Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"V*ttu mikä luuuuuseri!" Huutaa äiti pojalleen

Vierailija
07.02.2024 |

"eikö sua s**tana hävetä, kun ton ikänen p*ska vaan makaa vanhempiensa kotona" "onko sulla mitään suunnitelmia?!?!" "miten susta tulikin tuommoinen luuseri?" "H*lvetti, että sua saa hävetä joka päivä!"

Alkaa olla joka viikkoista tuo huutaminen naapurissa. Siellä vajaa 60 vuotias äiti tulee töistä ja aloittaa tuon huudon. Vissiin niinä päivinä, kun yhättää poikansa 25v pelaamasta pleikkaa.

Huudon mukaan poika ei ole tehnyt mitään kotitöitä koskaan. Ei käy töissä. Lukee pääsykokeisiin ties kuinka monetta vuotta. Isä on maksanut tonneja valmisteleville kursseilla, joita tuo toisinaan käy, tai sitten ei.

Äiitnsä sitten kyllä huutaa kaiken ja haukkuu. Ei tarvii erityisesti edes kyttäillä ja kuunnella, kun raivoaminen alkaa. Pirun kovaääninen nainen.

Huutaminen on pahentuntu, kun perheen nuorempi poika 22v muutti vuosi sitten pois omaansa.

Mua oikeesti hirvittää tuo kielenkäyttö. Eikai kukaan tuosta ainakaan reipastu, kun äiti haukkuu noin. Rapussa kun tulee vastaan, niin rouva on itse aurinkoinen ja iloinen aina. Ei uskoisi päällepäin tuota kielenkäyttöä.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa tilanteessa se poika pitäisi saada omilleen asumaan ja  mielenterveyspalveluiden piiriin, reipastuipa sitten tai ei. Tuo tilannehan vaan mahdollistaa sen kotona loisimisen. Surullista.

Vierailija
2/23 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, väärin on äidiltä, vaikka kyllä väsymyksen ja pettymyksen ymmärtää. Äidin pitäisi jotenkin auttaa poikaa. Yrittää löytää oma asunto, helpompi opiskelupaikka yms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa, poika parka. Ja äitikin tarvitsisi lepoa, onko uupunut kun huutaa. Tosin itse on kasvattanut lapsensa , vois vähä peiliin katsoa

Vierailija
4/23 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole järkevää eikä se jos se huutaa poikapilluksi.

Vierailija
5/23 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita heippalappu ja sano että se on liian ilkeää, ei sitä kestä varmaan poika eikä muut. Että poika kärsii siitä. Ja se pahentaa tilannetta. Hankkisivat pojalle oman asunnon ja tukisi sinne vaikka se isä.

Vierailija
6/23 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan äiti puhuu. 25v pitäisi olla perustamassa perhettä omaan kotiin.

Vierailija
7/23 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkin olen epäonnistunut elämässä mutta ainakin valtio elättää enkä ole taakka vanhemmilleni.

Silti aina kun näen mutsia niin jaksaa valittaa että mun pitäis tehdä opinnot loppuun. Vois vaa katkasta välit, tiedän että se haluaa mulle hyvää mutta mitä mun elämä sille kuuluu.

Vierailija
8/23 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidille pitöisi saada lääkitys. Työtön varmaan on.

Vierailija
9/23 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee huoli-ilmoitus.

Vierailija
10/23 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa poika syntynyt tytöksi. Voisi vain loisia miehen rahoilla ja kokea sen olevan voimaannuttavaa. Toisilla on helpompaa.

Vierailija
11/23 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aina hienovaraisesti vaatinut käymään koulun ja ohjannut työelämään. Huutanut en ole näissä asioissa. Paikalla olen, kun tarvitsee apua. Kovasti pelaa, kaikki vapaa-ajat, mutta koulunsa hoiti ja töissä käy, kun vaan pyydetään.

Vierailija
12/23 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisipa poika syntynyt tytöksi. Voisi vain loisia miehen rahoilla ja kokea sen olevan voimaannuttavaa. Toisilla on helpompaa.

Hirveän heteronormatiivinen kommentti. Ihan kuin ei voisi etsiä setämiestä jotka rahoittaa pojan elämisen ja poika voisi sitten keskittyä olemaan kotona ja laittaa vaikka ruokaa/siivota.

Vierailija
13/23 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se äiti ole kokeillut kaikki muut keinot ja nyt ventiloi ulos pahaa oloaan. Älä tuomitse jos et tiedä koko totuutta.

Vierailija
14/23 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita heippalappu ja sano että se on liian ilkeää, ei sitä kestä varmaan poika eikä muut. Että poika kärsii siitä. Ja se pahentaa tilannetta. Hankkisivat pojalle oman asunnon ja tukisi sinne vaikka se isä.

Mulla on ollut pari heippalappu kyhäelmää ja mieheni sanoi, että älä puutu. Eihän se nyt joka päivä huuda tai ei se niin häiritsevää ole. Eihän kyse nyt olekaan siitä huudosta, vaan huoli aikuisesta pojasta. Kyllä joku apatia ottaa vallan, kun jatkuvasti saa kuulla olevansa huono.

Kyllä tuo poika lenkillä käy, tulee usein tuolla vastaan. Oma teini puhu, että pelaa myös "äijissä" jalista. Että on onneksi muutakin elämässä.

Musta huudon kohde on väärä. Vanhemmat ovat mahdollistaneet sen kaiken koko ajan. Mihin se poika osaa edes lähteä, jos kaikki on eteen kannettu.

Koskaan tuo poika ei anna takaisin. Mikä todennäköisesti on ihan fiksua.

ap

Vierailija
15/23 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se äiti ole kokeillut kaikki muut keinot ja nyt ventiloi ulos pahaa oloaan. Älä tuomitse jos et tiedä koko totuutta.

Toivottavasti ventiloi omaa kyvyttömyyttään ja omaa pettymystä itseensä.

Vierailija
16/23 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee huoli-ilmoitus.

Olisko näin? - pitääpä tutkia.

Ap

Vierailija
17/23 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi se poika ei muuta omaan kämppään, niin ei tarvitsisi kuunnella mamman räyhäämistä? Asumistukea saa, joten työttömälläkin on helposti varaa vuokrakämppään.

Vierailija
18/23 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miksi se poika ei muuta omaan kämppään, niin ei tarvitsisi kuunnella mamman räyhäämistä? Asumistukea saa, joten työttömälläkin on helposti varaa vuokrakämppään.

Vaikuttaa sellaiselta ettei ilman apua välttämättä siihen kykene ja huutaminen ei paranna tilanetta. Toki kukaan ulkopuolinen ei tilanteen oikeaa laitaa tiedä mutta epäilen ettei pojalla ole mielenterveys oikein kunnossa.

Vierailija
19/23 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi pitäisi saada vankilaan lepokotiin omilleen asumaan.         

Vierailija
20/23 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enhän mä sitä tiedä. Luulen, että huolto pelaa miksi lähteä, kun ruokaa tulee pöytään, lämmintä on... Tää peruskaava. Osaako edes hakea omaa kämppää? Voihan toi räyhääminen mennä hänellä sisään ulos ja vaan nauttii pleikkarin tuomista iloista. Räyhää sinä nainen siinä vaan, kyllä se kohta rauhottuu.

Arvailua kaikki, kun ei järki enää ymmärrä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi