Maajussille morsian official 2024
Katso lähetysajat : Maajussille morsian - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (4036)
Vierailija kirjoitti:
Vappukin piti ok käytöksenä, että Milla moitti Jasperia oudosti jälkikäteen ilman kunnon perusteluja. Näissä vaan on aina se, ettei nuo ehdokkaat pääse sanomaan omaa kantaansa ja näkemystään. Muutenkin tässä jotenkin korostuu se, että näiden hakijoiden pitäisi pokkuroida näiden edessä ja oikein todistella kiinnostustaan, vaikka vastassa olisi täysin tunteitaan itse näyttämätön tapaus.
Ehkä Milla odotti Jasperilta "pelin avausta", koska itse oli ihastunut. Ja kun sitä ei tullut, Millalle jäi harmitus ja tavallaan katkeruus.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tuo Krista-homma mahtaa oikein olla... Hölmö Samuli vaan haikailijjailmeisesti edelleen haikailee tätä Kristaa, kun "oli niiiin kiinnostava kirje...". Just, Samuli-parka ihastui Kristan valokuvaan siinäkirjeessä ja sen takia roikkuu Kristassa,vaikkei Kristaa taas selvästi kiinnosta. Jos kiinnostaisi, niin varmasti pystyisi sentään joskus jäjestämään aikaa tapaamiseen. Samuli koko kesän odotti ja näköjään hölmönä odottelee edelleen...
Eiköhän Samuli ollut kiinni Krista hömpässä vain ohjelman juonen takia. Sama kuin otti farmiviikolle kaksi naista, jotka eivät tainneet kiinnostaa ollenkaan. Pakko kai pelissä on pysyä, kun ohjelmaan on mukaan lähtenytkin. Ja Samuli oli tosi kohtelias jokaiselle ehdokkaalleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vappukin piti ok käytöksenä, että Milla moitti Jasperia oudosti jälkikäteen ilman kunnon perusteluja. Näissä vaan on aina se, ettei nuo ehdokkaat pääse sanomaan omaa kantaansa ja näkemystään. Muutenkin tässä jotenkin korostuu se, että näiden hakijoiden pitäisi pokkuroida näiden edessä ja oikein todistella kiinnostustaan, vaikka vastassa olisi täysin tunteitaan itse näyttämätön tapaus.
Ehkä Milla odotti Jasperilta "pelin avausta", koska itse oli ihastunut. Ja kun sitä ei tullut, Millalle jäi harmitus ja tavallaan katkeruus.
Niin olisko niin, että Millaa viehättäisi vähän semmoset "pahat pojat" -lookiltaan..
Vierailija kirjoitti:
No älä katso, jos niin ärsyttää. vs No ÄLÄ TUOTA KURAA.
Taidat sittenkin katsoa maajussit-ohjelmaa, kun olet niin utelias ja haluat moittia koko ajan.
Jaa, että parannuksia ei siis ole luvassa kun minkäänlaista kritiikkiä ei saa esittää eikä sitä osata tuon etevämmin käsitelläkään.
Jotain uutta pitäs keksiä ohjelmaan tai oikeastaan joutas lopettaa.
Vierailija kirjoitti:
Kuuntelin vasta nyt Samulin ja Kristan puhelun kokonaisuudessaan ja ihmettelen, kuinka vähän Samulista kiinnostuneelta Krista puhelun perusteella vaikutti. Oliko sitten jännittynyt, mutta kysyiköhän Samulilta mitään muuta kuin että onko kanat pihassa. Samuli puhetta kyllä johti. Mieleen jäi myös kommentti, että on asunut 6 vuotta Ranskassa, mutta ei periaatteesta puhu ranskaa, koska ranskalaiset eivät suostu puhumaan englantia. Minusta 6 vuotta on varsin pitkä aika asua vieraassa maassa ilman, että opettelee kieltä...tai edes yrittää opetella ja haluaa sitä käyttää.
Jokin kommentti puhelussa sai myös ajattelemaan, että puhelu oli tuotannon sinnikkyyden tuotosta, eikä suinkaan Kristan oma toive. Harmi juttu Samulille, jos mukana on väkisin roikotettu vastentahtoista morsianehdokasta!
Olipa se onni, ettei Samuli vienyt kanojaan tapettavaksi, tai mistä sen tietää jos Krista niin pyytää harkitakseen siinä tapauksessa näköistreffejä, sitä ennen Samuli voisi tulostaa pahvisen Kristan ja siirrellä sitä. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jasper oli se ärsyttävä tyyliltään tyyppi, jolta saa nyhtää vastaukset, erimielisyyksien tullen sulkeutuisi kokonaan aivan mykäksi. Mykkäkoulusta tulisi näille kahdelle rasittava tapa, koska kumpikaan näistä kahdesta ei osannut vähäisintäkään small talkia, keskittyivät vain itseensä tyyliin "mitä mieltä olet minusta?" tai "tarkoititko minua?" sitten vaipuivat jälleen kiusalliseen hiljaisuuteen.:D Milla yritti jotain ravistelua mutta olisi vaatinut häneltäkin heittää jotain mielenkiintoisia aiheita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin olisko niin, että Millaa viehättäisi vähän semmoset "pahat pojat" -lookiltaan..
Jasper oli ujo, estoinen ja täysin kykenemätön rentoon jutusteluun. Eihän tuosta voi edetä mitenkään, Sorry vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jasper oli ujo, estoinen ja täysin kykenemätön rentoon jutusteluun. Eihän tuosta voi edetä mitenkään, Sorry vaan
Samoin Milla ja molemmat aivan liian nuoria, elämänkokemattomia raakileita, joilla ei omasta puolesta suju vielä keskustelu kenenkään kanssa, ilman romantiikkaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuntelin vasta nyt Samulin ja Kristan puhelun kokonaisuudessaan ja ihmettelen, kuinka vähän Samulista kiinnostuneelta Krista puhelun perusteella vaikutti. Oliko sitten jännittynyt, mutta kysyiköhän Samulilta mitään muuta kuin että onko kanat pihassa. Samuli puhetta kyllä johti. Mieleen jäi myös kommentti, että on asunut 6 vuotta Ranskassa, mutta ei periaatteesta puhu ranskaa, koska ranskalaiset eivät suostu puhumaan englantia. Minusta 6 vuotta on varsin pitkä aika asua vieraassa maassa ilman, että opettelee kieltä...tai edes yrittää opetella ja haluaa sitä käyttää.
Jokin kommentti puhelussa sai myös ajattelemaan, että puhelu oli tuotannon sinnikkyyden tuotosta, eikä suinkaan Kristan oma toive. Harmi juttu Samulille, jos mukana on väkisin roikotettu vastentahtoista morsianehdokasta!
Olipa se onni, ettei Samuli vienyt kanojaan tapettavaksi, tai mistä sen
On joillakin otsaa kun ei itse "pääse" (= vaivaudu) edes paikalle ja rupeaa silti jakamaan tappomääräyksiä toisen laillista elannonhankkimista sabotoiden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikähän on Pekan sukunimi?
Laurila
Onko kenelläkään tietoa, mikä tuon kylän tai kaupunginosan nimi on, jossa Pekan viljatila sijaitsee?
On. Miksi haluat niin tarkkaan tietää?
Milla eronnut tapailemastaan miehestä, kertoi TTKn studiolla tänään. Tavannut Tinderissä jonkun uuden.
Samia ja Millaa haastateltiin TTK:n studiolla, video:
Sami harrasti aikoinaan useiden vuosien ajan kilpatanssia. TTK-parketilla nähdäänkin hänen vanha tanssikaverinsa.
- Valtterin (Palin) kanssa ollaan tanssittu aikoinaan samassa seurassa ja samoissa kisoissa ollaan vastakkain niin sanotusti tanssittu, Sami kertoo.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/maajussille-morsian-kaksikko-paljas…
Mua nauratti kun näin Iltasanomissa paljonko tuo työnarkomaani Samuli oli hankkinut vuoden aikana verotettavia tuloja. Ei paljoa paskaakaan. Nyt kannattaisi ehkä määrän sijasta satsata laatuun ja mennä sellaisiin töihin, josta saisi paremmat ansiot.
Vierailija kirjoitti:
Mua nauratti kun näin Iltasanomissa paljonko tuo työnarkomaani Samuli oli hankkinut vuoden aikana verotettavia tuloja. Ei paljoa paskaakaan. Nyt kannattaisi ehkä määrän sijasta satsata laatuun ja mennä sellaisiin töihin, josta saisi paremmat ansiot.
Niinpä. Vappuhan varoitti hyvin (kerrankin ajattelin hänen puhuvan fiksusti 😄), että työnarkomian vuoksi elämä voi vilahtaa huomaamatta ohi.
Vierailija kirjoitti:
Sami harrasti aikoinaan useiden vuosien ajan kilpatanssia. TTK-parketilla nähdäänkin hänen vanha tanssikaverinsa.
- Valtterin (Palin) kanssa ollaan tanssittu aikoinaan samassa seurassa ja samoissa kisoissa ollaan vastakkain niin sanotusti tanssittu, Sami kertoo.
Missä Pekka ja Reetta?
Vierailija kirjoitti:
No ei ihme, ettei entiselle kilpatanssijalle kelvanneet maatiaispohkeet.
Tuliko tämä kaikille yllätyksenä, että Sami on tanssinut?
Näkyikö TTK yleisössä muita maajusseja?
Mutta arvostella saa.