Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksihän mobilepay ei hyväksy puhelinnumeroani vahvistukseen?

Vierailija
07.02.2024 |

Näppäilin varmasti numeron oikein. Mitähän on meneillään? Ei ole prepaid 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä teki tämän aivan saman. Ei myöskään prepaid. Useaan kertaan yritin vielä ja aina ilmoitti jotta tarkista tulikohan nyt kirjoitusvirhe tms

Vierailija
2/8 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistithan laittaa suuntanumeron oikein?

Esimerkiksi Helsingin suunta on 90, Tampereen 931 ja Rauman muistaakseni 938. Paikallisnumerot eivät mobilebayn kanssa riitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on se päivitetty appi käytössä?

Vierailija
4/8 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vieläkin tämä sama ongelma onko kukaan keksinyt ratkaisua?

Vierailija
5/8 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei enää sen päivityksen jälkeen toiminut kortti luoton puolelta. Eli en saanut lähetettyä minnekään rahaa. Kun poistin luottokortin numeron ja laitoin pankkikortin, niin onnistui. En tiedä onko sulla sama ongelma. 

Vierailija
6/8 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä oletko saanut ratkaisua ongelmaan, minulla oli samanlainen juttu, olen vaihtanut puhelinnumeroa ja poistanut vanhan tilin niin kuin ohjeissa neuvottiin, yritin luoda uuden tilin mut herjas vaan virheellisestä numerosta, tämä tapahtui lauantain, tänään laitoin MobilePayn asiakastukeen chattia niin selvisi, että se minun vanha soppari roikkui siellä edelleen, hän sai sen poistettua sieltä kun tunnistauduin ensin pankin tunnuksilla, nyt sain luotua uuden mobilepayn, eli jos sinulla tällainen ongelma niin se ratkeaa helposti heidän chatin kautta. Toivottavasti tästä oli apua t. Anne

Vierailija
7/8 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tästä vastauksesta mun puolesta, ihmettelin kanssa miksi ei hyväksy uutta numeroa, mutta mulla oli kanssa jäänyt vanha sopimus sinne roikkumaan.

Vierailija
8/8 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei iso kiitos tästä, mulla ei meinaa hyväksyä numeroa eli kokeilen tätä!