Kumman kanssa söisit mieluummin illallista. Prinssi Charles vai Donald Trump
Kommentit (51)
Trumpin koska haluan pihviä ketsupin kanssa ja KFC kanaa!
Trump koska en tiiä eikä kiinnosta toi toinen ollenkaan
Kuka tahansa paitsi Trump, aivot sulaisi tuon kahjon seurassa.
Charlesin, koska yläluokkainen brittienglanti on niin huikean hienon kuuloista, voisin vähän jopa maksaa siitä
Charlesin, koska en halua että vanhus kourii minua pillusta kun syön.
Enkä koskaan muulloinkaan.
Charles on tosiaan kuningas, ei prinssi.
Kummallakohan voisi kehuskella enemmän? Ehkä kuninkaan kanssa illastamisella, joten päätyisin varmaan siihen. Trumphan on nykyään "vain" yksityishenkilö, joskin kuuluisa sellainen.
Molemmat ja samaan aikaan olisi parasta. Trump puhuisi pehmeitä, minä humaltuisin ja Charles olisi kohteliaan kiusaantunut molemmista.
Trumpin vihaaminen on kauheeta ennakkoluuloista paskaa!
Trump oli Mäkkärin purilaisten suurkuluttaja pressana. Öisinkin tv:tä tuijottaessa niitä meni useita. Arvostan tällaista rehellisyyttä.
Aivan ehdottomasti Donald Trumpin kanssa. Olisi kihelmöivän jännittävää ja mielenkiintoista nähdä, miten hän suhtautuu minuun ja mistä hän puhuisi kanssani sekä tarjoaisiko hän koko illallisen ja olisiko hän oikeasti kiinnostunut esim. minun työtehtävistäni ja kotimaastani.
Charles tottakai. Kuuntelisin lumoutuneena hänen jutustelua.
RUMPPI!!! Kuka toi toinen edes on?
Charlesin kuolemattomimpia lausahduksia oli se, kun sanoi Camillalleen puhelimessa: "Haluaisin olla tamponisi..." Immeisiä nuo kruunupäätkin vain loppupeleissä ovat!
Tuohon petiin ku pääsis, niin kulli tikkaisi vimmatusti!
Trump vaikuttaa kiinnostavammalta persoonalta.
Lähtisin Donaldin kanssa Mäkkiin burgerille. Se on sopivan roisi ja rahvaanomainen mun makuuni, Charles on vähän turhan jäykkä ja protokollan kangistama.
Kysyisin että miksi jompi kumpi haluaisi syödä teidän kanssa illallista ja kävisikö niin? Etkö tule hulluksi diili-presidentin kanssa, jos saa potkut illallispöydässä.
Charles taitaa olla nykyisin kunkku, mutta siltikin söisin mieluummin Donaldin kanssa illallista, hän on erittäin karismaattinen persoona.