Presidenttiehdokas Seiskan grillissä: Alexander Stubb hermostui seksikysymyksestä
Seiska haastatteli Alexander Stubbin hiihtolenkin jälkeen
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/presidenttiehdokas-seiskan-grillis…
Kommentit (262)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stubb on tyypillinen koulukiusaaja. Vitsailee iltapäivälehdissä munansaannilla, jotta ei vain pääsisi tämä homoaihe unohtumaan, mutta jos häneen itseensä kohdistetaan samalla tavalla epäkunnioittavaa käytöstä niin hikeentyy heti.
Missä ton munansaanti-jutun voi lukea? yritin etsiä, mutta en löytänyt.
Se oli video johon täältä oli aiemmin linkkejä. Aiheena se kuinka paljon Äleks syö kananmunia. En itse halunnut sitä klikata mutta sen nähneet sanoivat että selvää homoseksivihjailuahan se oli.
Tirkistelyjournalismi menee yhä pervompaan suuntaan.
Neitihän tuo Stubb on. Sen näkee jokainen, jolla on silmät päässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reps, se kuva jossa seisoo sukset jalassa lanne mutkalla. Jos tuo on hetero, minä oon Brunein sulttaani. 🤭
Jännä että kykenet käyttämään seksuaalista suuntautumista aseena vaikka äänestät Haavistoa? Oletko tyhmä vai muutan vain kusipää?
Tietysti sitä voi käyttää aseena, jos henkilö kynsin hampain esittää muuta mitä on.
Likaista peliä voi käyttää ihmistä kohtaan, joka itse on porskuttanut elämänsä likaisen pelin turvin syljeskellen sokeita naamaan, en näe siinä mitään ongelmaa, joten lienen kusipää.
En äänestä toisella kierroksella ollenkaan. Olisin äänestänyt haavistoa kyllä jos olisin käynyt tai kävisin su äänestämässä, stubb on kulissiensa lisäksi vaarallinen vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reps, se kuva jossa seisoo sukset jalassa lanne mutkalla. Jos tuo on hetero, minä oon Brunein sulttaani. 🤭
Jännä että kykenet käyttämään seksuaalista suuntautumista aseena vaikka äänestät Haavistoa? Oletko tyhmä vai muutan vain kusipää?
Tietysti sitä voi käyttää aseena, jos henkilö kynsin hampain esittää muuta mitä on.
Likaista peliä voi käyttää ihmistä kohtaan, joka itse on porskuttanut elämänsä likaisen pelin turvin syljeskellen sokeita naamaan, en näe siinä mitään ongelmaa, joten lienen kusipää.
En äänestä toisella kierroksella ollenkaan. Olisin äänestänyt haavistoa kyllä jos olisin käynyt tai kävisin su äänestämässä, stubb on kulissiensa lisäksi vaarallinen vaihtoehto.
Siis pidät toista ehdokasta vaarallisena mutta et kuitenkaan mene äänestämään?
Vierailija kirjoitti:
Tirkistelyjournalismi menee yhä pervompaan suuntaan.
Niin menee stubbikin.
Johtuukohan tuo sen pakkomielteinen urheilu siitä että kulissien pystyssä pitäminen kiristää ruuveja. Näyttää siltä että räjähtää jos ei sivakoi tai jumppaa, kokoajan täytyy liikkua.
On vain ja ainoastaan ajan kysymys, kun tämän hemmon kulissit kaatuvat rytisten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrotko vielä mitä tällä tarkoitat ja millä perustein?
Vierailija kirjoitti:
Ketjun luettuani olen hieman ymmälläni. Haaviston kannattajille Pekan homous on pelkkä meriitti presidentille kun taas pelkkä epäilyskin Stubbin bi-seksuaalisuudesta on pitkä miinus presidentille.
Ei se ole se juttu vaan jos esitetään jotain mitä ei ole ja samaan aikaan kannattajajoukot suoltavat homofobisia ulostuloja.
Vierailija kirjoitti:
Vassu-iigorit on saaneet nyt tehtäväkseen mustamaalata Stubbia tällä tavoin. Ne ei vaan ymmärrä, ettei tällaisesta ole enää aseeksi vaan jokainen saa Suomessa olla bi tai homo jos siltä tuntuu. Ja saa olla myös olematta.
Ei saa jokainen olla. Mm. Presidentti ei saa. Linnan juhlissa saa kätellä vaan heterot.
Voin kuvitella kuinka kypsyneitä noi on tähän kampanjoimiseen. Helpotus tulee olemaan su. Myös häviäjälle.
Mitkäs vihervassarihörhöjen kokoontumisajot täällä on menossa? Miksi jauhatte paskaa tulevasta presidentistä?
Juttelisitte mieluummin siitä kakkosesta jos sitä oikeasti meinaatte kannustaa.
Vihervassuja harmittaa, koska tappio on aika selvä. Onhan jo nähty, että vasemmalla laidalla tappiota on vaikeaa sivistyneesti niellä.
Stubb nielee sivistyneesti.
Symppiksiä on molemmat ehdokkaat verrattuna palstatrolleihin. Just saying.
Vierailija kirjoitti:
Neitihän tuo Stubb on. Sen näkee jokainen, jolla on silmät päässä.
Stubb on ALFA.
Vierailija kirjoitti:
Voin kuvitella kuinka kypsyneitä noi on tähän kampanjoimiseen. Helpotus tulee olemaan su. Myös häviäjälle.
Voittajalla saattaa jopa käydä mielessä pienesti, että voi v***u.
Kumma miten pahasti Stubb on heteroudellaan päässyt vassaritrollien ihon alle
Kyllähän sen näkee heti mikä on seksuaalisesti. Ikävää että pitää esiintyä muuna mikä on. Sehän on selvä että vihjailevia juttuja ja kuvia tullaan näkemään kun on presidentti.
Pelaa suoraan juorulehtien lapaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En äänestä toisella kierroksella ollenkaan. Olisin äänestänyt haavistoa kyllä jos olisin käynyt tai kävisin su äänestämässä, stubb on kulissiensa lisäksi vaarallinen vaihtoehto. <
Kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketjun luettuani olen hieman ymmälläni. Haaviston kannattajille Pekan homous on pelkkä meriitti presidentille kun taas pelkkä epäilyskin Stubbin bi-seksuaalisuudesta on pitkä miinus presidentille.
Se ei ole miinus, vaan miinus on se jos asia pitää paikkansa, eikä siitä puhuta, mutta Pekan homoudesta tehdään kauhea numero.
No minkäs muut sille voi, että se homous on pekan kannattajille se suurin syy äänestää häntä. Osalle jopa ainoa. Mikään pakkohan siitä seksuaalisuudesta ei olisi tuollaista numeroa tehdä eikä etenkään enää näin 2020-luvulla. Se kakkonen on ykkönen on niiiin last season.
Ja nyt sitten nämä samat haluaa tehdä alexistakin vaikka väkisin kulissiliitossa asuvan bi-seksuaalin joka on kaapissa luurankojensa kanssa.
Tuntuu uskomattomalta, että suvaitsevaisina itseään mainostavat ihmiset onkin todellisuudessa näin vanhakantaisia ja umpimielisiä.
Olisi sanonut, että se on yksityisasia.