Maajussille morsian official 2024
Katso lähetysajat : Maajussille morsian - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (4036)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua nauratti kun näin Iltasanomissa paljonko tuo työnarkomaani Samuli oli hankkinut vuoden aikana verotettavia tuloja. Ei paljoa paskaakaan. Nyt kannattaisi ehkä määrän sijasta satsata laatuun ja mennä sellaisiin töihin, josta saisi paremmat ansiot.
Et ymmärrä maatalousyhtymän tilinpitoa. Yhtymällä voi mennä erittäin hyvin, mutta verotuksellisista syistä ei välttämättä kannata nostaa isoa palkkaa itselleen. Eikä taseeseen merkitä suurta voittoa, vaan tuotot investoidaan edelleen. Olihan Samulilla melko hulppea autokin. Varmasti yhtymän omistuksessa.
Jos Samuli olisi muka "piilovarakas", niin miksi ei palkkaa lisäapua tilalle. Se tuli erittäin selväksi, että hän ei ehdi edes yrittää pariutua, kun kökkii tilalla. 😄 -eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samia ja Millaa haastateltiin TTK:n studiolla, video:
Sami harrasti aikoinaan useiden vuosien ajan kilpatanssia. TTK-parketilla nähdäänkin hänen vanha tanssikaverinsa.
- Valtterin (Palin) kanssa ollaan tanssittu aikoinaan samassa seurassa ja samoissa kisoissa ollaan vastakkain niin sanotusti tanssittu, Sami kertoo.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/maajussille-morsian-kaksikko-paljas…
No ei ihme, ettei entiselle kilpatanssijalle kelvanneet maatiaispohkeet.
Tuliko tämä kaikille yllätyksenä, että Sami on tanssinut?
Näkyikö TTK yleisössä muita maajusseja?
Se on jännä, että naisia pitää tuolla lailla haukkua. :D Näin naisen näkökulmasta Sami ei kyllä ole mitenkään erityinen vaan aivan tavis mies. En nyt lähde sanomaan tarkemmin esim. kropasta... Mutta ei ole sen enempää laadukkaampi catch kuin nuo naisetkaan eli aika outoa arvostelua.
Pekka antanut uuden haastattelun. Hänen kanssaan ei kuulemma voi olla suhteessa, jos ei suostu asumaan loppuelämäänsä hänen tilallaan plus tietty pitää tehdä lapsi, joka jatkaa tilan hoitoa, plus lapsenlapsen pitää myös jatkaa tilan hoitoa. Siinä elämä saneltu valmiiksi niin naiselle kuin lapselle ja lapsenlapselle. "Äiti ja isä heitettiin pois ja minä jäin sinne yksin". Onpa kivasti ilmaistu asia. 😁
"Tätä et nähnyt tv:ssä: Maajussi-Pekka vakavana -Tästä ei luovu parisuhteessa: "Mun yksi ja ainoa..."
https://www.suomi24.fi/viihde/tata-et-nahnyt-tv-ssa-maajussi-pekka-vaka…
Vierailija kirjoitti:
Pekka antanut uuden haastattelun. Hänen kanssaan ei kuulemma voi olla suhteessa, jos ei suostu asumaan loppuelämäänsä hänen tilallaan plus tietty pitää tehdä lapsi, joka jatkaa tilan hoitoa, plus lapsenlapsen pitää myös jatkaa tilan hoitoa. Siinä elämä saneltu valmiiksi niin naiselle kuin lapselle ja lapsenlapselle. "Äiti ja isä heitettiin pois ja minä jäin sinne yksin". Onpa kivasti ilmaistu asia. 😁
"Tätä et nähnyt tv:ssä: Maajussi-Pekka vakavana -Tästä ei luovu parisuhteessa: "Mun yksi ja ainoa..."
Mitenhän Reetan heposet viihtyy kahden autotien välisellä kapealla kaistaleella. Hevoset on kuitenkin aika säikkyjä eläimiä.
Tähän ohjelmaan tarvitaan jatkon kannalta komeita miehiä. 😅 Ville viime kaudelta oli upea kirjekuningas ja sai monta laatikollista kirjeitä. Tämä siitäkin huolimatta, että Ville asuu Lapissa syrjässä eikä mitenkään helppojen matkojen päässä. Minustakin, vaikka olen kaupunkilainen täältä etelästä, oli todella mukavaa seurata komeaa ja fiksua Villeä. Muutoin tämä sarja on aika huonolla polulla eikä ehdokkaita maajusseille tule juuri jatkossakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitenhän Reetan heposet viihtyy kahden autotien välisellä kapealla kaistaleella. Hevoset on kuitenkin aika säikkyjä eläimiä.
Onko Reetta edes enää Pekan kanssa. Tuo Pekan "uusi haastattelu" on tehty elokuussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sami harrasti aikoinaan useiden vuosien ajan kilpatanssia. TTK-parketilla nähdäänkin hänen vanha tanssikaverinsa.
- Valtterin (Palin) kanssa ollaan tanssittu aikoinaan samassa seurassa ja samoissa kisoissa ollaan vastakkain niin sanotusti tanssittu, Sami kertoo.
No ei ihme, ettei entiselle kilpatanssijalle kelvanneet maatiaispohkeet.
Tuliko tämä kaikille yllätyksenä, että Sami on tanssinut?
Näkyikö TTK yleisössä muita maajusseja?
Se on jännä, että naisia pitää tuolla laill
Itse haukut väärää puuta. Tarkoitin, että Sami ehkä olisi tykästynyt kilpatanssijan näköisiin ja muotoisiin naisiin. Pitkiä ja hoikkia, kuten itsekin on.
Ottaako koville?
Itse haukut väärää puuta. Tarkoitin, että Sami ehkä olisi tykästynyt kilpatanssijan näköisiin ja muotoisiin naisiin. Pitkiä ja hoikkia, kuten itsekin on.
Ottaako koville?
Miksi ottaisi koville? En samaistu noihin naisiin, mutta en ymmärrä arvostelua, koska Samihan on tavis, vailla lihaksia ja... Hauska logiikka muuten tässä ketjussa ollut: jos nainen arvostelee naisen ulkonäköä = täytyy olla tälle kateellinen. Jos nainen puolustaa naista = hän samaistuu tähän. Koskaan ei siis voi olla tilannetta, että nainen esim. puolustaisi naista hyvää hyvyyttään (niin kuin minä tein). 😄
Vierailija kirjoitti:
Tähän ohjelmaan tarvitaan jatkon kannalta komeita miehiä. 😅 Ville viime kaudelta oli upea kirjekuningas ja sai monta laatikollista kirjeitä. Tämä siitäkin huolimatta, että Ville asuu Lapissa syrjässä eikä mitenkään helppojen matkojen päässä. Minustakin, vaikka olen kaupunkilainen täältä etelästä, oli todella mukavaa seurata komeaa ja fiksua Villeä. Muutoin tämä sarja on aika huonolla polulla eikä ehdokkaita maajusseille tule juuri jatkossakaan.
Todellakin. Eihän Samulikaan saanut kasaan kuin kolme ehdokasta(!!).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Reetta edes
Niin, Pekka ei tuossa haastattelussa edes mainitse Reettaa ja sitten tykittää, että tilalla pitää haluta asua. Kuulostaa juurikin siltä, että Reettaa ei tuossa huvita asua koko elämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä Pekka ja Reetta?
Kohta jossain lukee "Maajussi-Pekka: Ero!"
Vierailija kirjoitti:
Tämä kausi oli fiasko.
8 maajussia. 1 pari ja sekin jo varmaan eronnut. :DD
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaa asua maaseudulla, niin yleensä haluaa asua muualla kuin täysin autoteiden ympäröimänä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaa asua maaseudulla, niin yleensä haluaa asua muualla kuin täysin autoteiden ympäröimänä...
Kiva tuossa on kasvattaa lapsia. :D
Vierailija kirjoitti:
4000 viestiä!
Hieno suoritus meiltä, vaikka kausi oli tylsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
4000 viestiä!
Hieno suoritus meiltä, vaikka kausi oli tylsä.
Mtv3:n tyypit katsoo, että jes, hyvin menee ohjelmalla, kun keskustelua riittää. Vaikka sisältö kertoisi jotain muuta.
Samilla ja Miltsullahan on nykyään juttua?
Vierailija kirjoitti:
Samilla ja Miltsullahan on nykyään juttua?
Ei ole. Milla on kertonut, että on tavannut Tinderissä jonkun kiinnostavan miehen.
Aika nolo kyllä tää Krista & Samuli -juttu. Ja että vielä tehty aiheesta seuranta-artikkelikin, jossa todettu että vieläkään eivät ole nähneet. Krista varmaan jälkikäteen katsonut sarjasta, että mitäh, noinko suuri rooli mulla oli, vaikken edes ollut paikalla. Joka jaksossa puhuttiin. Jos Krista on tietynlainen persoona, niin on saanut jopa hyvät naurut kavereidensa kanssa. Samuli kyllä nöyryytti itsekin itseään roikkumalla. 😄
Et ymmärrä maatalousyhtymän tilinpitoa. Yhtymällä voi mennä erittäin hyvin, mutta verotuksellisista syistä ei välttämättä kannata nostaa isoa palkkaa itselleen. Eikä taseeseen merkitä suurta voittoa, vaan tuotot investoidaan edelleen. Olihan Samulilla melko hulppea autokin. Varmasti yhtymän omistuksessa.