Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä koulukiusaajastasi tuli?

Vierailija
08.02.2024 |

Minun koulukiusaajani ovat nyt hoitoalan ammattilaisia.

Kommentit (102)

Vierailija
61/102 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla kotikylällä näyttää olevan poliisina. Sama vammainen ilma naamallaan ajaa sitä koppiautoa

Vierailija
62/102 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulukiusaajasta tulee varmaan presidentti, vähintäänkin poliitikko. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/102 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi, joka kerran nimitteli tappoi itsensä jo nuorena.

Toinen, joka välillä oli pistävä, on joku kaupan alan esimies tms.

Vierailija
64/102 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omalla kotikylällä näyttää olevan poliisina. Sama vammainen ilma naamallaan ajaa sitä koppiautoa

Joo, mutta poliitikko voi lahjoa tai vähintäänkin aivopestä poliisin.

Vierailija
65/102 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityisopettaja, rumpali, IT pomo, muusikko/laulunopettaja. 

Vierailija
66/102 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni päätyi sosiaali ja terveysalalle mikä tavallaan aika ironista. Sosionomeja, lääkäreitä, psykologeja. Sitten on niitä jotka on päätyneet karuimille poluille rikollisuuteen, yhden tiedän että istuu vielä vankilassa. 

Vierailija
67/102 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottvasti tuli työpaikkakiusattu.

68/102 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

LouLou kirjoitti:

Yhdestä sekopää tytöstä tuli kätilö. Hän varmaan saa siitä jotain sairaita kicksejä, kun näkee naisen synnytystuskissaan.

M

Vierailija
69/102 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtion virkahenkilö

Vierailija
70/102 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestistäsi kumpuaa tuo duunari. Ihan kuin halveksisit heitä? Duunareita. Infra ei katsos pysy koossa ilman halveksimisiasi duunareita.

Vierailija
71/102 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

IT-firman pomo, koodari, startup firman johtaja, tutkija. Menestyviä tyyppejä. Eipä siinä, olen itsekin menestynyt ja johtavassa asemassa.

Vierailija
72/102 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään hajua, muutin pois enkä seuraa heidän elämäänsä millään tasolla. Oletan että alkoholisoitunut duunari.

Duunareita taas mollataan. Just joo.

Vierailija
73/102 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, ei kiinnosta. Niitä oli aivan liikaa enkä niiden kenenkään elämää ole koskaan seurannut millään lailla. 

Niiden tuttavia on välistä valitettavissa ollut "lähipiirissä" ja kuuleman mukaan jotkut niistä luusereista jaksavat mustamaalata yhä.

Joo tämä on itsekin koettu. Aikuisia ihmisiä? Voi jessus. Jonnekin ysärillä jääneitä. Samat jutut samat tutut. Näillä ei tainnut teinivaihde koskaan päättyä. Naiset on ikäviä näissä kiusaamisjutuissa.

Vierailija
74/102 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuoli. Syöpään. Melkein sanoisin, että karma, mutta hänellä oli lapsia ja he ovat syyttömiä. 

Vierailija
75/102 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

höh. olen jäänyt paitsi tästäkin asiasta kun minua ei kiusattu. johtui varmasti siitä syystä, että ala-asteella pistin pari poikaa nippuun. vaikka olenkin pienikokoinen nainen, ei se tarkoita sitä, että voidaan silmille hyppiä. velipoikien kanssa harrastin pienestä pitäen väkivaltalajeja ja pärjäsin poikia vastaan hyvin, kunnes murrosiässä saivat lihaksia melkoisesti enemmän kuin minä. ei nainen pärjää miehelle millään tasolla aikuisena. 

Vierailija
76/102 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

höh. olen jäänyt paitsi tästäkin asiasta kun minua ei kiusattu. johtui varmasti siitä syystä, että ala-asteella pistin pari poikaa nippuun. vaikka olenkin pienikokoinen nainen, ei se tarkoita sitä, että voidaan silmille hyppiä. velipoikien kanssa harrastin pienestä pitäen väkivaltalajeja ja pärjäsin poikia vastaan hyvin, kunnes murrosiässä saivat lihaksia melkoisesti enemmän kuin minä. ei nainen pärjää miehelle millään tasolla aikuisena. 

On olemassa kaikenlaisia keinoja millä saadaan isokin äijä kaatumaan. Jos nämä asiat kiinnostaa ja noin muutenkin turvallisuuden puolesta niin ota selvää. 

Vierailija
77/102 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. En ole nähnyt niitä sen jälkeen kun vaihdoin paikkakuntaa.

Vierailija
78/102 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänestä tuli alkuun kokki tai joku vastaava. Jotain töitäkin ehti tehdä.  Epäilen että hän on nykyään kuollut. Luulen että vihasi kaikkia, mutta ennen kaikkea itseään. 

Vierailija
79/102 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kusipää, jäi kusipääksi. 

Vierailija
80/102 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaajista en tiedä mutta ainoa ketä minua puolusti kiusaajilta ja esti heitä hyökkäämästä kimppuuni, hänestä tuli perussuomalaisten kansanedustaja. Harmi että valitsi väärän puolueen sillä olisin muuten äänestänyt häntä.