Maajussille morsian official 2024
Katso lähetysajat : Maajussille morsian - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (4037)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ton yhden jäbän hampaat on mädäntyneet pahasti nimenoman nuuskan takia. Yök. Ja muuten niin hyvän näkönen - voivoi
Kuka?
No se hyvännäkönen jolla oli mädät hampaat.
Hampaat voi aina laitattaa, naaman korjaaminen olisi huomattavasti monimutkaisempaa👍
No se ei yhtään ilahduta jos ja kun ihmisellä ei ole varaa sen enempiä laitatella niitä hampaita kuin naamaakaan. Silloin sitä vaan mennään niillä mitä on ja sillä selvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta (miehenä) Jasperin olemuksessa on jotain pelottavaa. Varmasti ja toivottavasti olen väärässä, mutta kukaan ei omalle ensivaikutelmalleen mitään voi.
Pekka näyttää hyvin slliipatulta maanviljelijäksi. Hän näyttää minusta joltain toimistopäälliköltä. Pekka pudotti ulkonäköperusteella eläinlääkärinaisen jatkosta.
Samilla on monta hyvää ehdokasta, ja jonkun kanssa voi tärpätäkin. Onko tämä sama Sami ollut myös Sohvaperunoissa?
Samulilla on suppea valikoima. Samuli lienee jo nyt mielessään pettynyt, mutta pitäähän leikki kestää loppuun asti, kun siihen on ryhtynyt.
Minusta on aika kiusallista tuo tapa tuoda lahjoja maajussille (yleensä mies naiselle) ohjelman alussa. Jasperkin toi Millalle rannerenkaan. Tuleeko siinä maajussille valitsemisen pakko? Miten lahjanantsja suhtautuu, jos ei lahjas
Aika kova luulo, ettei olisi ollut ikinä suhteessa. Tunnetko hänet henkilökohtaisesti? :D Jos ei synkkaa niin ei synkkaa, todennäköisesti hänellä on muutakin elämää kuin miettiä jotain parisuhdetta. Ja kuten aiemmin mainittu nämä "reality-tv" ohjelmat leikkaa ja editoi näitä juttuja, niin kontekstia on voinut jäädä pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta (miehenä) Jasperin olemuksessa on jotain pelottavaa. Varmasti ja toivottavasti olen väärässä, mutta kukaan ei omalle ensivaikutelmalleen mitään voi.
Pekka näyttää hyvin slliipatulta maanviljelijäksi. Hän näyttää minusta joltain toimistopäälliköltä. Pekka pudotti ulkonäköperusteella eläinlääkärinaisen jatkosta.
Samilla on monta hyvää ehdokasta, ja jonkun kanssa voi tärpätäkin. Onko tämä sama Sami ollut myös Sohvaperunoissa?
Samulilla on suppea valikoima. Samuli lienee jo nyt mielessään pettynyt, mutta pitäähän leikki kestää loppuun asti, kun siihen on ryhtynyt.
Minusta on aika kiusallista tuo tapa tuoda lahjoja maajussille (yleensä mies naiselle) ohjelman alussa. Jasperkin toi Millalle rannerenkaan. Tuleeko siinä maajussille valitsemise
Mua säälitti hänen puolestaan, kun kyyneleet silmissä koitti niellä pettymyksensä. Melko lapsellisen oloinen henkilö kaiken kaikkiaan. Mun mielestä kuulosti että se saan mä omat suolapurkit (?) aukaistua olis ollu jostain TV-sarjasta tms. Tosi v-maista että pitää pistää telkkariin kaikki tämmösetkin. Mutta tsemppiä hänelle, vielä löytyy joku yhtä persoonallinen kiva mies! Kannattaa keskittyä omiin unelmiin esim. ammatin suhteen sillä välin.
Kovia tulkintoja täällä pelkän ulkonäön perusteella, eikö ole aikuiset vielä oppineet ettei siitä pysty persoonaa päättelemään. Jopa aika törkeitä vihjauksia.
Jasper oli tosi symppis ja kohtelias. Monesti ne tatuoidut ja persoonallisen näköiset on aitoja ja huolehtivia ihmisiä. Ja joku taviksen näköinen voi olla vaikka mitä sisäisesti. Toisten tuomitseminen heti ulkonäön perusteella kertoo vaan puhujastaan, ei ole itsellä sisäistä kauneutta tai tahdikkuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reetta on omituinen käsiään vääntelehtivä alta kulmien kyräilijä. Jossain vaiheessa ottaa kyynärpäät käyttöön.
Samaa katsoin, että ihmeellisesti käsiään vääntelee ja etukumarassa istui sekä pikatreffeillä, että naisten kanssa pöydän ääressä. Osaako selkä suorana rennosti ollakaan. Silti taisi olla maajussin mieleen.
Minusta vaikutti, että jännitti ja paljon. Varmasti sen takia erikoinen kehon kieli
Vierailija kirjoitti:
Harmi, että eläinlääkäri tippui. Oli tosi symppiksen oloinen tyyppi.
Samaa mieltä!
Vierailija kirjoitti:
Harmi, että eläinlääkäri tippui. Oli tosi symppiksen oloinen tyyppi.
Samaa mieltä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ton yhden jäbän hampaat on mädäntyneet pahasti nimenoman nuuskan takia. Yök. Ja muuten niin hyvän näkönen - voivoi
Kuka?
No se hyvännäkönen jolla oli mädät hampaat.
Hampaat voi aina laitattaa, naaman korjaaminen olisi huomattavasti monimutkaisempaa👍
No se ei yhtään ilahduta jos ja kun ihmisellä ei ole varaa sen enempiä laitatella niitä hampaita kuin naamaakaan. Silloin sitä vaan mennään niillä mitä on ja sillä selvä.
Mistä sinä hänen varallisuutensa tiedät, itse luulen pikemminkin asian olevan niin, ettei hän itse ole pitänyt hampaitaan niin huonoina kuin täällä olevat kommentoijat?
Toivottavasti Milla ei valitse Jasperia. Miehessä on jotain epäilyttävää, ehkä taustalla laitossijoitus lapsena/nuorena. Ehkä jopa huumeita. Milla on kuitenkin pieneltä paikkakunnalta ja nuori, ei osaa varoa tuollaisia.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Milla ei valitse Jasperia. Miehessä on jotain epäilyttävää, ehkä taustalla laitossijoitus lapsena/nuorena. Ehkä jopa huumeita. Milla on kuitenkin pieneltä paikkakunnalta ja nuori, ei osaa varoa tuollaisia.
No nyt on pitkälle vietyjä johtopäätöksiä jonkun tv:ssä muutaman minuutin ajan nähdyn naaman perusteella 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Miksi pieneltä paikkakunnalta olevat eivät osaisi varoa epäilyttäviä ihmisiä? En ota kantaa Jasperin epäiltyyn epäilyttävyyteen, koska en tiedä hänestä yhtään mitään. Voi aivan yhtä hyvin olla todella mahtava ja kunnollinen tapaus.
Oliko tuo Jasper kotoisin mistä päin, jo välimatka voi muodostua ongelmaksi. Olen itse kotoisin tuolta samoilta seuduilta kuin Milla ja on kyllä ankeaa seutua noin Suomenkin mittakaavassa, en ikimaailmassa muuttaisi takaisin. Kynnetty pelto, harmaus ja talousmetsän reuna. Palvelut kadonneet. Toki jos asuu järven rannalla niin elämä on ehkä vähän siedettävämpää.
Näkyykö tvstä pudonneiden kaikki tarinat vaan televisiossa? Vai pitääkö olla katsomo plus?
Mikä ihme tuossa Jasperissa hiertää niin monia? On jo haukuttu päihdeongelmaiseksi, laitossijoitetuksi ja mitä vielä! Mies oli kaksi minuuttia tv-ruudussa.
Vierailija kirjoitti:
Näkyykö tvstä pudonneiden kaikki tarinat vaan televisiossa? Vai pitääkö olla katsomo plus?
Paraikaa.
Mit vit tuo Atso sekoilee? Mikä h tin kysymys tuo oli sille tummalle naiselle!?!
Mitä toi yx kysyi että saako ottaa yhteyttä vaikkei päästäis nyt häntä jatkoon.
kuulosti siltä, että tuo oli muka hauska fraasi, jonka on kuullut jostain "isommilta". Tuskinpa tuolla tytöllä koskaan on miestä ollutkaan, että tietäisi edes mistä puhua.