Mieheni on toimitusjohtaja, huomisaamuna aamiaisella on kolmea eri lajia leikkelettä. Miksi sinä olet meille kateellinen?
Kommentit (84)
Kukaan ei oo sulle kateellinen, kaikki on huolestuneita sun puolesta kun lääkitys ei oo kohillaan tai sit se puuttuu kokonaan.
Ne on leikattu miehesi työpaikan työntekijöiden selkänahasta, toivottavasti maistuu.
Harmittaa, kun kohta kukaan ei enää pärjää, kun ostovoima vedetään minimiin. Yritykset elää sillä, että raha liikkuu, mutta eihän se liiku, kun sitä ei ole.
Mieheni ei ole toimitusjohtaja, mutta aamiaispöydässämme oli tänäkin aamuna kolme erilaista leikkelettä, eivätkä olleet mitään halpoja.
Mieheni oli takuueläkkeellä, kuoli viikkoa ennen joulua kotona.
Huomisaamuna honin kahvia ja syön kaurapuuroa. Jääkaapissa on paria juustoa ja (tänään) vain yhtä leikkelettä. En tykkää syödä leipää aamulla.
Miksi minun pitäisi kadehtia sinua? Tai ketään muuta?
Hienoa, että meillä molemmilla on (vielä) ruokaa.
Terveisiä Orpolle, laitoin hälle joulukuussa viestiä, että mihin haluaa minun menevän töihin. Ei ole assari vastannut.
Leikkeleissä on paljon turhaa suolaa.
Leikkele aamiaspöydässä arkisin? Ei kiitos. On meilläkin jääkaapissa useampi erilainen, mutta ei kukaan syö lihaa heti aamulla. Sitä kannattaisi vähentää.
Kolmea lajia leikkeleitä, siitäkö pitäisi olla kateellinen? En edes erityisemmin tykkää leikkeleistä, syön mieluummin juustoa, kurkkua ja tomaattia näin arkisin. Viikonloppuisin kananmunaa tai graavilohta, usein mätiä. On meillä joskus ollut mustaa kaviaariakin, mutta minusta muikun- tai siianmäti on parempaa. Mieheni on raksatyöläinen ja lisäksi mainio kotikokki.
Näin kasvissyöjänä en ainakaan kadehdi leikkeleitänne.
Luulosairautesi ja harhasi ovat taas roihahtaneet kun lääkkeet ovat jääneet ottamatta.
En kyllä kadehdi keneltäkään epäterveellistä ruokaa.
Meillä taas toimitusjohtaja vaimo saa aamiaiseksi proteiinipirtelön imuttelun jälkeen. Oletko sinä kateellinen?
- sipuliteemakkara
-gouter
-lauantaimakkara
täydellinen trio aamiaispöydän herkutteluhetkeen.
Mieheni on rakentaja, osaa korjata mitä vain ja henkilökohtainen varustuskin toimii hyvin. Miksi olet minulle kateellinen?
Taidat ap olla yksinäinen ja taloudellisessa ahdingossa, kun haaveilet rikkaasta miehestä ja kolmesta leikkeleestä aamiaisella.
Vierailija kirjoitti:
Olen kateellinen vain, jos olet onnistunut löytämään leikkeleitä ilman natriumglutamaattia, lisättyä fosfaattia ja ilman prosessoitua lihaa.
Ja ilman nitriittiä
En kaipaa leikkeleitä aamiaiselle, joten en ole teille kateellinen.
Meille tulee toimitusjohtajan vaimo kun sen mies lähtee töihin ja annan paksua meetvurstia kumpaankin päähän.
Leikkeleet aiheuttavat suolistosyöpää.