Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 33v mies enkä ikinä seurustelisi oman ikäisen tai vanhemman naisen kanssa

Vierailija
08.02.2024 |

Noloahan se olisi. En myöskään kelpuuttaisi naista jolla on lapsia.

Joten voisitteko jättää minut rauhaan ja alkaa kattella 40v+ miehiä?

Kommentit (101)

Vierailija
61/101 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet kuolee paljon nuorempina kuin naiset. Millä ihmeen logiikalla kannattaa valita vanhempi mies?

Vierailija
62/101 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sinua ap katsele minkään ikäiset. Nettikamerassa näkyy plösö rillipää paskaisissa kalsareissa.

Miksi kuvailit itsesi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/101 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sinua ap katsele minkään ikäiset. Nettikamerassa näkyy plösö rillipää paskaisissa kalsareissa.

Mulle on kyllä sanottu että olen kuin suomalainen versio brad pittistä. 

Kuka on sanonut? Ja miksi uliset Vauva-palstalla?????

Vierailija
64/101 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kolmekymppinen mies ja tein kokeilun Tinderissä pistämällä joksikin aikaa ikähaarukaksi 18-40 v. Selvisi, että aika harva 36-40 v nainen on minusta kiinnostunut. Haarukassa 30-35 v oli jo enemmän kiinnostuneita, muttei tuolloinkaan kamalasti. 26-29 v jo paljon enemmän. Mutta huomasin selvän trendin, että 20-25 v naiset olivat minusta kiinnostuneimpia, 22 v ollessa suunnilleen keski-ikä. Sitten oli myös aika paljon 18-19 v tyttöjä, jotka tykkäsivät tai matchasivat. Eli havaitsin noin kymmenen vuotta nuorempien naisten pitävän minusta eniten. 20-25 v oli ykkösryhmä, joka minusta piti, kun taas 26-29 v ja 18-19 v olivat aika tasoissa. Eli tästäkin huomaa taas, että naiset suosivat itseään vanhempia miehiä. M32

Vierailija
65/101 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tätä ketjua ei poisteta ?????

Vierailija
66/101 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi poistettaisiin? Triggeröi ikänaisia liikaa?

Vierailija
67/101 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kolmekymppinen mies ja tein kokeilun Tinderissä pistämällä joksikin aikaa ikähaarukaksi 18-40 v. Selvisi, että aika harva 36-40 v nainen on minusta kiinnostunut. Haarukassa 30-35 v oli jo enemmän kiinnostuneita, muttei tuolloinkaan kamalasti. 26-29 v jo paljon enemmän. Mutta huomasin selvän trendin, että 20-25 v naiset olivat minusta kiinnostuneimpia, 22 v ollessa suunnilleen keski-ikä. Sitten oli myös aika paljon 18-19 v tyttöjä, jotka tykkäsivät tai matchasivat. Eli havaitsin noin kymmenen vuotta nuorempien naisten pitävän minusta eniten. 20-25 v oli ykkösryhmä, joka minusta piti, kun taas 26-29 v ja 18-19 v olivat aika tasoissa. Eli tästäkin huomaa taas, että naiset suosivat itseään vanhempia miehiä. M32

Mistä päättelet, että tuo johtui vain iästäsi. Ehkä profiilisi perusteella vaikutit vähän jälkeen-jääneeltä.

Vierailija
68/101 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äläs nyt,hauskaa viihdettä kun vanhemmat miehet yrittävät vakuutella että kyllä ne nuoremmat naiset haluaa vanhempia miehiä:D

Vierailija
69/101 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

18v tyttäreni tovereineen naureskelevat 30+ miehille, jotka änkeävät iholle eivätkä ymmärrä edes suoraa poistumiskäskyä.

Vierailija
70/101 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä päättelet, että tuo johtui vain iästäsi. Ehkä profiilisi perusteella vaikutit vähän jälkeen-jääneeltä.

Niin ja tunnetusti nirsot naisethan varmasti olisivat minusta kiinnostuneita, jos vaikutan "jälkeenjääneeltä"? Olen koulutukseltani tohtori, ja kuvat ja lyhyt bio, mitä minulla profiilissani on, tuskin myöskään viittaavaat henkiseen jälkeenjääneisyyteen. On tosin totta, että näytän ikäistäni huomattavasti nuoremmalta (noin 25 v), joka saattaa toki vaikuttaa tuloksiin eikä näin ollen edusta keskimääräisen miehen kokemusta. Jos nuorelta näyttäminen on "jälkeenjääneisyyttä", olen tuohon täysin tyytyväinen. Tämä diplomaattinen vastaukseni ilkeään kommenttiisi.

Vierailija
71/101 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herra 33v tohtori (......)

Nuoret tytöt eivät titteleistä piittaa, pitävät hauskaa ja seurustelevat suht ikäistensä kanssa. Nauraisivat sut ringistään ulos. Ja totta, outo kummajainen olisitki parikymppisten riennoissa. No, järjestyksenvalvojana olisit sopiva. Hyväksy asia, muutakaan et voi.

Vierailija
72/101 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennakkoluuloja, ennakkoluuloja

Vierailija
73/101 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies 55v ja monien noin 35v naisten seurassa, tulee ihan sellainen olo, kuin olisin äitini tai isosiskon kanssa.

Hirveetä mummo-lookkia ja jututkin on jotain, puhutaan vaivoista tai lapsista tai veloista tai jotain ikä ihmisten tappavan tylsiä juttuja, ei mitään eloa tai hauskaa tai mitään.

Onko sinuakin kutsuttu suomalais-versioksi Brad Pittistä?

55veenä sinä olet jo ikäihminen, 35v ei.

Vierailija
74/101 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun mies on 33v ja mä olen 10v vanhempi. Lapsikin oli kun tavattiin eikä haitannut miestä yhtään.

Vierailija
75/101 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli Ap. on katkera kun 20v. missin mitoissa olevat naiset ei kaartele kimpussa ja jollain oudolla logiikallaan syyttää siitä vanhempia "tätejä"???

Ei hyvä ap, syy löytyy ihan itsestäsi. 

Vierailija
76/101 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herra 33v tohtori (......)

Nuoret tytöt eivät titteleistä piittaa, pitävät hauskaa ja seurustelevat suht ikäistensä kanssa. Nauraisivat sut ringistään ulos. Ja totta, outo kummajainen olisitki parikymppisten riennoissa. No, järjestyksenvalvojana olisit sopiva. Hyväksy asia, muutakaan et voi.

Tiedän että tämä on epärehellinen provo keski-ikäiseltä naiselta, mutta minulla on juuri nyt tylsää, joten vastaan. Väitinkö että joku piittaa titteleistä? En. Tosin, kuinka ollakaan, moni nainen kyllä niistä piittaa, ja etenkin siksi, että ne korreloivat älykkyyden, ahkeruuden ja vaurauden kanssa. Edellinen tyttöystävä, joka oli 18 v kun tavattiin, ilmaisikin, että yksi asia mikä häneen vetosi oli koulutukseni, koska hän arvosti älyllistä seuraa. Ja moni muukin nainen jatkuvasti ilmaisee mielenkiintoa akateemista alaani kohtaan. Joten valehtelet, kun väität, että naiset eivät näistä kiinnostuisi, vaikken itse tätä asiaa aiemmin ottanut edes puheeksi. 

Niin, kaikki ne nuoret naiset, joiden kanssa olen seurustellut ja jotka päivittäin osoittavat minulle huomiota "nauravat minut ulos ringistä", koska joku keski-ikäinen täti niin houreissaan kuvittelee. Suurin osa kaksikymppisistä, miehistä ja naisista, luulee minua ikäisekseen, koska näytän paljon ikäistäni nuoremmalta, ja kuinka ollakaan, en heitä paljon vanhempi olekaan. Mutta kuvittele sinä mitä haluat. Ja miksi viestisi on niin ruma ja ilkeä? Minä en sanonut mitään pahaa ketään kohtaan, vaan jaoin vain muille kokemukseni esimerkiksi deittisovelluksen käytöstä. Neutraalia tekstiä aidoista kokemuksista, jotka kuitenkin ärsyttävät sinua. Voisiko olla, että olet katkeroitunut ikääntyvä nainen? Retorinen kysymys. 

Vierailija
77/101 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Olen 31v nainen, enkä ikinä seurustelisi sinun kanssasi. Tai kenenkään muun yhtä typerän juntin.

Onneksi mulla on täydellisen ihana omanikäinen mies, jolle olen juuri sopiva. Riittää että kelpaan hänelle, kenenkään muun miehen mielipiteet ei kiinnosta.

Vierailija
78/101 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mun mies on 33v ja mä olen 10v vanhempi. Lapsikin oli kun tavattiin eikä haitannut miestä yhtään.

Ainoastaan vauva.fi:ssä puolilla naisista on 10 v nuoremmat miehet. Tosielämässä näitä ei tosin tule melkein koskaan vastaan. Samoin ainoastaan vauva.fi:ssä naiset eivät muka tykkää vanhemmista miehistä. Jännä juttu. 

Vierailija
79/101 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap voi seurustella kenen kanssa haluaa.

Juuri näin. Siinä ei naiselta kysellä mitään, kun ap päättää alkaa seurustelemaan.

Vierailija
80/101 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

33v eikä ole vielä löytänyt ketään. 🤣 Sinä et kelpaa kenellekkään. Onko syynä työttömyys tai vähävaraisuus.

Ei sinua kukaan halua muuta kuin omissa kuvitelmissasi. 😁

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan