Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maajussille morsian official 2024

Vierailija
07.02.2024 |

Here we go! Uudet maajussit julkistettu

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Maajussille morsian - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (4037)

Vierailija
2521/4037 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä niin tykkään Oleksandrasta! Hän vaikuttaa mukavalta, taitavalta, tasapainoiselta ja fiksulta. Toivottavasti joku emännätön maajussi hiffaa lähettää Oleksandralle treffipyynnön tuotannon kautta.

Juuri näin. Oleksandra on juuri perinteisen emännän näköinen ja oloinen, sanon näin, vaikka olen kaupunkilainen. Tuli mieleen, että Oleksandran mahdollisuudet olisi voineet olla hyvät ja hän olisi päässyt loistoonsa vertailutilanteessa, jos mystinen Krista oli saapunut farmiviikolle. Nyt Samulille jäi kaihertamaan Krista ja ajatus, että ruoho on aidan toisella puolella vihreämpää. Samuli heti alkuun sulkeutui henkisesti ja vetäytyi fyysisesti tilalla, roikkui puhelimessa jne., ei antanut mahdollisuutta syvemmän tutustumisen ja vaikka flirttailun kautta tunteiden kehittyä. Kristan läsnäolon myötä Samuli olisi nähnyt todellisuuden, sen että Krista tulee nyrpistelemään nenäänsä ja sanomaan "hyi!" kanalasta, sanoihan "hyi" jo puhelimessa. Kuinka epäkypsää. 😄

Vierailija
2522/4037 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa Reetassa ei ole mitään nuorekasta. Näyttää kasvoista mummolta. Se, että keikistelee ja yrittää käyttyäytyä teinimäisesti ei tee siitä mitenkään nuorekasta. Päinvastoin epäsuhta kasvojen ja kropan välillä korostuu.

Pitäisiköhän sun käydä optikolla jos 26-vuotias ihminen näyttää mummolta?

Ja he myös, joiden mielestä Viivi näyttää ikäistään vanhemmalta. Ihan 29-vuotiaan näköinen hän on. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2523/4037 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa Reetassa ei ole mitään nuorekasta. Näyttää kasvoista mummolta. Se, että keikistelee ja yrittää käyttyäytyä teinimäisesti ei tee siitä mitenkään nuorekasta. Päinvastoin epäsuhta kasvojen ja kropan välillä korostuu.

Tirsk. Ootko vähän kade vai mitä? Onhan hän tosi veitikkamaisen leikkisä välillä ollut. Oletkos itse naturellina miten nuoren ja hehkeän näköinen? Arvostan näiden naisten munaa olla tälläämättä itseään valtakunnan televisioon. Itse en pystyisi, vaikken muutenkaan yleensä paljon meikkaile. Joka päivä vähän kuitenkin.

Vierailija
2524/4037 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minustakaan ulkonäön perusteella tarvitse ketään valita. Samin ehdokkaat toki ovat mielestäni nättejä ja muutenkin kivan olosia. Samin kohdalla kyse on ehkä enemmän siitä, kun kipinöitä oli jokaisen ehdokkaan kanssa ryhmätreffeillä, mutta kun ehdokkaat saapuvat farmiviikolle niin kipinät on kaikkien kanssa kadonnut. Mikä nämä Samin kipinät on siis kadottanut? Samista ei oikein saa selvää, kun vastauksetkin on aina vaan en oikein osaa sanoa

Tämä siis vastuksena tuohon kommenttiin jossa joku sanoi, että on erikoista miten Samin pitöisi joku näistä kolmesta valita vain sen takia kun ovat kaikki nättejä ja kivoja.

Vierailija
2525/4037 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin näkisin että Sami vois tykätä vähän sähäkämmästä naisesta kuin mitä toistaiseksi ainakaan Mira tai Anni. Olisko sit Heinissä riittävää vastusta? Riittääkö ulkonäkö miellyttämään? Toisaalta Samillakin omat persoonalliset piirteensä 😁

Samaa mietin. Eihän noissa naisissa siis mitään vikaa ole, mutta he ovat ehkä vähän liiankin herttaisia ja rauhallisia. Sohvaperunat -ohjelmaa useamman kauden katsoneet kyllä muistaa millainen persoona ja huumorintaju Samilla on. 

Vierailija
2526/4037 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyviä kommentteja ohjelman uudistamisesta. 

Minä vuorostani leikkaisin nämä jaksot täysin eri kaavalla. Nykyisessä mallissa ohjelmassa seurataan alussa kahdeksan(!) maajussia. Näillä maajusseilla on tavallisesti 1-3 ystävää, jotka tulevat mukaan lukemaan kirjeitä. Kirjeistä valitaan noin viisi kumppaniehdokasta sinne kartanolle, samalla kun ohjelma jakautuu kahdeksi (varsinainen ohjelma ja Kaikki tarinat). 

Tämän ohjelman hankaluus tulee siitä, että ihmispaljouden vuoksi tätä on tosi vaikea seurata. Jakso kestää 40 minuuttia ja siinä ajassa neljä maajussia käy viidet pikatreffit -> yhden jakson tv-ruudussa vilahtaa 4+20 eri naamaa. Ei näitä osallistujia kukaan muista, kun ei näitä edes listata missään (vrt. vaikkapa Temppari-sinkut jne). Ei näihin henkilöihin ehdi samaistumaan tai tutustumaan kun porukkaa on paljon ja kaikki käydään läpi pintaraapaisulla. 

Jos saisin itse päättää, minä leikkaisi

No ei todellakaan. Sehän olisi tylsyyden huippu katsoa vaan yhtä tyypperöistä koko jakson ajan. Ja vielä seuraavakin jakso! Eieieieieieiei. Onneksi sinä et päätä yhtään mitään. Kaikkoaisi ne loputkin katsojat tuolta sarjalta.

Vierailija
2527/4037 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin näkisin että Sami vois tykätä vähän sähäkämmästä naisesta kuin mitä toistaiseksi ainakaan Mira tai Anni. Olisko sit Heinissä riittävää vastusta? Riittääkö ulkonäkö miellyttämään? Toisaalta Samillakin omat persoonalliset piirteensä 😁

Samaa mietin. Eihän noissa naisissa siis mitään vikaa ole, mutta he ovat ehkä vähän liiankin herttaisia ja rauhallisia. Sohvaperunat -ohjelmaa useamman kauden katsoneet kyllä muistaa millainen persoona ja huumorintaju Samilla on. 

Jep. Anni vaikutti aluksi vähän itsevarmemmalta ja ajattelin että siinä vois olla kans potentiaalia. Eikö sit kantti kuitenkaan kestänyt pientä kilpailua ja painetta..? Jotenkin tuntui että muutakin kuin kemioiden kohtaamattomuutta oli kyynelien takana. Tai siis, aika vahva tunnereaktio siitä että EI ole (molemmin puolista) kemiaa..? 🤔 No mutta etiäppäi vaan!

Vierailija
2528/4037 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjatkaa maaseudulta kotoisin olevat, jos olen väärässä. Minulla ei nimittäin ole kytköstä maaseutuun, mutta olen joskus lukenut/kuullut mediasta, että ennenvanhaan pyöreät ja runsaanmalliset naiset oli maaseudulla ihannenaisia maatilan emänniksi. Se oli maatilalle ylpeys, jos emäntä oli pyöreähkö, tätä pidettiin merkkinä maatilan menestyksestä. Voi olla, että muistan väärin siinä mielessä, että näin onkin ollut vain jossain muualla maailmassa. Mutta eikö tämä pitänytkin paikkaansa myös Suomessa? :D

Vierailija
2529/4037 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä niin tykkään Oleksandrasta! Hän vaikuttaa mukavalta, taitavalta, tasapainoiselta ja fiksulta. Toivottavasti joku emännätön maajussi hiffaa lähettää Oleksandralle treffipyynnön tuotannon kautta.

Juuri näin. Oleksandra on juuri perinteisen emännän näköinen ja oloinen, sanon näin, vaikka olen kaupunkilainen. Tuli mieleen, että Oleksandran mahdollisuudet olisi voineet olla hyvät ja hän olisi päässyt loistoonsa vertailutilanteessa, jos mystinen Krista oli saapunut farmiviikolle. Nyt Samulille jäi kaihertamaan Krista ja ajatus, että ruoho on aidan toisella puolella vihreämpää. Samuli heti alkuun sulkeutui henkisesti ja vetäytyi fyysisesti tilalla, roikkui puhelimessa jne., ei antanut mahdollisuutta syvemmän tutustumisen ja vaikka flirttailun kautta tunteiden kehittyä. Kristan läsnäolon myötä Samuli olisi nähnyt todellisuuden, sen että Krista tulee nyrpistelemään nenään

Voi taivas... Anna jo olla sinä Oleksandra-friikki. Uskokaa jo, että jos ei kiinnosta niin ei kiinnostava vaikka olisi millaisia kottaraisia vertailukohteena. Eikä hän muutenkaan sopisi Samulille, sehän on päivän selvä asia. Oleksandra sopisi jollekin vanhemmalle, vähän mahakkaammalle perinteiselle isännälle. Sellaiselle, jota ei niin haittaa vaikka keskusteluissa ei kielimuurin takia kovin syvällisiin ajatustenvaihtoihin pääsisikään, vaan on vähään tyytyväinen. 

Vierailija
2530/4037 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua vtuttaa että Samuli edes otettiin varsinaiseen ohjelmaan! Törkeää, kun kerran kiinnostusta ei ollut. Sit joku saakelin jännänainen Krista siellä haamuilemassa, Huhhuh. Melkoista katsojien aliarviointia myös Mieluummin olisin katsonut enemmän vaikka Teemua tai Harria naisinensa, jopa Atsoa!

Vierailija
2531/4037 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korjatkaa maaseudulta kotoisin olevat, jos olen väärässä. Minulla ei nimittäin ole kytköstä maaseutuun, mutta olen joskus lukenut/kuullut mediasta, että ennenvanhaan pyöreät ja runsaanmalliset naiset oli maaseudulla ihannenaisia maatilan emänniksi. Se oli maatilalle ylpeys, jos emäntä oli pyöreähkö, tätä pidettiin merkkinä maatilan menestyksestä. Voi olla, että muistan väärin siinä mielessä, että näin onkin ollut vain jossain muualla maailmassa. Mutta eikö tämä pitänytkin paikkaansa myös Suomessa? :D

On sitä elintasorengasta kaupungissakin ennen vanhaan arvostettu. 🙄

Vierailija
2532/4037 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua vtuttaa että Samuli edes otettiin varsinaiseen ohjelmaan! Törkeää, kun kerran kiinnostusta ei ollut. Sit joku saakelin jännänainen Krista siellä haamuilemassa, Huhhuh. Melkoista katsojien aliarviointia myös Mieluummin olisin katsonut enemmän vaikka Teemua tai Harria naisinensa, jopa Atsoa!

Niin juuri. Oleksandra joutunut olemaan yksin maatilalla, kun Samuli koko ajan töissä ja Kiiakin juossut omissa töissään.

- Mitäs sulla, onko sulla suuret odotukset? Kiia kysyy Oleksandralta ennen Samulin tapaamista.

- Ennen treffipäivää on ollut, mutta sitten ne kaikki on hävinnyt, Oleksandra naurahtaa.

Hän nostaa esille, että Samulia ei ole paljoa farmiviikolla näkynyt, sillä hän on painanut maatilalla pitkää päivää.

- Ensin mietin, että on ihan ok, että hänellä on noin paljon töitä, voin odottaa jos työ kutsuu. Eilen kun oli ihan koko päivän yhteentoista asti yksin, niin ei, Oleksandra sanoo.

Oleksandra sanoo, että jos hän kutsuisi kotiinsa vieraita, niin hän viettäisi tämän kanssa aikaa.

- Olemme olleet melkein kahdestaan täällä. Maajussi oli koko ajan töissä.

- Ehkä tunteet jäivät syttymättä työn takia, Oleksandra pohtii kameroille.

Kiia on samaa mieltä siitä, että yhteinen aika Samulin kanssa on ollut vähäistä.

Se oli aika tylsää Sandran kannalta, kun Samuli on joutunut hyppää töissä ja minä olen joutunut juoksee töissä, niin hän on joutunut välillä olemaan yksin, Kiia sanoo.

https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000010779992.html

Joopa joo, naiset tulevat ohjelmaan ja tietävät joutuvansa kaikkien arvosteltavaksi. Sitten saat vielä olla yksin...

Vierailija
2533/4037 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Oleksandra on juuri perinteisen emännän näköinen ja oloinen, sanon näin, vaikka olen kaupunkilainen. Tuli mieleen, että Oleksandran mahdollisuudet olisi voineet olla hyvät ja hän olisi päässyt loistoonsa vertailutilanteessa, jos mystinen Krista oli saapunut farmiviikolle. Nyt Samulille jäi kaihertamaan Krista ja ajatus, että ruoho on aidan toisella puolella vihreämpää. Samuli heti alkuun sulkeutui henkisesti ja vetäytyi fyysisesti tilalla, roikkui puhelimessa jne., ei antanut mahdollisuutta syvemmän tutustumisen ja vaikka flirttailun kautta tunteiden kehittyä. Kristan läsnäolon myötä Samuli olisi nähnyt todellisuud

Voi taivas... Anna jo olla sinä Oleksandra-friikki. Uskokaa jo, että jos ei kiinnosta niin ei kiinnostava vaikka olisi millaisia kottaraisia vertailukohteena. Eikä hän muutenkaan sopisi Samulille, sehän on päivän selvä asia. Oleksandra sopisi jollekin vanhemmalle, vähän mahakkaammalle perinteiselle isännälle. Sellaiselle, jota ei niin haittaa vaikka keskusteluissa ei kielimuurin takia kovin syvällisiin ajatustenvaihtoihin pääsisikään, vaan on vähään tyytyväinen. 

En ole tuo aiempi kirjoittaja, mutta totean vain, että meitä on täällä monta, jotka tykkäävät Oleksandrasta.

Vierailija
2534/4037 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On sitä elintasorengasta kaupungissakin ennen vanhaan arvostettu. 🙄

Ei pidä paikkaansa, koska vanhoja kuvia suomalaisista kaupungeista katsoessa voi katukuvassa nähdä, ettei ylipainoisia näy. Tätä on ihmeteltykin joukolla eräässä vanhojen kuvien someryhmässä, kuinka katukuva on muuttunut sittemmin.

Vierailija
2535/4037 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Oleksandra on juuri perinteisen emännän näköinen ja oloinen, sanon näin, vaikka olen kaupunkilainen. Tuli mieleen, että Oleksandran mahdollisuudet olisi voineet olla hyvät ja hän olisi päässyt loistoonsa vertailutilanteessa, jos mystinen Krista oli saapunut farmiviikolle. Nyt Samulille jäi kaihertamaan Krista ja ajatus, että ruoho on aidan toisella puolella vihreämpää. Samuli heti alkuun sulkeutui henkisesti ja vetäytyi fyysisesti tilalla, roikkui puhelimessa jne., ei antanut mahdollisuutta syvemmän tutustumisen ja vaikka flirttailun kautta tunteiden kehittyä. Kristan

En ole tuo aiempi kirjoittaja, mutta totean vain, että meitä on täällä monta, jotka tykkäävät Oleksandrasta.

Saahan sitä tykätä, mutta tuollainen "pakkotyrkytys" on vain typerää ja kuulostaa jo ihan sairaalloiselta.

Vierailija
2536/4037 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut hehkuttaa Samulia. Kyllä, ihan ok:n oloinen mies, mutta kuinka moni ok-miehen vuoksi muuttaisi tuonne. Samuli näyttää ikäistään vanhemmalta ja lisäksi mm. haluaa viettää paljon aikaa yksin. Mikä tuossa lookissa ja persoonassa olisi mitenkään vetoavaa joillekin muille naisille, jotka tuonne eivät hakeneet. Samulilla ei ole yhtään varaa nirsoilla, mutta roikkukoon nyt sitten Kristassa, joka ei ole kovinkaan sitoutunut on koko asiaan tai sopeutuisi kanojen kanssa elämään. 🤭

Vierailija
2537/4037 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut hehkuttaa Samulia. Kyllä, ihan ok:n oloinen mies, mutta kuinka moni ok-miehen vuoksi muuttaisi tuonne. Samuli näyttää ikäistään vanhemmalta ja lisäksi mm. haluaa viettää paljon aikaa yksin. Mikä tuossa lookissa ja persoonassa olisi mitenkään vetoavaa joillekin muille naisille, jotka tuonne eivät hakeneet. Samulilla ei ole yhtään varaa nirsoilla, mutta roikkukoon nyt sitten Kristassa, joka ei ole kovinkaan sitoutunut on koko asiaan tai sopeutuisi kanojen kanssa elämään. 🤭

Aina on varaa nirsoilla. Ei tarvitse tyytyä huonoon. 

Vierailija
2538/4037 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sami sanoi vähän piikitellen yhdessä jaksossa että kyllä hän voi siivota ja laittaa ruokaa jos joku hoitaa noi pellot. En uskaltaisi kyllä tuollaiselle ruveta. Eikai niillä töillä mitään vapaakorttia saa kotihommista, olettaen että nainenkin käy ihan omissa töissä 

Kyllä niillä saa jos on tehnyt esim. fyysistä työtä 12 tuntia putkeen ja toinen on käväissyt vaikkapa toimistotöissä 6 tuntia. 

Maataloudessa on kiirejaksoja ja vähemmän kiireisiä. Kesällä saattaa töitä riittää puolitoista kertaa kellon ympäri. Silloin ei ehdi kotia hoitamaan. Mutta varmaan Samillakin on talvella väljempää, jollei hänellä ole jotain muuta työtä maatilan lisäksi. 

Vierailija
2539/4037 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin juuri. Oleksandra joutunut olemaan yksin maatilalla, kun Samuli koko ajan töissä ja Kiiakin juossut omissa töissään.

- Mitäs sulla, onko sulla suuret odotukset? Kiia kysyy Oleksandralta ennen Samulin tapaamista.

- Ennen treffipäivää on ollut, mutta sitten ne kaikki on hävinnyt, Oleksandra naurahtaa.

Hän nostaa esille, että Samulia ei ole paljoa farmiviikolla näkynyt, sillä hän on painanut maatilalla pitkää päivää.

- Ensin mietin, että on ihan ok, että hänellä on noin paljon töitä, voin odottaa jos työ kutsuu. Eilen kun oli ihan koko päivän yhteentoista asti yksin, niin ei, Oleksandra sanoo.

Oleksandra sanoo, että jos hän kutsuisi kotiinsa vieraita, niin hän viettäisi tämän kanssa aikaa.

- Olemme olleet melkein kahdestaan täällä. Maajussi oli koko ajan töissä.

- Ehkä tunteet jäivät syttymättä työn takia, Oleksandra pohtii kameroille.

Kiia on samaa mieltä siitä, että yhteinen aika Samulin kanssa on ollut vähäistä.

Se oli aika tylsää Sandran kannalta, kun Samuli on joutunut hyppää töissä ja minä olen joutunut juoksee töissä, niin hän on joutunut välillä olemaan yksin, Kiia sanoo.

https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000010779992.html

Joopa joo, naiset tulevat ohjelmaan ja tietävät joutuvansa kaikkien arvosteltavaksi. Sitten saat vielä olla yksin...

Oho, onpa todella törkeää toimintaa Samulilta. Ei toista pidä aivan yksin jättää, vaikka itse haihattelisi jonkun perään, joka ei Samulista edes välitä. Hyvin sanottu Oleksandralta eli että jos on vieraita, niin vieraiden kanssa vietetään aikaa. Itsestäänselvyys, mutta ei Samulille.

Vierailija
2540/4037 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän nostaa esille, että Samulia ei ole paljoa farmiviikolla näkynyt, sillä hän on painanut maatilalla pitkää päivää.

- Olemme olleet melkein kahdestaan tääl

Kyllähän se tuotiin jo esittelyvideossa erittäin selkeästi esiin, että työ on Samulille melkeinpä kaikki kaikessa ja sitä tehdään niin paljon, ettei muulle pahemmin jää aikaa. Ja jos on yhtään aiempia kausia vilkuillut tai maatilan töistä mitään tietää, niin selväähän se on, että kesällä niitä töitä riittää yötä myöten. Oishan se Samuli tosin voinut ottaa Oleksandran mukaan niihin hommiin 🤔.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän