Kumman kanssa söisit mieluummin illallista. Prinssi Charles vai Donald Trump
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka tahansa paitsi Trump, aivot sulaisi tuon kahjon seurassa.
Voisit yllättyä jos pääsisti juttelemaan kehden kesken.
Kaikki naiset saattoivat yllättyä jouduttuaan kahden kesken sen kanssa.
😂👏
En haluais tulla ahdistelluksi, joten mieluummin Charles
Charlesin kanssa turvallisempaa. Trumpin kanssa saisi koko ajan pelätä, että tukehtuu ruokaansa, kun joutuu nauramaan niille typeryyksille mitä Trump suustaan kuitenkin päästään.
Charlesin tietty. Olen kuullut että hän on hyvä seuramies ja keskustelija, siitä toisesta tyypistä ei voi sanoa samaa. Aika harvoin sitä tavis pääsee kuninkaan kanssa illastamaan! Trump todennäköisesti saarnaisi omasta erinomaisuudestaan ja käyttäytyisi alentuvasti tavis-naista kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen katsonut viimeaikaisia Epstein-paljastusdokkareita. Uusia nimiä vuotanut julkisuuteen paljon. Yllätyksekseni Bill Clinton on kuvissa ja sisällöissä laajasti esillä, mutta Trump vilahtaa korkeintaan vain ohimennen joissain kuvissa. Ilmeisesti ei uskalleta nyt kertoa näistä pikkulikkaseikkailuistaan tämän enempää, koska johtaa gallupeja...
Jaaa sä oot sitä mieltä, että toi on totuus, eikä tarkoitushakuista editointia?
Vierailija kirjoitti:
Charlesin, koska yläluokkainen brittienglanti on niin huikean hienon kuuloista, voisin vähän jopa maksaa siitä
Sehän on helppo oppia, air = ää, fair = fää.
Trumpin. Olisi kiinnostava kuulla noin erikoista persoonaa livenä.
Kuningas Charlesin.
Kysyisin häneltä, mikä hänen nähdäkseen on Englannin tai ylipäätään eurooppalaisen monarkian perusidea tai perimmäinen tarkoitus. Charles on ymmärtääkseni henkevä ihminen, ainakin näin vanhemmiten, joten hänellä saattaisi olla mielenkiintoisia ajatuksia.
Erityisesti minua kiinnostaisi kristinuskon merkitys eurooppalaisessa monarkiassa. Kruunajaisissa oli kristillistä symboliikkaa ja siinä julistettiin evankeliumia, mikä oikeastaan yllätti minut myönteisesti.
Charles on klassisen musiikin ystävä, kuten minäkin, joten voisimme keskustella myös siitä.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Ehdottomasti kuningas Charlesin. Minua kiehtoo brittiläisyys ja maan historia. Hänellä varmasti olisi mielenkiintoisia asioita kerrottavanaan, on kohtelias ja sivistynyt.
Charlesin, ehdottomasti. Sivistynyt herrasmies, joka osaisi varmasti jutella myös tällaisen taviksen kanssa. Mielelläni myös kuulisin hänen kertovan näkemyksiään luonnonsuojelusta, luomuviljelystä ja arkkitehtuurista, koska olen niistä hänen kanssaan samoilla linjoilla.