Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mtv:ssa klo 20 kaksintaistelu/vaalikeskustelu

Vierailija
07.02.2024 |

Katsokaa ja kommentoikaa.

Kommentit (898)

Vierailija
861/898 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietokilpailukysymys:  mihin sanaan päättyi presidenttiehdokas Pekka  Haaviston puhe Suomen kansalaisille ?   Vastaus: Afrikka

Ja toinen ehdokas vastaa 5 motin hinnaksi 22 € ! 

Onko oikeesti pakko äänestää kumpaakaan? 

Toivottavasti kukaan ei tee äänestyspäätöstään motin hintakysymyksen perusteella?!?

Vierailija
862/898 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Stubbin mielestä tärkeimmät teot rauhan puolesta ovat tehneet: Martti Ahtisaari x2, Stubb x1. Pääsi pieni nauru kun ensin mainitsi Ahtisaaren ja sitten itsensä.

Tosiasiat puhuvat kuitenkin puolestaan ja Haavisto saa kiittää Stubbia, että pääsi rauhanvälityshommiin. Tosiasia on myös, että suuresti arvostettu Ahtisaari valitsi Stubbin seuraajakseen, ei Haavistoa.

Ahtisaarella olivat lämpimät välit poikansa toiseen vaimoon, joka on kokoomukselainen. On loogista, että kokoomukselainen suosittelee kokoomukselaisia hallituksen johtajaksi ja myös keräämään rahaa säätiön toimintaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
863/898 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietokilpailukysymys:  mihin sanaan päättyi presidenttiehdokas Pekka  Haaviston puhe Suomen kansalaisille ?   Vastaus: Afrikka

Ja toinen ehdokas vastaa 5 motin hinnaksi 22 € ! 

Onko oikeesti pakko äänestää kumpaakaan? 

Toivottavasti kukaan ei tee äänestyspäätöstään motin hintakysymyksen perusteella?!?

Kyllä ne tekee.

Vierailija
864/898 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stubb nolasi itsensä ja näytti taas kerran tietämättömyytensä suomalaisesta yhteiskunnasta. Kovin hyvältä ei myöskään vaikuttanut hänen kommentointi Haaviston kannattajien vääränlaisista kysymyksistä tai Haaviston päälle puhuminen.

Haavisto suorastaan loisti illan tentissä, vastaukset keskittyivät asiaan ja kokemus sekä asiantuntemus tulivat hyvin esiin. 

Vierailija
865/898 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se Pekka aloittaa vastaukset kysymyksiin, minä tein, kun me olimme..... Ja jatkaa tapasin mummon .... Tyttö kertoi minulle....

Onko se Pekka joku satusetä?

Vierailija
866/898 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään ihan tosissani vasemmistoradikaalien kapinaa, kun tulos sunnuntai-iltana selviää. Ei paljon ulos uskalla mennä. Vihaista porukkaa jo nyt vaikka häviö julistetaan vasta neljän päivän päästä.

Vierailija
867/898 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juppistubbi ei tiedä mikä on motti, luuli vissiin ostavansa viisi koivuklapia, ja jopa niiden suhteen hinta viturallaan.

Vierailija
868/898 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

MUISTAKAA kun äänestätte nroa 10, sitä 1:n väkästä EI SAA LAITTAA tai hylätään ääni!!

Katso video jossa kerrotaan että väkäsen kanssa tehty 1 numero HYLÄTÄÄN ARMOTTA!!

1 kirjotetaan, PELKKÄ viiva.EI väkästä!! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/c726d40f-8367-4e84-a316-b0a3d10fd…

Vierailija
869/898 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haavistolla hallussa kokonaisuudet, Stubb opettajamaisesti nostaa esille 123 kohtaa. Haavisto valmis presidentiksi, Stubb tarvitsee harjoitteluaikaa, jota ei nyt ole. Uskon, että ulkomailla Haavistoa kuunnellaan paremmin, ja Stubb saattaa ärsyttää nokkeluudellaan. Korkeasti koulutettuna uskon omaan arviointikykyyni ja valintani on selvästi Haavisto.

Vierailija
870/898 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöllöraadin jäsenet ovat yllätys yllätys kaikki kokoomusmedioista.

Vierailija
871/898 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suski vai Antsu?

Toivotaan et asiallinen asu.

Suomelle päällikön puoliso,

päätös kansalta on nyt iso.

Ääni jokaisella on,

yksi, kallis, verraton.

Vierailija
872/898 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkään ihan tosissani vasemmistoradikaalien kapinaa, kun tulos sunnuntai-iltana selviää. Ei paljon ulos uskalla mennä. Vihaista porukkaa jo nyt vaikka häviö julistetaan vasta neljän päivän päästä.

Kas, persujen puoluetoimiston propagandaosaston sometiimi edelleen paikalla. Sinnikästä porukkaa.

Vierailija
873/898 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa hyvä tentti! Andersson oli mainio haastaessaan ehdokkaita. 

Haavisto oli hauska, rento. Asiallinen puoli hänestä on tuttu kaikille, mutta nyt nähtiin myös tuota hauskaa puolta hänestä. Hyvä biisivalinta, Darudea! Jotenkin tosi sympaattista. 

Asiakysymyksissäkin Haavisto on kyllä niin vahvoilla. Sieltä tulee heti asiaa, eikä sen vierestä. Kokemus näkyy ja kuuluu, on näkemystä ja rohkeutta perustella kantansa johdonmukaisesti sekä rauhallisesti. 

Tässä meillä on uusi presidentti! 

Katsottiinko me samaa tenttiä? Haavisto ei nähdäkseni ollut rento missään vaiheessa hauskuudesta puhumattakaan. Se ehkä onkin yksi hänen heikoista kohdistaan, ilmeisesti on vain tosikko luonteeltaan.

Persoona ratkaisee lopulta voiton. Lopulta Rehnin ja Halla-ahon äänestäjät pitävät aika vahvasti käsissään ratkaisun avaimia.

Vierailija
874/898 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampanjatiimi oli opettanut Stubbille kolme yritystä: Ponsse, Motonet ja Olvi. Kuulostaa kuulijan korvaan hyvältä. Mutta 5 mottia koivuklapia ostaisi kuitenkin hinnalla 22 euroa. Uskottavuus meni sitten saman tien myös Ponssen, Motonetin ja Olvin osalta. 

Vierailija
875/898 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa hyvä tentti! Andersson oli mainio haastaessaan ehdokkaita. 

Haavisto oli hauska, rento. Asiallinen puoli hänestä on tuttu kaikille, mutta nyt nähtiin myös tuota hauskaa puolta hänestä. Hyvä biisivalinta, Darudea! Jotenkin tosi sympaattista. 

Asiakysymyksissäkin Haavisto on kyllä niin vahvoilla. Sieltä tulee heti asiaa, eikä sen vierestä. Kokemus näkyy ja kuuluu, on näkemystä ja rohkeutta perustella kantansa johdonmukaisesti sekä rauhallisesti. 

Tässä meillä on uusi presidentti! 

___

Kyllä. Hän on johdonmukainen ja rauhaa rakentava, ratkaisukeskeinen, selvästi tietää mistä puhuu ja mitä tekee ja millä perustein. Ymmärtää laajasti kausaliteetteja.  Ääni Haavistolle.

Vierailija
876/898 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kas, persujen puoluetoimiston propagandaosaston sometiimi edelleen paikalla. Sinnikästä porukkaa.

Varsinkin kun yhtään vasemmistolaista ei ole enää mukana kisassa

Vierailija
877/898 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi se Pekka aloittaa vastaukset kysymyksiin, minä tein, kun me olimme..... Ja jatkaa tapasin mummon .... Tyttö kertoi minulle....

Tosi lapsellista käytöstä ehdokkaalta. Jos Stubb olis tehnyt samoin hänet oltais lynkatty siihen paikkaan.  Pekka on sortunut alhaisiin keinoihin jotka ovat vieneet häneltä ääniä, ei tuoneet kuten on kuvitellut. Pahoinpidelty nainen kääntynyt hänen puolelleen, tyttö kertoi,  mummo toi viimeisen vitonsena jne...Sitten itte menee lestojen seuroihin veisaamaan ja julistaa uskoaan ja silti ei ole luvannut toivottaa Jumalan siunausta kansalle??? Mitä hän oikeasti ajattelee,  ei ole selvillä. Sekaisin kuin seinäkello. Kalevassa oli tänään viesti, jossa kerrottiin etei vanhoillislestadiolaiset äänestä Haavistoa.  Kirjoittaja oli taatusti itse lesta.

Vierailija
878/898 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haavisto on kiertänyt maata valtavasti ja tavannut tosi paljon ihmisiä. Ja hän on kuunteleva ja helposti lähestyttävän oloinen. Ei kai se ole ihmekään että noita kohtaamisia tulee paljon ja jää myös mieleen. Sellaista se on kun oikeasti keskittyy niihin ihmisiin. 

Itse teen vähän sen tyyppistä työtä myöskin että noita ihmisiä tulee kaikenlaisia kertomaan juttujaan. Olen myös sitä tyyppiä että ihmiset avautuvat minulle mielellään. Pekalla lienee vähän samanlaista tuo kiertäminen.

Vierailija
879/898 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi lapsellista käytöstä ehdokkaalta. Jos Stubb olis tehnyt samoin hänet oltais lynkatty siihen paikkaan.  Pekka on sortunut alhaisiin keinoihin jotka ovat vieneet häneltä ääniä, ei tuoneet kuten on kuvitellut. Pahoinpidelty nainen kääntynyt hänen puolelleen, tyttö kertoi,  mummo toi viimeisen vitonsena jne...Sitten itte menee lestojen seuroihin veisaamaan ja julistaa uskoaan ja silti ei ole luvannut toivottaa Jumalan siunausta kansalle??? Mitä hän oikeasti ajattelee,  ei ole selvillä. Sekaisin kuin seinäkello. Kalevassa oli tänään viesti, jossa kerrottiin etei vanhoillislestadiolaiset äänestä Haavistoa.  Kirjoittaja oli taatusti itse lesta.

Mulla meni maku siinä kohtaa kun Pekka alkoi kertoon nyyhkytarinaa mummonsta ja vitosesta. Täytyy sanoa että hätkähdin.  Hätkähdin sitä, miten alas hän vajosi kun syyllistyi säälipisteiden kerjäämiseen. Ääni meni.

Vierailija
880/898 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen useammassa tentissä jo kiinnittänyt huomiota siihen, että jos toisen ehdokkaan kannattaja saa kysyä toiselta ehdokkaalta jotakin, Haaviston kannattajat hyökkäävät kysymyksellään Stubbia kohtaan. Kun taas Stubbin kannattajat kysyvät ja kommentoivat vastaehdokasta kunnioittaen. 

Vaikka ollaankin kilpailijoita ja asioista eri mieltä, on mielestäni todella tärkeää kohdella myös vastapuolta asiallisesti ja kunnioittavasti. Se kertoo ehdokkaasta ja sen kannattajista ihmisinä paljon 🙏🏼

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi