroja niin alkoi hiillostaminen. Esihenkilö sanoi jopa, että voit palauttaa avaimet ja lopettaa. No vein avaimet ja ei kuulunut enää ikinä mitään
Niin työvuoroja sitten ei enää saa tuota kautta ainakaan
Ryhmässä pysyy vaan ne, jotka ottaa vuoroja.
-esimies
Vierailija kirjoitti:
Itse en myöskään pystynyt hetkeen ottamaan vuoroja niin alkoi hiillostaminen. Esihenkilö sanoi jopa, että voit palauttaa avaimet ja lopettaa. No vein avaimet ja ei kuulunut enää ikinä mitään
Avaimia tarvitaan siellä töissä. Ei sun himassa.
Vierailija kirjoitti:
Työtodistus kiitos
Siitä ettei ole miesmuistiin tehnyt töitä?
Vierailija kirjoitti:
Rupea ravaamaan huviksesi työterveydessä.
Mitä hyötyä tuosta on? Jos se ei ole työperäinen sairaus, saa itse maksaa lääkärilaskut. Ei meillä ole kaikenkattavaa työterveyshuoltoa.
Jos et halua vuoroja, niin miksi sinun pitäisi olla siinä ryhmässä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rupea ravaamaan huviksesi työterveydessä.
Mitä hyötyä tuosta on? Jos se ei ole työperäinen sairaus, saa itse maksaa lääkärilaskut. Ei meillä ole kaikenkattavaa työterveyshuoltoa.
Nollasoppareilla harvemmin on työterveyshuoltoa.
Nolla on nolla molempiin suuntiin.
Kokoomuslainen työvuorosuunnittelija ei antanut yhtään työvuoroa.
No miksipä suotta roikottaa ryhmässä mukana tyyppiä, joka aniharvoin on käytettävissä.
Laita kattoruuvi pomon auton renkaan eteen ja katsele uutta työpaikkaa. Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä 👍
Vierailija kirjoitti:
Ryhmässä pysyy vaan ne, jotka ottaa vuoroja.
-esimies
Kerrotaanko tällaista sääntöä työntekijöille? Kun selvästi moni ei tätä tiedä ja nollasoppari ei myöskään taida velvoittaa vastaanottamaan vuoroja. Teetkö säännönmukaisesti nollasoppareita vaikka tarve on työntekijälle? Jospa joku ottaa ammattiliittoon yhteyttä.
Vierailija kirjoitti:
No miksipä suotta roikottaa ryhmässä mukana tyyppiä, joka aniharvoin on käytettävissä.
Usein nää on vielä pyhävuorojen kyttääjiä. Muut tekee kaikkia vuoroja ja nää jotkut yrittää lokkia rahavuoroja. Meillä ne lentää ryhmästä oitis.
-esihenkilö
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Usein nää on vielä pyhävuorojen kyttääjiä. Muut tekee kaikkia vuoroja ja nää jotkut yrittää lokkia rahavuoroja. Meillä ne lentää ryhmästä oitis.
-esihenkilö
No jos vaikka viikot opiskelee, on kotiäiti tai tekee toista työtä, niin mitä väärää on ottaa niitä pelkkiä pyhävuoroja, koska muita vuoroja ei silloin voisikaan ottaa?? Ainoa syy miksi itse lähtisin tuollaiseen nollasoppari keikkahommaan olisi lisätienestien saaminen jostakin edellä mainitusta syystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-esihenkilö
No jos vaikka viikot opiskelee, on kotiäiti tai tekee toista työtä, niin mitä väärää on ottaa niitä pelkkiä pyhävuoroja, koska muita vuoroja ei silloin voisikaan ottaa?? Ainoa syy miksi itse lähtisin tuollaiseen nollasoppari keikkahommaan olisi lisätienestien saaminen jostakin edellä mainitusta syystä.
Älä ihmettele jos ei noita vuoroja juuri irtoa. Jaetaan niille, jotka sitoutuu työhön paremmin.
Jotenkin ei aikuismaista käytöstä esihenkilön puolelta