Montako kertaa käyt yön aikana wc:ssä?
Kommentit (56)
En kertaakaan, jos olen juonut iltateeni ennen kahdeksaa.
n55
0-2 kertaa riippuen siitä montako mukillista olen juonut kahvia illanaikana
M52
Ööööö. Minkä hemmetin takia oletat, että kaikki nukkuvat sinun määrittelemäsi yön ajan? 🤦🏼 joskus käyn monta kertaa vessassa yön aikana, joskus kerran. Riippuu ihan siitä miten paljon juon yön aikana.
En kertaakaan. 50v.
Mainittakoon että aiemmin kun oli sisävessa, saatoin käydä yölläkin vessassa. Nykyään ulkohuussi niin olen opetellut nukkumaan ilman yöllisiä huussikäyntejä 😄
0 kertaa. Helposti nukun vaikka 10 tuntia käymättä vessassa.
N.48
mitä joku tekee tällä tiedolla outoa
Kello viiden paskalla käyn.
T.Sonja
Vierailija kirjoitti:
mitä joku tekee tällä tiedolla outoa
Yrittää varmaan kalastella käyttäjätietoja ja salasanoja.
en käy, N50. Opettelin tietoisesti pois tuosta tavasta, kun lapset oli pieniä ja herkkäunisia ja heräsivät vessakolinoihin. Nyt ei nuo teinit ja nuoret aikuiset heräis varmaan vaikka ramppaisin koko yön vessassa, mutta ei ole enää vuosiin tarvinnut käydä.
Tasan niin monta kertaa kun ku settaa. En oo laskenu. Ja mikä on yö? Meen nukkuun about klo 20 ja herään about klo 3-4.
Viideltä tulee kuset mutta herään vasta kuudelta.
0, satunnaisesti 1, joka usein sen takia, että on tullut pyörittyä jo jonkin aikaa sängyssä ja saa pienen tauon nukkumisen yrittämiseen.
0 kertaa, N52.
Töissä käyn parin tunnin välein. Mökillä ulkohuussissa pari kertaa päivässä. Kumma juttu. Tosin töissä en voi lähteä kesken kaiken pissille, joten hyödynnän joka tauon ja siirtymän varmuuden vuoksi.
Käyn alle 5 krt vuodessa yöllä vessassa. N 47
3 kertaa, M67