Miten saan hiukset kasvamaan?
Hiukset ovat alkaneet harvenemaan päälaelta mikä on naiselle vähän noloa. Raudanpuutetta olen yrittänyt korjata jo pidemmän aikaa. Millä keinoin hiukset saisi taas kasvamaan?
Kommentit (6)
Ei millään ja minulla on estrogeenikorvaushoito ja kaikki lisäravinteet, aluksi himoliikuntakin harrastin kunnes kyllästyin ja mikään ei auta vaan se on perinnöllistä kun hiukset harvenevat päälaelta ja kasvu hidastuu. Vaikkei käsittelisi millään myrkyillä hiuksia niin siltikin ne katkeilevat herkästi ja ovat ohuita.
Ei auta tyytyä muuta kuin siihen ettei nuoruuden hiuksia enää ole. Pitää vain kadehtia niitä joilla pysyy upea tuuhea tukka päässä. Saapahan käyttää kevyttä lakkia tai pantaa kesät talvet eikä tarvitse hiuksia laittaa muuta kuin peittääkseen jollain ne harvat karvat.
Et millään. Mä siirryin suosiolla peruukkeihin.
Vierailija kirjoitti:
Et millään. Mä siirryin suosiolla peruukkeihin.
Minä en halua peruukkeja mutta ihan kaikki ulkoiset ja sisäiset hiusten kasvu kemikaalit tai vitamiinit ovat ihan humpuukia ja vain rahastusta.
Ei liikuntakaan ei vaikuta yhtään mitään sillä perintögeenit määräävät minkälaiset hiukset saa geeni lotossa.
Rautaa, rasvaa tarpeeksi (hyviä öljyjä). Biotiinia isolla annoksella. Älä turhaan harjaa, pese, vääntele hiuksia (siis normaalia useammin)
Juotava jogurtti ja soijajuomat auttaa sekä reilusti juustoa kyllä kasvaa kohisten. Suklaata on aina pidetty terveystuotteena ja jogurtteja.
Lopeta hiusten värjäys, mene ekokampaajalle energialeikkaukseen ja vähennä hiustenhoitotuotteiden käyttöä reippaasti. Keskity liikkumaan ulkona 2-3 tuntia päivä saat happea ja verenkierto vilkastuu ja hiukset saavat ravinteita. Syö monipuolista ruokaa, jossa ei ole liikaa proteiineja, mutta tarveeksi kasviksia, erityisesti palkokasveja.