Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaverin poissaolot ärsyttävät

Vierailija
06.02.2024 |

Ärsyttää, että nuori työkaveri on kerran puolessa vuodessa pari päivää terveenä "sairaslomalla". Laittaa viestin, että "tuntuu, että on flunssa tuloillaan", on pari päivää poissa ja tulee terveenä takaisin töihin. 

Kaikki muut tullaan flunssassa buranan voimin kyllä töihin ja vasta kunnon kuumeessa/ oksutaudissa jäädään kotiin. V*tuttaa kun itse joutuu olemaan monta kertaa vuodessa pois, kun yrittää ahkerana tehdä töitä ja joku vaan fuskaa. 

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tulen oksennustaudissa töihin! Pomo varmasti huomaa sen ja antaa ylennyksen

Vierailija
2/30 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turha ärsytyksen aihe. Hyvä jos on poissa, jos on koko ajan muuten töissä. Ei kai kukaan ole kone. Saisi varmaan tuuraajan, jos se olisi sallittua. Eiköhän tuo vastakkainasettelu ole jotenkin systeemillä luotu lopulta, että jokainen kyttää jokaista. Oma elämä kaikilla kuitenkin jota elää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu työstä. Itse en tee fyysistä työtä jos on vähänkään kuumetta. Ihan sama mitä muut tai työnantaja siitä ajattelee.

Vierailija
4/30 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttääkö sua kumminkin enemmän se että kyseessä on nuori ja nätti nainen?

Vierailija
5/30 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverini tuli flunssaisena töihin ja tartutti puolet tiimistä koronaan. 

Vierailija
6/30 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flunssassa ei kyllä pitäiskään Buranan voimin tulla töihin muita tartuttamaan.

Minä en ainakaan työkaveria kiittelisi siitä, että muille tautiaan kantaa. Pysyköön kotonaan poissa muita tartuttamasta.

Minua ei ärsytä poissa pysyminen.

Eikä edes kiinnosta miettiä onko työkaveri "terveenä sairaslomalla", se on esimiesten hommaa.

Vierailija
7/30 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli työkaveri on puolessa vuodessa vain pari päivää poissa.

Ja sinä taas olet monta kertaa vuodessa pois.

Niin että kummanko poissaoloista sitä olisikaan syytä ärsyyntyä...

Vierailija
8/30 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
9/30 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

V i t t u a k o se sun persettäs kaivaa? Terveiset sinne kokoomuksen toimistolle 😘

Vierailija
10/30 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työkaverini tuli flunssaisena töihin ja tartutti puolet tiimistä koronaan. 

Korona tarttuu jo ennen oireitakin, kuten mikä tahansa muukin viruksen aiheuttama flunssa. 

-Itämisajaksi kutsutaan aikaa tartunnasta ensioireiden alkuun. Taudin itämisajaksi on arvioitu 1-14 päivää, keskimäärin noin 4-5 päivää.

Tutkimusten mukaan sairastunut saattaa tartuttaa muita jo ennen oireiden alkamista. THL 

Vierailija
11/30 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Työkaveri on kerran puolessa vuodessa pari päivää poissa ja tulee terveenä takaisin töihin. Itse joutuu olemaan monta kertaa vuodessa pois, kun yrittää ahkerana tehdä töitä ja joku vaan fuskaa."

Joku tässä yhtälössä mättää. Ärsyttävä työkaveri on siis 2 x pari päivää vuoden aikana pois töistä, siis ehkä viikon.

Aloittaja omien sanojensa mukaan on siis itse useammin pois töistä kuin se ärsyttävä työkaveri, kun joutuu olemaan monta kertaa vuodessa pois.

Mitä siis AP tällä haluat kertoa?

Vierailija
12/30 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te flunssassa töihin menijät vasta vittumaisia ja typeriä olettekin.

Vierailija
13/30 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi teen töitä tietokoneella niin ei tarvitse ollenkaan vaivautua paikan päälle, kun voi kotoa käsin työt hoitaa

Vierailija
14/30 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pomo varmasti kiittelee, kun tartutat muut ja sitten ei ole ketään hoitamassa töitä

Vierailija
15/30 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin näyttää olevan liiankin helppoa, kun noin turhanpäivöisestä ärsyyntyy

Vierailija
16/30 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No anna olla. Eikö kyseessä ole lähinnä työkaverisi ja pomosi välinen asia? Tai jos niikseen tulee, ole sinäkin. Eipä sitä kenenkään elämästä tiedä. En minäkään oikein ymmärrä "tuntuu että on tulossa"- joko olet työkykyinen, tai sitten et. Jos flunssa on kova, parempi jäädä pois, tietenkin.

17/30 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sädekehääkö odotat pääsi päälle?

Vierailija
18/30 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä muakin ärsyttäisi, jos olisi nuori ja nätti työkaveri, joka saikuttaa vähemmän kuin minä.

Se olisi sietämätöntä!

Vierailija
19/30 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kolmeen vuoteen ollut poissa töistä sairastumisen takia. Työkaverit sen sijaan... Rokotukset ovat aina yhtä suurta juhlaa kun itse en niissä käy ja työkaverit käyvät yhdessä ja saatesanoilla: "Kohta saa taas olla pari päivää poissa kun tulee aina kuumetta rokotuksen jälkeen, hihihi"

Heitä välillä ärsyttää kun minuun ei tartu mikään:D

Vierailija
20/30 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niille nuorille kuuluu opettaa että ei laiteta sellaisia viestejä että "vähän tuntuu kuin olisi flunssa tulossa tms." Vaan silloin ollaan pois kun se flunssa on oikeasti kampittanut sut sinne sängyn pohjalle! Itse aloitan työpäivän vaikka "vähän tuntuisi että flunssa ehkä mahdollisesti saattaa tulla." Ja viime vuoden syksynä oli ensimmäinen kerta, kun se flunssa sieltä tuli ja lopetin työn kesken päivän. Silloin ei tarvitse enää arpoa tuleeko sieltä ehkä jotain vai ei. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi