Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maajussille morsian official 2024

Vierailija
07.02.2024 |

Here we go! Uudet maajussit julkistettu

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Maajussille morsian - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (4037)

Vierailija
3641/4037 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestäni kaikki tämän ohjelman naiset ovat omalla tavallaan kauniita. Nakukuvat eivät minusta ole niin ihmeellinen juttu, koska joillekin alastomuus on ihan luonnollinen ja tavanomainen asia. 

Ikävä sanoa, että eivät olleet. Myös vaikka alastomuus on luonnollista niin ei ole tavanomaista julkaista itsestään nakukuvia. Juuri siksi, että silloin sillä haetaan jotain muuta asiaa kuin "luonnollista alastomuutta". 

On kyllä nykyään joissain piireissä yleistä, mutta he harvoin haluavat maalle emännäksi. Pitää erottaa asiat asioina. 

Ei olekaan tavanomaista julkaista itsestään nakukuvia, mutta en usko, että siinä on sille henkilölle, joka julkaisee, mitään hävettävää. Hänelle itselleen se oma alastomuus on luonnollista ja on sinut sen kanssa, että muutkin näkee. Koska kuvat olleet julkisesti esillä jo pidempään, ei kyseessä ole (minusta) mikään skandaali. Jostakusta toisesta voi varmasti ollakin. Aivan kuten jonkun silmää eivät ohjelman morsiamet viehättäneet, niin minusta puolestaan kaikki olivat omalla tavallaan kauniita. Makuasioita.

Reetan nakukuvat toivat uuden ulottuvuuden siihen millainen mielikuva on hänestä niiden lyhyiden tuotannon leikkelemien tv-pätkien perusteella tullut. Minusta on kiinnostava yhdistelmä semmoinen tietynlainen luonnonläheisyys (ulkonäkö+harrastukset) ja sitten nämä nakukuvat.

Vierailija
3642/4037 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtavaa, että Reetan kuvat herättävät keskustelua👏 Pekka valitsi rohkean ja erilaisen naisen. Heillä vaikutti olevan erityinen yhteys alusta saakka. Olkoon onni myötä suhteessa.

Tuskin Pekka edes tietää noista noloista nakukuvista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3643/4037 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Reetan olis pitänyt tietää silloin vuosia-vuosia sitten kun aloitteli mallinuraa, ettei Maajussille morsian -ohjelmaan sitten passaa ikinä hakea sillä maaseudun emännän ei ole sopivaa esiintyä alasti! Siinä rikotaan jotain pyhää. Siitä huolimatta että on muuten maaseudun emäntä itsekin. 

Vierailija
3644/4037 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyseessä olisi oma tyttäreni, aivan suoraan sanottuna hävettäisi. Mikä laittaa ihmisen esittelemään alapäätään kameralle? Pitääkö siitä saada kuvia muistoksi itselle ja muille? Kerran netissä, aina netissä. Valitettavasti myös R:n lapset voivat ne jatkossa nähdä. Surettaa.

Vierailija
3645/4037 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viivi ja Jenni olivat normaalin kokoisia, noin 164-172 cm naisia, joilla oli naisen lantiot ja muodot. Reetta oli tosi lyhytkasvuinen. Aivan varmasti alle 160 cm. 

Vierailija
3646/4037 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana rohkea Reetta! Olisipa tämän palstan väelläkin yhtä hyvä itsetunto, ettei tarvitsisi itseään korottaa haukkumalla muita. Kehorauha kuuluu kaikille, myös niille, jotka esiintyvät televisiossa. 

Oletteko muuten miettineet miksi niitä Reetan kuvia haluatte välttämättä tutkia? Useasti täällä kommentit kertovat enemmän kirjoittajasta kuin kommentoidusta kohteesta. 

Vierailija
3647/4037 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järkyttäviä nuo Reetan kuvat. Häpäisee koko maaseudun. Siis maidolla pesi itseään alastomana. Ja sitten esiintyy kokemsttomalle maaseudun miehelle ujona ja kainona. Tosin se esitys ei mennyt edes ennen kuvia läpi meille tv:n katsojille. 

Koko ajanhan porukka mietti, dttä jotain outoa ja salailua siinä Reetassa on ja oikeassa olimme. Hävyttömiä kuvia, hyi! Toivottavasti Pekka heittää tuon ulos talostaan.

Vierailija
3648/4037 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tahansa voi ryhtyä "malliksi". Palkkaa vain ammattikuvaajan ottamaan kuvia itsestään. Ei se silti ammattimalliksi tee. Itse saa päättää millaisia kuvia haluaa otettavan. Näköjään osa haluaa alatyylisiä, joita saa sitten koko suku hävetä.

En koskaan suostuisi tuollaisiin. Kunnioitan itseni lisäksi myös vanhempiani ja isovanhempiani. En haluaisi laittaa heitä asemaan joissa he joutuisivat hävetä tekemisiäni. 

Vierailija
3649/4037 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viivi ja Jenni olivat normaalin kokoisia, noin 164-172 cm naisia, joilla oli naisen lantiot ja muodot. Reetta oli tosi lyhytkasvuinen. Aivan varmasti alle 160 cm. 

Viivi ja Jenni ovat juuri sen mittaisia mihin geenit ovat heidät kasvattaneet, samoin Reetta. Harva pystyy omaan pituuteensa vaikuttamaan. Tai kasvojen muotoon, silmien väriin tai ruumiinrakenteeseen. Ei pidempi ole sen parempi kuin lyhyempi, jokainen on tavallaan kaunis. Omaan käytökseen voi vaikuttaa, fyysisiin ominaisuuksiin vähemmän. Eikö olekin hienoa, että meillä voi osallistua ihan jokainen ulkonäöstä riippumatta. Tuskin se pituus on kenellekään ensisijainen tekijä puolisoa valitessa. 

Vierailija
3650/4037 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka tahansa voi ryhtyä "malliksi". Palkkaa vain ammattikuvaajan ottamaan kuvia itsestään. Ei se silti ammattimalliksi tee. Itse saa päättää millaisia kuvia haluaa otettavan. Näköjään osa haluaa alatyylisiä, joita saa sitten koko suku hävetä.

En koskaan suostuisi tuollaisiin. Kunnioitan itseni lisäksi myös vanhempiani ja isovanhempiani. En haluaisi laittaa heitä asemaan joissa he joutuisivat hävetä tekemisiäni. 

Itsekään en alastonmalliksi ryhtyisi, mutta en myöskään tuomitse heitä, jotka valitsevat toisin. 

Vierailija
3651/4037 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monen mielestä Reetta älyttömän lyhyt, koska alle 160cm. Minä olen 158cm, mielestäni ihan normaalin pituinen ja tunnen monta itseäni lyhyempää naista. Joku kirjoitti, että naisen normaali pituus vähintään 164 cm. Normaali? Missähän sellanen määritelmä on?

Vierailija
3652/4037 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikohan on huonompaa käytöstä, alastonkuvissa esiintyminen vai alastonkuvissa esiintyneen ihmisen haukkuminen huonoksi ihmiseksi...

Vierailija
3653/4037 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monen mielestä Reetta älyttömän lyhyt, koska alle 160cm. Minä olen 158cm, mielestäni ihan normaalin pituinen ja tunnen monta itseäni lyhyempää naista. Joku kirjoitti, että naisen normaali pituus vähintään 164 cm. Normaali? Missähän sellanen määritelmä on?

Se on suomalaisten naisten keskipituus. Tosin joidenkin lähteiden mukaan naisten keskipituus on nykyään 167cm. Varmaan vähän riippuu siitä, minkä ikäisiä on mukana luvussa. Nykynuoret kasvavat paljon pitemmiksi kuin aiemmat sukupuolen. 

Vierailija
3654/4037 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Samojen mielestä varmaan lyhytkasvuisia ja sen vuoksi vastenmielisiä ja ei normaaleja ovat esim. Ariana Grande (153 cm), Paula Abdul (152 cm), Kylie Minogue (152 cm), Lady Gaga (155 cm), Shakira (156 cm), Anna Abreu (153cm), Chisu (156 cm) , Anna Puu (159 cm), Erin (159 cm) tai Paula Vesala (157 cm). 

Vierailija
3655/4037 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lyhytkasvuiseksi ei kannata sanoa ihmisiä, jotka on yli 150 cm, joka on täysin normaali pituus aikuiselle ihmiselle. Lyhyitä he ovat, mutta ei lyhytkasvuisia.

Vierailija
3656/4037 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on suomalaisten naisten keskipituus. Tosin joidenkin lähteiden mukaan naisten keskipituus on nykyään 167cm. Varmaan vähän riippuu siitä, minkä ikäisiä on mukana luvussa. Nykynuoret kasvavat paljon pitemmiksi kuin aiemmat sukupuolen. 

Vain nuorten naisten keskipituus on 167 cm, miesten 180 cm. Vanhempien sukupolvien keskipituudet ei ole noin korkeita. Toki normaalipitus on eriasia kuin keskipituus. Mutta 164 cm on molempia. Vaikka nuorten niasten keskipituus olisikin 167 cm, 164 cm on niin lähellä sitä, että on ihan keskipituinen. Mallit, jotka menestyvät mallimaailmassa ovat nykyisin noin 180 cm ja todella hoikkia ja siroja. Lisäksi kasvot pitää olla valokuvaukselliset. Sinne harvalla on asiaa. Moni malli ei edes ole kaunis eikä seksikäs lainkaan. Lähinnä näyttävä vaatehenkari. 

Vierailija
3657/4037 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja lyhytkasvuiseksi ei kannata sanoa ihmisiä, jotka on yli 150 cm, joka on täysin normaali pituus aikuiselle ihmiselle. Lyhyitä he ovat, mutta ei lyhytkasvuisia.

Toisten täytyy olla lyhyempiä, jotta jotkut voivat olla pitkiä. 

Vierailija
3658/4037 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain nuorten naisten keskipituus on 167 cm, miesten 180 cm. Vanhempien sukupolvien keskipituudet ei ole noin korkeita. Toki normaalipitus on eriasia kuin keskipituus. Mutta 164 cm on molempia. Vaikka nuorten niasten keskipituus olisikin 167 cm, 164 cm on niin lähellä sitä, että on ihan keskipituinen. Mallit, jotk

Nykymallit ovat anorektikon näköisiä. Karseita luuviuluja.

Vierailija
3659/4037 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Samojen mielestä varmaan lyhytkasvuisia ja sen vuoksi vastenmielisiä ja ei normaaleja ovat esim. Ariana Grande (153 cm), Paula Abdul (152 cm), Kylie Minogue (152 cm), Lady Gaga (155 cm), Shakira (156 cm), Anna Abreu (153cm), Chisu (156 cm) , Anna Puu (159 cm), Erin (159 cm) tai Paula Vesala (157 cm). 

Tuskin tässä sitä on tarkoitettu, että Reetta olisi vastenmielinen lyhyyden vuoksi. Mutta miksi ryhtyä malliksi, jos siihen erittäin huonosti soveltuu. Mallit ovat yleensä pitkiä ja kauniita. 

Vierailija
3660/4037 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kate Moss ja hänen tyttönsä ovat ainoita kansainvälisiä lyhyitä huippumalleja, jotka tiedän. Vain 167 cm. Mutta tosi siroja ja hyvä kasvojen luusto, nenät jne. Myös miss Suomi kisoja voittaneet lyhyet tytöt  viime vuosina kuten Viivi Pumpanen 167 cm. Jopa miss Universum kisan voitti joitakin vuosia sitten Olivia Culpo 165 cm. Mutta tuo Reetta joku 155 cm. On päätä lyhyempi muita keskipituisen näköisiä naisia. Pekkakin varsin lyhyt ja Pekan vierellä kuin kirppu. Ei Reetassa malliainesta ole  paitsi omasta mielestään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän