Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni on toimitusjohtaja, huomisaamuna aamiaisella on kolmea eri lajia leikkelettä. Miksi sinä olet meille kateellinen?

Vierailija
07.02.2024 |

Niin.

Kommentit (84)

Vierailija
61/84 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yksin asuva duunari ja syön aamiaisella vaikka kolmea eri leikkelettä jos haluan. En leiju kumppanini duunista, enkä ole kateellinen. Miksi oletat että olisin?

Vierailija
62/84 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hola!

En ole, heräsin Teneriffalla auringon paisteeseen ja syön aamupalaksi hedelmiä. Leikkeleet korvaan juustolla, koska en pidä niistä. Kohta altaalle. Oletko sinä nyt kateellinen minulle? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/84 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadehdin, koska meillä on vain yhtä keittelettä ja mies on erään maan kuningas.

Vierailija
64/84 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin mies on toimitusjohtaja.  En syö leikkeleitä.  Miksi olet meille kateellinen?

Vierailija
65/84 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin nauran ääneen av-aloituksia, mutta nyt nauroin.

Minullakin on jääkaapissa kahta eri laatua poroleikkelettä, kalaa ja muuta. Tällä kertaa ehkä 5 eri laatua, mutta aamiaisella ei syödä yhtäkään niitä. Vaikea kuvitella, että kukaan voisi olla ap:lle kateellinen.

Vierailija
66/84 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pieni pulju jos 4 erilajin makkaraa on luksusta. Pyörittääkö nakkikiskaa vai parturin vuokratuolia?

Vierailija
67/84 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkele on hienointa.

Vierailija
68/84 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun löytyy leikkelettä montaa eri laatua. Munaa ei sitten taida löytyä kuin löysänä.

Vierailija
69/84 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin mieheni on toimitusjohtaja. Leikkeleitä meillä on harvoin. Syksyllä pyysin tuomaan minulle jotakin herkullista elokuvan katsomista varten. Tuomisina oli viisi rasiallista kiivimarjoja. Olisitko ollut kateellinen? 

70/84 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni on työtön ja meillä syödään, savustettua Saimaannorppaa, pallokalaa ja Amazonin kasviksia...

Oikeasti, kiinnostaako ketään, mitä muut väittää syövänsä?

Vierailija
71/84 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä vetelisin korville jos mulle jotain leikkeleitä aamulla yritettäisiin syöttää. Kuppi kahvia ja menoksi. Sihteeri odottaa housut märkänä siellä toimistolla.

Ei mee hyvin jos sun pitää palkata sihteeriksi joku pidätyskyvytön eläkeläismummo.

paha paha :D

Vierailija
72/84 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on tuhansia toimitusjohtajia, joilla ei ole yhtään alaista tai on 1-2, itsekin olen sellaisessa firmassa töissä, meitä on kaksi palkallista. 

Vierailija
73/84 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vege, ei ole miestä  ja syön puuroa itsepoimituilla mustikoilla. Samaa suosittelen Sinulle ap, mustikat edistää aivotoimintaa 

Vierailija
74/84 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään kadehtimista liikasyömisessä.

Vierailija
75/84 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen virkamies ja ostin eilen Superpäiviltä kolme erilaista juustopakettia ja vielä Oivariinia. Niin että niin?

Vierailija
76/84 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käy kateeksi. Mielummin nukun myöhempään ja lähen syömättä töihin kuin herään aikaisin vain lykätäkseni pöydän täyteen kaikkea turhaa.

Vierailija
77/84 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkälle jalostetut lihavalmisteet, kuten leikkeleet, on todella epäterveellisiä. Olivat listalla, mitä ruokia syöpälääkärit ei lautaselleen laittaisi.

Joten, ei, en ole kateellinen. Syön leikkeleitä muutaman kerran vuodessa ja se riittää oikein hyvin.

Vierailija
78/84 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on yksityisellä puolella niin köyhät on eväät. Itse olen ollut aamiaisella jossa oli vähintään 50 lihalajiketta. Jos taas kyse on verovaroista ei aamiaista tule tarjoilla muille kuin presidentille ja pääministerille, muu on lahjusta.

Vierailija
79/84 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä olen kateellinen miehellesi siitä että vaikutat vaimolta joka imee karvaisia kiviä ja antaa ja ottaa kakkoseen

Nainen joka nielee miehensä mällit mukisematta ja antaa persettä usein, on sitä parasta vaimomatskua!

Vierailija
80/84 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain kolmea lajia leikkeleitä. Onpa köyhää. 🤮