Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 33v mies enkä ikinä seurustelisi oman ikäisen tai vanhemman naisen kanssa

Vierailija
08.02.2024 |

Noloahan se olisi. En myöskään kelpuuttaisi naista jolla on lapsia.

Joten voisitteko jättää minut rauhaan ja alkaa kattella 40v+ miehiä?

Kommentit (101)

Vierailija
41/101 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla ap oikeasti olisi jotain haluja seurustella ihan kunnolla, siis siten, että aidosti rakastetaan toisiaan jne., niin et edes miettisi moisia, vaan jos kolahtaa, antaisit kolahtaa.

Mun miesystävällä (36v) oli huomattavasti nuorempi nainen ennen mua. Mä olen miestä muutaman vuoden vanhempi. Hän sanoo, että on paljon onnellisempi minun kanssani kuin sen nuoren naisen. Ensinnäkin mulla on taloudellisesti sama tilanne kuin miehellä (siis oikein hyvä tilanne), eli meillä on yhdessä varaa tehdä vaikka mitä ja kulut jakautuu kivasti puoliksi. Suhde on ns. kahden aikuisen, itseensä tyytyväisen ihmisen tasapainoinen suhde. Sen nuoren naisen kanssa oli kuulema aikamoista vuoristorataa ja draamaa. En nyt sano, että kaikki nuoret naiset olisivat sellaisia, mutta ehkä ainakin ne sugar daddyjä etsivät on vähän äärimmäisyyksiin taipuvaisia.

Vierailija
42/101 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, emme me tunne sinua. Tulosta tekstisi ja ripusta kaulaan. 

Alkakaa vaan tyytymään noihin vanhoihin miehiin, niin kaikki ovat tyytyväisiä.

Ei. Nainen on onnellisimpia sinkkuna. Jämäpaloihin, kuten, ap:n ei kannata tyytyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/101 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap tässä

selvennän EN HALUA IKÄISTÄNI NAISTA koska

ovat lihoneet

ovat lisääntyneet

ovat pettyneitä elämäänsä =katkeroituneita ämmiä

osaavat vaatia esim siivousta, ruuanlaittoa

osaavat vaatia että tyydytän myös naisen

NOIN

Trollukka- inkel- iki- impimiehellä ei ole koskaan ollut parisuhdetta, eikä tule olemaan.

NOIN

Vierailija
44/101 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljon helpompaa olisi jos antaisit nimesi ja näyttäisit naamavärkkisi jotta tiedetään kenet pitää jättää rauhaan. AIniin, sitä et uskalla tehdä. 

En todellakaan haluaisi tulla haahkalintulauman raatelemaksi.

No miksi sitten avauduit tänne? 

Vierailija
45/101 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama. Ethän sinä muutenkaan seurustele. 

Vierailija
46/101 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse seurustelen mieluiten oman ikäisen tai itseäni 1-10 vuotta vanhemman miehen kanssa. No ehkä 1-2 vuotta itseäni nuoremman voisin kelpuuttaa, jos olisi oikein ihana, mutta vuoden 1990 jälkeen syntyneet tiktok-jonnet, ei kiitos. Eiväthän he mitään muuta tee kuin naama kiinni älypuhelimen ruudussa jatkuvasti. N36

Vierailija
47/101 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi24 Treffissä suurin osa naisten vuosikausia olleista profiileista etsii itseään nuorempaa miestä.

Mistä tiedät että ne on naisia? Siellähän on paljon valetilejä, joilla nakitetaan typeriä miehiä vaikka mihin hunaja-ansoihin.

Mä en etsi ketään mutta silti mulle tulee nuoremmat miehet tyrkyttämään itseään. Ne kaipaa "kouluttajaa", yök.  Enkä ole ollut deittisovelluksissa.

N 58

Vierailija
48/101 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ankeaa avautua siitä, ketä ei huoli, kun oikeasti ketään ei ole jonossa.

Tai selittää, mitä jossain suoli24:ssä on "vuosia roikkunut", kun sehän osoittaa, että kirjoittaja itse on vuosia roikkunut siellä kelpaamatta kellekään.

Vierailija
49/101 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellekään et kelpaa, joten ihan se ja sama, mitä haluat ja mitä et.  Mutta voisit kyllä miettiä, mahdatko ollenkaan olla hetero, kun noin paljon vihaat naisia.

Vierailija
50/101 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs mulle huutelet? En ole ikinä eläissäni häiriköinyt ketään miestä, minkään ikäistä, ja olen sentään jo 59. Taidat vain salaa haaveilla, että kimpussasi olisi liuta saman ikäisiä ja vanhempia naisia... oikeasti sinut on todellakin jätetty rauhaan, ja nyt kerjäät täällä säälittävästi huomiota.

Vierailija
51/101 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nuorempi nainen huolisi sinut? Kuolet kuitenkin aikaisemmin kuin nuorempi nainen, muttet tarpeeksi aikaisin (kuten +70-vuotiaat). 

Vierailija
52/101 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omahan on häpeäsi,jos olet noin rajoittunut ihminen.

Vierailija
53/101 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n ikäisillä miehillä on jo suurimmalla osalla lapset tehtynä kenellä ylipäänsä on kapasiteettia perhe-elämään. Jäljellä ovat 1. kierroksen jämät. 

Vierailija
54/101 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkerat rupsahtaneet tätinaiset haukkuvat ja alapeukuttavat.

Vierailija
55/101 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nelikymppinen nainen. Jos jäisin nyt sinkuksi, en edes kusisi yli kolmekymppisiin miehiin päin. 

Vierailija
56/101 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljon helpompaa olisi jos antaisit nimesi ja näyttäisit naamavärkkisi jotta tiedetään kenet pitää jättää rauhaan. AIniin, sitä et uskalla tehdä. 

En todellakaan haluaisi tulla haahkalintulauman raatelemaksi.

No miksi sitten avauduit tänne? 

Hauskaahan se on laittaa akkojen kotkotus taas käyntiin.

Vierailija
57/101 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako herraa nöyrimmästi niiaten tervehtiä vai katsooko herra sen seurusteluksi?

T. 34v Impi

58/101 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap"!

Onko sulla omia lapsia?

Vierailija
59/101 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään. Olen suunnilleen saman ikäinen kuin AP enkä yksinkertaisesti näe syytä tuollaiseen, kun on helppo saada myös naisia aina teini-ikäisistä alkaen. Edellinen tyttöystäväni oli esimerkiksi 19 v eikä tuossa ollut mitään erikoista kummallekaan meistä. Lähtökohtaisesti haen seuraa 18-22 v naisista. -kolmekymppinen mies

Vierailija
60/101 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta kitinä ja rengasta sellainen 18v. thai-tyttö! 

Äitisi kiittää! Kas kun thai-kulttuureissa kunnioitetaan vanhuksia ja anoppien kuuluu pompottaa miniöitä.

Äitisikin on onnellinen kun hänen ei enää tarvitse kavuta huonolla lonkallaan niitä jyrkkiä rintamamiestalon portaita sinne sun huoneeseen tuomaan sulle ruokaa ja kumarella huonolla selällään nosteleen sun sukkia ja kalsareita sun romujen seasta pesuun.

Olet varmaan huomannut, että suomitytöt on nirsoja. tuollainen parikymppinen pitää yli 3v. ikäeroa katastrofina ja yli 30v:tä setämiehinä, ellet ole joku kuuluisa räppäri tai rokkari ym.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi