Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maajussille morsian official 2024

Vierailija
07.02.2024 |

Here we go! Uudet maajussit julkistettu

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Maajussille morsian - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (4037)

Vierailija
661/4037 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauskaa, että tässä keskustelussa tulee esiin ajatus, että maajussit vaan valitsee parhaat päältä naislaumasta, jossa jokainen on aivan hulluna kyseiseen jussiin! Voihan morsianehdokkaillakin mieli muuttua tapaamisen jälkeen ja putoaminen olla helpotus. 

Aika usein noin on varmaan ollutkin, että ehdokas on livenä nähnyt, että ei helvetissä.

Vierailija
662/4037 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä ensimmäiset jaksot kaipaisivat uusia tuulia. Katsojan on vaikea pysyä kärryillä kuka on kukin ja kenen kanssa kelläkin synkkaa, kun jaksot on täynnä kilpakosijoita. Neljä maajussia ja jokaisella ennen pikatreffejä se viisi kosijaa = 20 kosijaa. Sitten vielä nettijussit toinen mokoma päälle. Onko ihme, että ei muista kuka on kukin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
663/4037 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoikat ja kauniit pärjää, pullukat ja lihavat putoaa. Minä oon pullukka!😄

Oli kausi mikä tahansa tai jussina kuka vaan niin aina tietää kyllä kuka/ketkä putoaa. 

Itekki oon ollut pullukka ja ymmärrän täysin sen miksi pullukat tippuu. Kyllä se kertoo ihmisestä aika paljon jos ei ole motivaatiota laihduttaa. Sohvapotuilla ei maatiloilla pärjää.

Mun mielestä pullukka on sellainen pienesti pyöreä, nuo on kymmeniä kiloja ylipainoisia jotkut, jalat jäätävät tukit, iso roikkuva maha ja perse.

Vierailija
664/4037 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa, että nainen pitää miehessä rauhallisuutta tuollaisessa tilanteessa mahdollisesti huonona asiana. Mitä ihmettä tuossa pitäisi muka tehdä kuin rauhallisesti jutella ja tutustua. Käydä tisseihin kiinni saman tien ilmeisesti. Tuo Milla oikein ihmetteli, että miten Juuso uskalsi katsoa häntä silmiin, daa, itsehän se ei katso ketään suoraan vaan vilkuilee vain hätäisesti.

Vierailija
665/4037 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiviapaja paikalla? NO TIETYSTI! :D

Yök!

Vierailija
666/4037 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jämäosasto voi olla ruma ilmaisu, mutta ihan oikeesti tulee katsojana hämmentynyt ja myötähäpeän tunne, että voi ei. Kaikki me ihmiset ollaan saman arvoisia ja sitä rataa. Tässä tehdään tv-ohjelmaa ja toivotaan maajusseille sitä loppuelämän kumppania. Kirjeen kautta voi syntyä mielikuvia henkilöstä ja kuvakin voi olla vääristävä. Livenä sitten tapaaminen on kaiken kertova. Voin sanoa tämän kokemuksena, kun nettitreffeissä tuli joskus pyörittyä. Tässä tämä kaikki läväytetään koko kansan eteen julkisesti, se voi olla jollekin kova paikka kun saa pakit. Tilanteessa missä ei olisi ollut mitään mahdollisuuksia, ulkonäkönsä, olemuksensa tai käytöksensä perusteella. Tässä ohjelmassa se ensivaikutelma annetaan 5 minuutin pikatreffien aikana,  kun ensimmäiset putoaa. Se on julmaa jos siihen liittyy se että on vääränlainen alunperinkin.

Vierailija
667/4037 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli kausi mikä tahansa tai jussina kuka vaan niin aina tietää kyllä kuka/ketkä putoaa. 

Itekki oon ollut pullukka ja ymmärrän täysin sen miksi pullukat tippuu. Kyllä se kertoo ihmisestä aika paljon jos ei ole motivaatiota laihduttaa. Sohvapotuilla ei maatiloilla pärjää.

Mun mielestä pullukka on sellainen pienesti pyöreä, nuo on kymmeniä kiloja ylipainoisia jotkut, jalat jäätävät tukit, iso roikkuva maha ja perse.

Perus suominaisia siis

Vierailija
668/4037 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä maaseudulla on melkoisia läs kejä.

Vierailija
669/4037 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs Jennillä trikoot hakeutui vakoseen. Tuollaisia ei kannattaisi pitää ilman pitkää paitaa. Tai jos, niin sellaista paksumpaa ja housumaisempaa leikkausta olevat jalkaan.

Vierailija
670/4037 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perus suominaisia siis

En kyllä tiedä, missä päin tuollaisia on enemmän, asun itse pienessä kaupungissa ja tuon ikäisistä ehkä jotain yksittäisiä tosi läskejä näkee, sellaiset 40+ on sitten jo useammin mallia tynnyri. Eikö se keskimääräinen paino ole suomalaisilla naisilla jotakin 70+ ja toki se lyhyellä on ylipainon puolella jo, mutta noiden paino alkoi varmasti ykkösellä jo.

Vierailija
671/4037 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä järkyttävän lihavia nuoria naisia. Ja miehiä.

Vierailija
672/4037 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta Atso ei ole mikään maajussi vaan omakotitaloasuja.

Kyllä asuinpaikka maajussiksi pitää silloin olla toimiva tuottava tila.

Todella outo valinta ohjelmaan.

Huonoa mainosta muutenkin joogaohjaajana työskenteleville. Ei monikaan ole tommonen👀 tyypistä puuttuu lämpö ja ihmisläheisyys. Kolkko kaveri

Vierailija
673/4037 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot aika pask amainen ihminen mutta yritin googlettaa ja etsiä katsomon sivuilta mutta ei ollut.

Vierailija
674/4037 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Samuelin kaikki morsian ehdokkaat vaikuttivat mukavilta typyköiltä. Palstan kommentointi vaikuttaa kovin kohtuuttomalta ja erkaantuneelta oikeasta elämästä. 

Vierailija
675/4037 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi on tavallaan totta, etenkin kesäaikaa kun kaikki kaupunkilaisläskit lappaa maalle lomanviettoon. 

Vierailija
676/4037 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outoa, että nainen pitää miehessä rauhallisuutta tuollaisessa tilanteessa mahdollisesti huonona asiana. Mitä ihmettä tuossa pitäisi muka tehdä kuin rauhallisesti jutella ja tutustua. Käydä tisseihin kiinni saman tien ilmeisesti. Tuo Milla oikein ihmetteli, että miten Juuso uskalsi katsoa häntä silmiin, daa, itsehän se ei katso ketään suoraan vaan vilkuilee vain hätäisesti.

Se hakee jännistä, kuumaa kiimaa ja huumaa pitää olla samalla sekunnilla kun kohdataan ensimmäisen kerran ja varsinkin kun ollaan ensimmäistä kertaa kahden kameroiden edessä. Muuten homma on taputeltu ja mies on liian kiltti ja rauhallinen 😏

Vierailija
677/4037 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milla seuraa Instagramissa pelkästään Kallea.

Seuraa Milla myös Matiasta

Vierailija
678/4037 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi on tavallaan totta, etenkin kesäaikaa kun kaikki kaupunkilaisläskit lappaa maalle lomanviettoon. 

No sen osoittaa ihan tutkimuksetkin, on maalla ollaan läskimpiä kuin kaupungeissa, joten ei nyt ihan toimi tämä.

Vierailija
679/4037 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähäisen tutustumisen takia se tukevin yleensä ei pääse treffeille. Ulkonäkö ratkaisee. Jos joku on sopusuhtainen tai nätti niin sanotaan että olisi kiva tutustua enemmän. Ei muka tutustuttu tarpeeksi. Kaikki pyörii ulkonäössä.

Vierailija
680/4037 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha on yrittää maajussinkaan morsiameksi jos ei ole ulkoisesti viehättävä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi