Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi olisi suurempi pelote netin vihakirjoittajille: tietokoneen menetys valtiolle vai ehdoton vankeusrangaistus?

Vierailija
08.02.2024 |

Kumman rangaistuksen tuomitut netin vihakirjoittajat valitsisivat itselleen, jos saisivat valita:

a) menettävät tietokoneensa valtiolle, mutta pysyvät vapaalla jalalla

b) saavat ehdottoman vankeustuomion, mutta saavat pitää tietokoneensa?

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnetulle lohjalaisnaiselle vaaditaan vähintään viittä vuotta ehdotonta. Tosin mielentilatutkimushan hänelle napsahtaa ja sairaalahoitoa kunnes paranee, eli ei välttämättä koskaan. Loppuikä Niuvanniemessä kuulostaa hyvältä ratkaisulta.

MIelestäni samaa voi soveltaa kaikkiin muihinkiin kroonisiin nettisolvaajiin ja kansanryhmää vastaan kiihottajiin.

Mikä keissi tää on? Onko linkkiä? 

Aika pahoja saa kirjotella että minun oikeudentajulla voi laittaa 5 vuodeksi linnaan. 

Vierailija
62/67 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnetulle lohjalaisnaiselle vaaditaan vähintään viittä vuotta ehdotonta. Tosin mielentilatutkimushan hänelle napsahtaa ja sairaalahoitoa kunnes paranee, eli ei välttämättä koskaan. Loppuikä Niuvanniemessä kuulostaa hyvältä ratkaisulta.

MIelestäni samaa voi soveltaa kaikkiin muihinkiin kroonisiin nettisolvaajiin ja kansanryhmää vastaan kiihottajiin.

Tääkin palsta olis melko tyhjä jos kaikki käyttäjät tutkittaisiin. Itse olen ainakin joskus suivaantuneena kirjotellut törkeyksiä vastauksiksi muiden viesteihin. Ikään kuin one upannut vielä törkeämmän kommentin kun joku on mennyt ihon alle asiattomuudella. Anonymiteetissä on hyvät ja huonot puolet. Se mahdollistaa ilkeilyn lisäksi sellaisten mielipiteiden ääneen sanomisen, mitkä poikkeavat normista ja joskus sellaisiakin kaivataan että saadaan keskustelu avattua. 

Muutenkin nykyään mediatkin elää jollain shokkiarvolla ja provosoivilla otsikoilla, niin sellainen on "normaalia" kannanottoa että kärjistetään ja katsotaan asiaa jostain tietystä pervosta vinkkelistä ja unohdetaan kaikki muu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka sitten verot maksais :D ja se kirjotetaan hauska eikä viha

Vierailija
64/67 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietokoneen voi saada vaikka ilmaseks, ni en pitäs sitä minään rangaistuksena.

Vierailija
65/67 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä ap kuvittelee selvittävänsä sellaisen kirjoittajan henkilöllisyyden eli miten tuomitaan rikollinen? Netti ei ole sama kuin tosielämä jossa jälkiä on huomattavasti vaikeampi peittää.

Suurin osa vihakirjoittajista ei osaa peittää henkillöllisyyttään. Esim sinä luulet että olet anonyymi tällä palstalla, mutta sinun henkilöllisyys on todellisuudessa helppo selvittää. 

jos jotain kiinnostaa niin siinähän selvittää. kiinnostaa minmosen jutun saa aikasek

Vierailija
66/67 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika pahoja saa kirjotella että minun oikeudentajulla voi laittaa 5 vuodeksi linnaan. 

Täälläkin kuule pyörii noita, kunhan vaan saisivat kiinni.

Vierailija
67/67 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täälläkin kuule pyörii noita, kunhan vaan saisivat kiinni.

No en ole samaa mieltä. Mun mielestä edes sukunimilesbomiesvihaajahullu ei ansaitse päivääkään vankilaa sanomisistaan vaikka ne loukkaa varmaan 70% maapallon väestöstä ja on ihan sairaita sisällöltään. Psykiatrista hoitoa ehkä, mutta ei vankilaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä