Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurin yksinhuoltaja nainen soittelee miehelleni pyytääkseen apuja

Vierailija
07.02.2024 |

Esim. Jos hänen autonsa ei käynnisty ja tarvitsee apukaapeleita. Ei kunnolla tunneta edes tätä naapuria ja kerrostalossa asutaan. Kerran mies osunut paikalle sattumalta, kun naisella ollut ongelmia vanhan auton romunsa kanssa joka ei käynnisty ja arvatenkin käynnistysongelmia on tullut jatkossakin. Nainen oli pyytänyt mieheni numeroa, että jos tulee joskus taas ongelmia sen kanssa niin voi pyytää mieheni apuja ja nyt oli yrittänyt sitten soittaa sille. Itse en ole naisen kanssa koskaan jutellut, ehkä kerran ja silloinkin mieheni oli siinä. Jos yksin tulee pihalla mua vastaa niin hädin tuskin tervehtii. Tämä ei ole provo jos joku nyt luulee. 

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, kun miehesi auttaa naapuria.

Vierailija
2/53 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mieheni on kipeänä mutta minä tulin auttamaan". Kai sinälin auton käynnistyskaapelit osaat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittää napata miehesi. 

Meillä oli naapurissa asuva sinkku samanlainen. Kun häneltä mies lähti lätkimään niin törkeästi yritti kaapata pienten lasten isää itselleen. Eipä muidu tiennyt kuinka mies nauroi kyseisen blondin tyhmyyttä.

Edelleen yksin asustelee kun ei ketään saa vaikka on lapseton nuorehko sinkku, mutta se tyhmyys...

Vierailija
4/53 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap sun miehesi antoi sen puhelinnumeronsa?

Vierailija
5/53 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puutteessa olevaa yh-äitiä tulee miehen auttaa.

Vierailija
6/53 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieshän on tyhmä jos on numeronsa antanut. Laittaa estoon sen niin loppuu soittelu.

Vierailija
7/53 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mikä oli aloituksen pointti? Että ihmiset auttaa toisiaan? Oletko jo niin vieraantunut todellisuudesta, että tämä ihmetyttää? Tuo yh-status tietysti piti laittaa tähän mukaan.

Vierailija
8/53 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mies antoi puhelinnumeron tuntemattomalle? Aina voi kieltäytyä, sekä siitä että avunannosta.

Vierailija
9/53 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no... Jos ihan häiriöksi asti pyytelee apua, niin miehen on asetettava rajat. Itselläni on kokemusta parista vanhemmasta rouvasta, jotka vähän liian tuttavallisesti kyselivät apua milloin mihinkin... Ihan ok jeesata vähän, mutta ei kenenkään kuulu olla mikään naapurin piika tai renki eikä saa häiritä omaa elämää.

Vierailija
10/53 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on kyllä säälittäviä.

Vierailija
11/53 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elä inise, terveeltä mieheltä spermaa riittää kahdelle. Ja naapurille erityisesti kun pihtaat.

Vierailija
12/53 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ei ole kyse mistään puutteessa olosta vaan osa ihmisistä hyväksikäyttää toisten hyväntahtoisuutta. Siis jos jatkuvasti ruinaa apua kun todennut sen toimivan.

Vierailija
13/53 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on ihastuessaan ihan kamalia. Minua seuraa koiralenkillä joka ikinen aamu naapurin leski. Vaihtelen lenkkiä mutta leski vissiin seuraa ikkunasta mihin menen ja tulee perästä. Ei oikein kehtaa asiasta leskelle sanoakaan:D

Vaimolle en uskalla asiasta mainita, on sen verran mustasukkaista sorttia.

Vierailija
14/53 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi neiti-ihminennyritti tätä. Halusi väkisin ystävystä kanssani ja sitten alkoi vihjailla, että jonkun pitäisi tulla kokoamaan hänen kirjahyllynsä.

Ystävyden alku loppui siihen, koska tajusin, että avun tarvetta olisi jatkuvasti. Muutenkin mieheni auttaa kaikkia naapureita ja jos itse tarvii apua, niin aina on kaikilla selkä kipeänä tms.

Vierailija
15/53 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin annan apuvirtaa pyydettäessä tai kohdalle sattuneena ihan sivilisäätyyn katsomatta. Voin antaa numeronikin että saa soittaa jos apua tarvii ja satun olemaan kotona. Meilläpäin sitä kutsutaan auttamiseksi. Näin käsistään kätevänä miehenä kyllä saan avunpyyntöjä aika paljonkin, ja yleensä aina autan. Myös puolisoni auttaa naapureita, eikä meillä ole mitään syytä epäillä toisen tarkoitusperiä. Meillä kun itsellä on tarve avulle, ei tarvitse koskaan miettiä saammeko muuttoapua tai talkooporukkaa. Niin se metsä vastaa kun sinne huudetaan. 

Vierailija
16/53 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii ja ne jotka ihmetteli miksi mieheni antoi numeronsa sille. No olishan se ollut tylyä sanoa sille 'en halua antaa numeroani sulle', kun toinen pyytää. Jonkinlaiset kohteliaat välit on hyvä pitää naapureihin silti. Olisko sitten ollut uskottavaa sanoa 'en nyt muista mikä mun numero on'. Ap

Vierailija
17/53 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antoi kyllä puhelinnumeron ihan innokkaana.

Vierailija
18/53 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano miehellesi että neuvoo naista asennuttamaan autoonsa ylläpitolaturin niin lähtee käyntiin. Jos ei viitsi hommata sitä niin soitelkoot sitten hinuria viemään korjaamolle.

Vierailija
19/53 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimiiko apu molempiin suuntiin.....vaimolla just päänsärky ja tekis mieli

Vierailija
20/53 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nii ja ne jotka ihmetteli miksi mieheni antoi numeronsa sille. No olishan se ollut tylyä sanoa sille 'en halua antaa numeroani sulle', kun toinen pyytää. Jonkinlaiset kohteliaat välit on hyvä pitää naapureihin silti. Olisko sitten ollut uskottavaa sanoa 'en nyt muista mikä mun numero on'. Ap

Mies laittaa siis numeron estoon. Problem solved.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän