Mitä koulukiusaajastasi tuli?
Kommentit (102)
Koulukiusaajasta tulee varmaan presidentti, vähintäänkin poliitikko.
Yksi, joka kerran nimitteli tappoi itsensä jo nuorena.
Toinen, joka välillä oli pistävä, on joku kaupan alan esimies tms.
Vierailija kirjoitti:
Omalla kotikylällä näyttää olevan poliisina. Sama vammainen ilma naamallaan ajaa sitä koppiautoa
Joo, mutta poliitikko voi lahjoa tai vähintäänkin aivopestä poliisin.
Moni päätyi sosiaali ja terveysalalle mikä tavallaan aika ironista. Sosionomeja, lääkäreitä, psykologeja. Sitten on niitä jotka on päätyneet karuimille poluille rikollisuuteen, yhden tiedän että istuu vielä vankilassa.
Viestistäsi kumpuaa tuo duunari. Ihan kuin halveksisit heitä? Duunareita. Infra ei katsos pysy koossa ilman halveksimisiasi duunareita.
IT-firman pomo, koodari, startup firman johtaja, tutkija. Menestyviä tyyppejä. Eipä siinä, olen itsekin menestynyt ja johtavassa asemassa.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään hajua, muutin pois enkä seuraa heidän elämäänsä millään tasolla. Oletan että alkoholisoitunut duunari.
Duunareita taas mollataan. Just joo.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, ei kiinnosta. Niitä oli aivan liikaa enkä niiden kenenkään elämää ole koskaan seurannut millään lailla.
Niiden tuttavia on välistä valitettavissa ollut "lähipiirissä" ja kuuleman mukaan jotkut niistä luusereista jaksavat mustamaalata yhä.
Joo tämä on itsekin koettu. Aikuisia ihmisiä? Voi jessus. Jonnekin ysärillä jääneitä. Samat jutut samat tutut. Näillä ei tainnut teinivaihde koskaan päättyä. Naiset on ikäviä näissä kiusaamisjutuissa.
Kuoli. Syöpään. Melkein sanoisin, että karma, mutta hänellä oli lapsia ja he ovat syyttömiä.
höh. olen jäänyt paitsi tästäkin asiasta kun minua ei kiusattu. johtui varmasti siitä syystä, että ala-asteella pistin pari poikaa nippuun. vaikka olenkin pienikokoinen nainen, ei se tarkoita sitä, että voidaan silmille hyppiä. velipoikien kanssa harrastin pienestä pitäen väkivaltalajeja ja pärjäsin poikia vastaan hyvin, kunnes murrosiässä saivat lihaksia melkoisesti enemmän kuin minä. ei nainen pärjää miehelle millään tasolla aikuisena.
Vierailija kirjoitti:
höh. olen jäänyt paitsi tästäkin asiasta kun minua ei kiusattu. johtui varmasti siitä syystä, että ala-asteella pistin pari poikaa nippuun. vaikka olenkin pienikokoinen nainen, ei se tarkoita sitä, että voidaan silmille hyppiä. velipoikien kanssa harrastin pienestä pitäen väkivaltalajeja ja pärjäsin poikia vastaan hyvin, kunnes murrosiässä saivat lihaksia melkoisesti enemmän kuin minä. ei nainen pärjää miehelle millään tasolla aikuisena.
On olemassa kaikenlaisia keinoja millä saadaan isokin äijä kaatumaan. Jos nämä asiat kiinnostaa ja noin muutenkin turvallisuuden puolesta niin ota selvää.
En tiedä. En ole nähnyt niitä sen jälkeen kun vaihdoin paikkakuntaa.
Hänestä tuli alkuun kokki tai joku vastaava. Jotain töitäkin ehti tehdä. Epäilen että hän on nykyään kuollut. Luulen että vihasi kaikkia, mutta ennen kaikkea itseään.
Kiusaajista en tiedä mutta ainoa ketä minua puolusti kiusaajilta ja esti heitä hyökkäämästä kimppuuni, hänestä tuli perussuomalaisten kansanedustaja. Harmi että valitsi väärän puolueen sillä olisin muuten äänestänyt häntä.
Omalla kotikylällä näyttää olevan poliisina. Sama vammainen ilma naamallaan ajaa sitä koppiautoa