Mieheni on toimitusjohtaja, huomisaamuna aamiaisella on kolmea eri lajia leikkelettä. Miksi sinä olet meille kateellinen?
Kommentit (84)
Olen nähnyt saman aloituksen ennenkin.
No siitä oon vähä kateellinen että sä saat näin pienestä asiasta jotain iloa itelles että luulet jonkun olevan kateellinen. Oma ilo vaatii vähän enemmän kuin muiden kateuden.
Kukaan ei ole kateellinen. Olet vainoharhainen.
Ap tajusi juuri ettei tajua mistään mitään.
Mieheni on putkimies, huomisaamuna aamiaisella on kaviaaria, hanhenmaksaa, pallokalaa ja shampanjaa.
Olen kateellinen vain, jos olet onnistunut löytämään leikkeleitä ilman natriumglutamaattia, lisättyä fosfaattia ja ilman prosessoitua lihaa.
Sääliksi käy miestäsi kun sinulla on noin pahoja hoitamattomia mielenterveysongelmia.
No hohhoijaa. Mun mies on rakennusalan ammattilainen. Meillä on kolmea sorttia leikkelettä, kahta eri leipää, levitettä, jugurttia, munia ja kahvia aamiaiselle. Oletko kateellinen 😂
Jessus taas mikä aloitus!
Oletko vajaa vai mikä saa sinut tekemään näin typerän provon.
Miksi olisin, meillä on kuutta eri leikkelettä.
Vierailija kirjoitti:
Minä vetelisin korville jos mulle jotain leikkeleitä aamulla yritettäisiin syöttää. Kuppi kahvia ja menoksi. Sihteeri odottaa housut märkänä siellä toimistolla.
Ei mee hyvin jos sun pitää palkata sihteeriksi joku pidätyskyvytön eläkeläismummo.
Minulla on parempi palkka kuin miehelläni. Ostan itse aamiaiseni ja kaiken muunkin, mitä tarvitsen. Onneksi.
En ainakaan älykkyysosamäärästäsi ole kateellinen.
En ole kateellinen vaan kiitollinen hyvätuloisen miehesi maksamista veroäyreistä, joilla meitä köyhiä elätetään. Kiitos!
Kahvi ja pari tupakkaa riittää aamiaiseksi. Mieheni on eroottinen tanssija homoklubeilla.
Mietin kysymystä ihan tosissani. En tiennyt että olen kateellinen mutta se miksi olen tietämättäni kateellinen? Todella hämmentävää.
Lähinnä olen kateellinen miehellesi siitä että vaikutat vaimolta joka imee karvaisia kiviä ja antaa ja ottaa kakkoseen
Jo on huonoa leikkelettä jos noin montaa tarvii olla esillä. Heittäkää ne jahtimakkarat ja euroshopperin metukat mettään ja ostakaa laatua. Silloin yksi leikkelepaketti riittää.
Taidat olla todella nälkäinen, kun tuli mieleen tollasta kirjoittaa?