Maajussille morsian official 2024
Katso lähetysajat : Maajussille morsian - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (4037)
Harrin ehdokas on kyllä enemmän kuin 36 v.
Reipas tämä maajussitar, joka on tässä Kaikkien tarinat -osiossa. Hänen olisi pitänyt olla pääohjelmassa. Juttelee reippaasti ja luonnollisesti mitä Milla ei niinkään?
Alpakat oli suloisia, odotin milloin joku niistä vauhkoontuu ja kuvaukset menevät hulinaksi :D
Vierailija kirjoitti:
Reipas tämä maajussitar, joka on tässä Kaikkien tarinat -osiossa. Hänen olisi pitänyt olla pääohjelmassa. Juttelee reippaasti ja luonnollisesti mitä Milla ei niinkään?
Samaa mieltä. Vaikuttaa myös huomattavasti kypsemmältä kuin Milla. Rempseä nuori nainen.
Vierailija kirjoitti:
Harrin ehdokas on kyllä enemmän kuin 36 v.
Eiköhän jokainen tiedä oman ikänsä? Ihanan välittömän ja avoimen oloinen nainen, hänen kanssaan voisi olla helppo olla.
Atso kutsui perhosten siipiä siivekkeiksi. :)
Kaikki tarinat ovat mielenkiintoisempi ohjelma kuin varsinainen "pääohjelma". Minun mielestäni.
Jennillä on hyviä ehdokkaita. Hän myös itse vaikuttaa mukavalta.
Atso on erikoinen.
Voi kun kaikki löytäisivät elämänsä puolison. Molemmissa ohjelmissa.
Atso itse vetää "tantrisia sessioita", mutta kun tämä puolisoehdokas pyysi häntä tekemään sellaisen (laittoivat kädet yhteen), hän meni hieman hämilleen. Onko tämä hänen hengellisyytensä vain jotain esitystä, kun hän itse on "pääosassa" ja voi keksiä omia juttujaan, mutta häkeltyy kun joku toinenkin osaa niitä ja pyytää häntä tekemään niitä? Tuntuisi, että jos on samanlainen harrastus/elämäntapa, innostuisi myös siitä mitä toinen ehdottaa.
Nainen kysyi jotain ja oli häkeltynyt kun Atso ryhtyi ryystämään vettä ja vaikeni liian pitkäksi aikaa. Nainen oli jo epäuskoisen ja kiusaantuneen näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Atso itse vetää "tantrisia sessioita", mutta kun tämä puolisoehdokas pyysi häntä tekemään sellaisen (laittoivat kädet yhteen), hän meni hieman hämilleen. Onko tämä hänen hengellisyytensä vain jotain esitystä, kun hän itse on "pääosassa" ja voi keksiä omia juttujaan, mutta häkeltyy kun joku toinenkin osaa niitä ja pyytää häntä tekemään niitä? Tuntuisi, että jos on samanlainen harrastus/elämäntapa, innostuisi myös siitä mitä toinen ehdottaa.
Joo ihmettelen samaa, ja Atso sanoi, ettei tekisi moista harjoitusta toista kertaa vaikka siinä pidettiin vain käsistä! Onko mies lintu vai kala? Joku ei nyt täsmää.
Atso oli kiusaantunut ja hikoili Siljan vetämässä tantrisessa sessiossa. Mies itse vetää moisia myös niin miten voi mennä noin epämukavaksi toisen kanssa? Päästäkää Atso pois ohjelmasta.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihme tuota Atsoa vaivaa? Niin kiusallista katsoa noita hänen treffejään.
Voihan se tietysti olla, että Atsoa pelottaa tai jännittää vaan yksinkertaisesti liikaa?
Silja pisti jo pakkivaihteen silmään.
Vaikutti oudon kireältä, suorastaan vihamielisen oloiselta.
Pelkääkö Atso läheisyyttä? Siis fyysistä. Sitä mietin.
Minä luulin aluksi Atsoa homoksi. Ei sitten ollutkaan. Erehdyin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan se tietysti olla, että Atsoa pelottaa tai jännittää vaan yksinkertaisesti liikaa?
Vaikutti oudon kireältä, suorastaan vihamielisen oloiselta.
Sama fiilis tuli, vihaisuus. Silmissä pistävä katse ja otsassa syvä kurttu. Kauhean kireää oloa. Jospa joogihommat eivät sittenkään ole miehen juttu. Naiset olivat selvästi perehtyneet noihin hommiin enemmän ja Atso luisui yhä kauemmmas epämukavuusalueelle.
Aluksi Atso vaikutti kiinnostavalta, oman itsensä kanssa sinut olevana miehenä, joka osaa rauhoittua joka tilanteessa. Nyt olen täysin eri mieltä. Hänessä on kuin kolme persoonaa. Yksi on ensin mainitsemani, toinen on nolo (kun teki "panoliikkeitä" tai flossausta vai mikä olikaan) ja kolmas omituinen/hermostunut, kuten viimeisimmässä ohjelmassa. Niin ja se naureskelu, kun luki kirjeitä alkupään jaksoissa.