Miten ihan tavalliset rimpulat ketjuliikkeiden rintaliivit voi maksaa jo vähintään 30€?
Kappahl, lindex yms. Ostan tosi harvoin rintaliivejä ja nyt olis tarve uusia imetyksen jälkeen. En tiedä muistelenko ihan väärin mutta ei nuo ketjuliikkeiden liivit ole ennen olleet noin kalliita?
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Voi ei! Käyttämättömiksi jäi viime syksynä ostamani kotimaiset liivit. Maksoivat reilu 30.
Sovitin ja tein kopissa kaikki mahdolliset manööverit. Kädet ylös, kumarrelut alas, kurottelut sivuille yms. Vaikuttivat sopivan.
Ekalla käyttökerralla sitten varttitunnin kuluttua päästyäni kaupungille oikea kaarituki alkoi porautua rinnan sivuun kainalon alle. Pari tuntia kaupungilla niin porautuu toinenkin. Ei voi pitää.
Raivostuttavaa!
Mistä saa kotimaisia liivejä?
Ostaisin hiukan kalliimpia, ne ovat parempia, vaikka pitäisi joka päivä pestä lavuaarissa, jollei ole kuin yhdet.
Olen huomannut saman. Olen nyt raskaana ollessa joutunut ostamaan 4 uudet kun normaalit puristavat, ja vanhan kunnon Lindexin kaarituettomat kotonaoleiluliivitkin ovat sen 30-50€. Seuraavaksi pitää sitten vielä ostaa imetysliivit, huoh
Ihan ookoo vaikuttaa olevan cittarista jotkut 15 euron t-paitaliivit. Kivoja värejä, en oikein välitä tylsistä mustista ja valkoisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi ei! Käyttämättömiksi jäi viime syksynä ostamani kotimaiset liivit. Maksoivat reilu 30.
Sovitin ja tein kopissa kaikki mahdolliset manööverit. Kädet ylös, kumarrelut alas, kurottelut sivuille yms. Vaikuttivat sopivan.
Ekalla käyttökerralla sitten varttitunnin kuluttua päästyäni kaupungille oikea kaarituki alkoi porautua rinnan sivuun kainalon alle. Pari tuntia kaupungilla niin porautuu toinenkin. Ei voi pitää.
Raivostuttavaa!
Tämä! Rintaliivit ja kengät maksavat paljon. Käyttämukavuus voi kuitenkin olla täysi nolla, vaikka miten yrittäisi ennakkoon kaupassa testailla. Pakko heittää pois, jos eivät ole sopivia ja toivoa seuraavien kappaleiden sopivan paremmin.
Ostin kahdet liivit netistä samasta liikkeestä, sama kuppikoko ja ympärysmitta molemmissa. Venyttämätön ympärysmitta toisessa lähes 10 cm lyhyempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raivostuttavaa!
Mistä saa kotimaisia liivejä?
Ainakin Suomen Liivineulomosta
Mä olen jo ajat sitten todennut, että halpisketjujen liivit ei kauaa kestä ja on itselle aivan väärän mallisia. Mielummin ostan laadukkaat alesta samaan hintaan. Mulla 2 kunnon liivit ja pesen niitä pesukoneessa. Illalla pesuun niin on jo aamulla kuivat. 2 vuotta jo kestänyt eikä ole mennyt miksikään, toisin kuin halpis liivit hajalla parin pesun jälkeen.
Panosta ja osta yhdet Primadonnat.
Vierailija kirjoitti:
Ostaisin hiukan kalliimpia, ne ovat parempia, vaikka pitäisi joka päivä pestä lavuaarissa, jollei ole kuin yhdet.
Mäkin ostan yleensä kalliimpia liivejä, kun on isot rinnat, jotka tarvitsevat tukea. Silti ne kalliitkin liivit voivat olla käytössä huonot.
Sä et voi verrata trikoita laadukkaisiin housuihin. Samoja vaatekappaleita kun vertaa, niin naisten vaatteet on kalliimpia.