Olen 33v mies enkä ikinä seurustelisi oman ikäisen tai vanhemman naisen kanssa
Noloahan se olisi. En myöskään kelpuuttaisi naista jolla on lapsia.
Joten voisitteko jättää minut rauhaan ja alkaa kattella 40v+ miehiä?
Kommentit (101)
Homma toimii 2een suuntaan... En minäkään vanhemman miehen. Oma mies on vuoden nuorempi :D
Ap, emme me tunne sinua. Tulosta tekstisi ja ripusta kaulaan.
Vierailija kirjoitti:
Ap, emme me tunne sinua. Tulosta tekstisi ja ripusta kaulaan.
Alkakaa vaan tyytymään noihin vanhoihin miehiin, niin kaikki ovat tyytyväisiä.
Vierailija kirjoitti:
Ei sinua ap katsele minkään ikäiset. Nettikamerassa näkyy plösö rillipää paskaisissa kalsareissa.
Mulle on kyllä sanottu että olen kuin suomalainen versio brad pittistä.
Vierailija kirjoitti:
Olen sinua vanhempi nainen. En minäkään lapsien kanssa seurustelisi.
Nyt alan ymmärtämään naisia, he siis pitävät 33 vuotiasta vielä lapsena, onko siis 40v mies joku teini ja 50v mies nuori ja tämän takia kaikilla kaunillla 20v naisilla on 50-60v mies, koska he haluavat nuoren miehen tai aikamiehen?
Muistathan olla rehellinen tyttöystävällesi ja näyttää myös tämän puolen itsestäsi?
Olen mies 55v ja monien noin 35v naisten seurassa, tulee ihan sellainen olo, kuin olisin äitini tai isosiskon kanssa.
Hirveetä mummo-lookkia ja jututkin on jotain, puhutaan vaivoista tai lapsista tai veloista tai jotain ikä ihmisten tappavan tylsiä juttuja, ei mitään eloa tai hauskaa tai mitään.
Ap tässä
selvennän EN HALUA IKÄISTÄNI NAISTA koska
ovat lihoneet
ovat lisääntyneet
ovat pettyneitä elämäänsä =katkeroituneita ämmiä
osaavat vaatia esim siivousta, ruuanlaittoa
osaavat vaatia että tyydytän myös naisen
NOIN
No sitten sä etsit nuorempaa. Jokainen saa etsiä ihan millaista kumppania haluaa.
En huolisi sun ikäistä vanhaa miestä. T. Opiskelija n23
Mä oon aina tykännyt itseäni vanhemmista miehistä ja oman ikäisetkin on liian junnuja
Vaikutat katkeralta ja surulliselta, että et ole enää nuori ja aikuisuuskin on jäänyt elämättä. Purat pahaa oloasi yrittämällä kiusata muita. Tuolla asenteella et saa minkäänlaisia onnellisia ihmissuhteita, vaan kaikki karttavat sinua.
Eikös matchiin tarvita kummankin kiinnostus - jos et ole kiinnostunut ikäisistäsi tai vanhemmista asia on helppoa sinulle. Kuinka monta matchia saat omilla ehdoillasi? Oletan, että vähän, kun kiukuttelet täällä.
Panisit kumminkin?
Minulla on täydellinen vartalo..
sanoisit..juu ei?
Moni panokaverini on alkanut vaatimaan parisuhdetta itku kurkussa.)
Ap:n aloitus oli viikon tärkein tieto!
Vierailija kirjoitti:
Ap tässä
selvennän EN HALUA IKÄISTÄNI NAISTA koska
ovat lihoneet
ovat lisääntyneet
ovat pettyneitä elämäänsä =katkeroituneita ämmiä
osaavat vaatia esim siivousta, ruuanlaittoa
osaavat vaatia että tyydytän myös naisen
NOIN
Eli oot luuseri joka haluaa nuoren vedetettävän naisen. Olet vanha ja niitä ei tuollaiset pedarisedät kiinnosta. Vanhemmatkaan tai ikäisesikään ei sua halua kun oot noin henkisesti vajaa ja saamaton/itsekäs. Yksin tuut olemaan niin turhaan vingut täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sinua ap katsele minkään ikäiset. Nettikamerassa näkyy plösö rillipää paskaisissa kalsareissa.
Ilman muuta olet😁
Miltäs niinku muuten tuntuu eunukin elämä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äiti tai mummi sanonut. Kyllä sen sillon on oltava totta!
Huh. Tuntuu kuin olisin luodin väistänyt. Pysythän valitsemallasi tiellä