Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kaupoissa soi nykyään radio?

Vierailija
08.02.2024 |

Olen kysynyt kaupan työntekijältä kohteliaasti, onko mahdollista antaa asiakkaalle rauha käydä kaupassa ilman ylimääräistä hälinää. Työntekijä sanoi, että hän kokee itsekin jatkuvasti pauhaavan radion häiritsevänä, mutta käsky tulee kauppiaalta. 

Useassa Lidlissä ei pauhaa radio. En yleensä käy Lidlissä, mutta olen viime aikoina alkanut käydä. 

Onko muita, joilla pinna kiristyy kaupassa karsean musiikin vuoksi?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä musiikin soittamisenkin kustannukset lisätään tuotteiden hintoihin, vaikka asiakkaat eivät itse koko musiikkia edes haluaisi.

Kaupassa soitettavasta musiikista pitää maksaa teosto maksut, joista kertyy vuoden aikana kuitenkin jo ihan kiva summa. 

Vierailija
22/26 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan kaikkea meteliä. Meidän helsinkiläisessä lähikaupassa soi joko kunnon bilemusaa tai sitten vanhoja iskelmiä, tyyliin Striptease-nainen. Palautetta olen antanut usein, mutta saan vaan mulkoilua takaisin. Kauppiastakin näkee, mutta hän on sitä mieltä että "palautetta käsitellään henkilökunnan kesken". Jep. Eli ei tapahdu mitään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tiedätte hiljaisia ruokakauppoja, ilmiantakaa ne minulle!! Pk-seutu kiinnostaa. Täytyy muutakin olla kuin Lidlit?

Vierailija
24/26 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tutkittu et ihmiserät käyttää rahaa hövelimmin kun musiikki vaikuttaa aivoihin ja viihtyvyyteen.

Vierailija
25/26 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soisikin musiikki, mutta mainoskanavat. Ja kauppakeskuksissa kailotetaan mainoksia. Ja Prismassa asiakasomistajaetuja. Inhoan inhoan inhoan. Äkkiä pois. Tai kuulokkeet päähän, saapahan olla rauhassa myyjiltä samalla.

Vierailija
26/26 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on tutkittu et ihmiserät käyttää rahaa hövelimmin kun musiikki vaikuttaa aivoihin ja viihtyvyyteen.

Pitäisikö ihmiskunnan tasosta huolestua, jos noin kamala ja keinotekoinen paska vaikuttaa ihmisten viihtyvyyteen positiivisesti?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän