Mieheni on toimitusjohtaja, huomisaamuna aamiaisella on kolmea eri lajia leikkelettä. Miksi sinä olet meille kateellinen?
Kommentit (84)
Hola!
En ole, heräsin Teneriffalla auringon paisteeseen ja syön aamupalaksi hedelmiä. Leikkeleet korvaan juustolla, koska en pidä niistä. Kohta altaalle. Oletko sinä nyt kateellinen minulle?
Kadehdin, koska meillä on vain yhtä keittelettä ja mies on erään maan kuningas.
Minunkin mies on toimitusjohtaja. En syö leikkeleitä. Miksi olet meille kateellinen?
Harvoin nauran ääneen av-aloituksia, mutta nyt nauroin.
Minullakin on jääkaapissa kahta eri laatua poroleikkelettä, kalaa ja muuta. Tällä kertaa ehkä 5 eri laatua, mutta aamiaisella ei syödä yhtäkään niitä. Vaikea kuvitella, että kukaan voisi olla ap:lle kateellinen.
Aika pieni pulju jos 4 erilajin makkaraa on luksusta. Pyörittääkö nakkikiskaa vai parturin vuokratuolia?
Hyvä kun löytyy leikkelettä montaa eri laatua. Munaa ei sitten taida löytyä kuin löysänä.
Minunkin mieheni on toimitusjohtaja. Leikkeleitä meillä on harvoin. Syksyllä pyysin tuomaan minulle jotakin herkullista elokuvan katsomista varten. Tuomisina oli viisi rasiallista kiivimarjoja. Olisitko ollut kateellinen?
Vaimoni on työtön ja meillä syödään, savustettua Saimaannorppaa, pallokalaa ja Amazonin kasviksia...
Oikeasti, kiinnostaako ketään, mitä muut väittää syövänsä?
paha paha :DVierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä vetelisin korville jos mulle jotain leikkeleitä aamulla yritettäisiin syöttää. Kuppi kahvia ja menoksi. Sihteeri odottaa housut märkänä siellä toimistolla.
Ei mee hyvin jos sun pitää palkata sihteeriksi joku pidätyskyvytön eläkeläismummo.
Suomessa on tuhansia toimitusjohtajia, joilla ei ole yhtään alaista tai on 1-2, itsekin olen sellaisessa firmassa töissä, meitä on kaksi palkallista.
Olen vege, ei ole miestä ja syön puuroa itsepoimituilla mustikoilla. Samaa suosittelen Sinulle ap, mustikat edistää aivotoimintaa
Ei ole mitään kadehtimista liikasyömisessä.
Minä olen virkamies ja ostin eilen Superpäiviltä kolme erilaista juustopakettia ja vielä Oivariinia. Niin että niin?
Ei käy kateeksi. Mielummin nukun myöhempään ja lähen syömättä töihin kuin herään aikaisin vain lykätäkseni pöydän täyteen kaikkea turhaa.
Pitkälle jalostetut lihavalmisteet, kuten leikkeleet, on todella epäterveellisiä. Olivat listalla, mitä ruokia syöpälääkärit ei lautaselleen laittaisi.
Joten, ei, en ole kateellinen. Syön leikkeleitä muutaman kerran vuodessa ja se riittää oikein hyvin.
Jos on yksityisellä puolella niin köyhät on eväät. Itse olen ollut aamiaisella jossa oli vähintään 50 lihalajiketta. Jos taas kyse on verovaroista ei aamiaista tule tarjoilla muille kuin presidentille ja pääministerille, muu on lahjusta.
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä olen kateellinen miehellesi siitä että vaikutat vaimolta joka imee karvaisia kiviä ja antaa ja ottaa kakkoseen
Nainen joka nielee miehensä mällit mukisematta ja antaa persettä usein, on sitä parasta vaimomatskua!
Vain kolmea lajia leikkeleitä. Onpa köyhää. 🤮
Olen yksin asuva duunari ja syön aamiaisella vaikka kolmea eri leikkelettä jos haluan. En leiju kumppanini duunista, enkä ole kateellinen. Miksi oletat että olisin?