Unelmahäät 2024
Parit julkaistu
Katso lähetysajat : Unelmahäät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2561)
Tää oli kyllä hauska! En paheksu, kun oli selvästi hääparin tyyliset häät ja vieraat viihtyi ja heille tuollainen elämä varmaan ihan normaalia, eivätkä siksi mieti mitähän muut ajattelee. Harvinaisen pitkä historia jopa hääparilla verrattuna moneen muuhun jaksojen pareista ja ihan toisilleen sopivan oloiset. Kirkossa ei turhia pönötetty jäykkänä :D
Säälittävintä tällaisissa ihmisissä on kyllä se että eivät itse edes tajua hävetä itseään ja tekemisiään. Lapsista kasvaa täysin samanlaisia kuin vanhemmistaan tuollaisessa seurassa missä koko suku on deekua. Ei mene aikaakaan kun nuo teidän "suloiset" pikkuvesselit ovat ostarilla puukkojen kanssa piripäissään riehumassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhtä en ymmärrä: Miksi nää ihmiset halusi nää häät telkkariin?
Lapsille muistoksi? Säälitti ne tyylikkäät pikkuvesselit, kyllä tuon ikäisetkin jo osaa hävetä vanhempiaan. Ymmärtävät enemmän kuin luullaan.
Ei lapset tiedä paremmasta eivätkä siksi osaa hävetä. Harva noista oloista ponnistaa normaaliin elämään. Moukkamaisuus periytyy sukupolvelta seuraavalle.
Vierailija kirjoitti:
Sisko on varsinainen kultakurkku 😂
Onkohan sukuvika tuo laulutaito.
Tää menee top 5 jaksoihin suoraan, erinomaista viihdettä 👌
Pikkusisko varmaan kasvanu noissa ympyröissä vauvasta asti, niin eipä ihmetytä käytös..
Mutta mitä jos sulhaselle olisi iskenyt kirkossa pahoinvointikohtaus?
Onhan heillä ihan mukavan oloinen arki ja koti. Suloiset pojat. Mutta häät ja töykeä morsiamen isä, sisko, ne juopot, sulhasen humala ja asu ym.ym.Huh.
Mulla meni alkuosa jaksosta ohi, missä nää on töissä? Ja siis ovatko nuo lapset heidän yhteiset.
Isoja rumia tatuointeja [x]
A le Coq [x]
Humalaisia [x]
Täydellistä roskaa 👌
Sulhanen ei olisi voinut olla räjähtäneempi. Tämä oli kyllä täydellinen pohjanoteeraus. Tuli mieleen ne yhdet häät vuosia sitten Virroilla, joissa sulhanen oli myös päissään kuin käki. Mutta oli sentään siististi pukeutunut. Tämä sulhanen näytti spurgulta.
Naiset olivat yltäpäältä tatuoituja kuivettunutta äitiä myöten. Myötätuntoni oli kyllä äidin puolella, ei taatusti ole ollut helppoa hänellä noin tempperamenttisten tytärten kanssa. Isän aurinkolaseihin saattoi olla kyllä hyvä syykin, ei hän nyt välttämättä halunnut esittää coolia. Jotkut silmäsairaudet nimittäin tekee silmät niin valonaroiksi, että mustat lasit helpottaa olemista.
Tämä eri paikkoihin sammunut bestman oli illan parasta antia, nauroin ääneen, melkoista tilannekomiikkaa🤭 morsiamella ei ollut hääkimppua ja sulhasen takki kaulukset ylöspäin ilman solmiota oli aikas boheemia. Hauska jakso, toivottavasti osaavat nauraa itsellensä kun katsovat.
Vierailija kirjoitti:
Mä veikkaan, ettei vieraat tajunneet kirkkoetikettiä ja kaikki menivät sen takia samalle puolelle. Eli siellä osa sulhasen puolelta. Samoiten kun eivät tajunneet nousta seisomaan, kun morsian asteli sisään. Ja osa farkuissa..
Ei kai niin taukkia porukkaa voi olla? Ainakin nuoriso oli morsiamen puolelta ja mikäli ne pari täti-ihmistä oli sulhasen puolelta, niin siihen ikään mennessä tajuaa kyllä, missä siellä kirkossa pitää istua.
Vierailija kirjoitti:
Taisi pappi katsoa vähän pitkään paria
Mutta ei reagoinut asiaan sen enempää.
Vierailija kirjoitti:
Säälittävintä tällaisissa ihmisissä on kyllä se että eivät itse edes tajua hävetä itseään ja tekemisiään. Lapsista kasvaa täysin samanlaisia kuin vanhemmistaan tuollaisessa seurassa missä koko suku on deekua. Ei mene aikaakaan kun nuo teidän "suloiset" pikkuvesselit ovat ostarilla puukkojen kanssa piripäissään riehumassa.
No voi hitto mikä yleistys taas. Eivät nuo lapset missään nistiluolassa asuneet, äiti käy töissä ja isälläkin opiskelupaikka kunhan ns. selkävaivoilltaan sinne kenties joskus palaa. Ruokaa oli pöydässä ja siistit vaatteet ja lasten kanssa tehtiin asloita. V**uttaa tuollaiset ennakkoluuloiset näkemykset.
Heillä näytti olevan kuitenkin hauskaa itse häissä. Jos vertaa sitä ns. kunnollisiin häihin niin niistä ei voi aina sanoa samaa. Kuukausien stressi täydellisistä häistä on verottanut voimat. Häissä on kireitä morsiamia ja lopen kyllästyneitä sulhasia jotka toivovat että päästäisiin takaisin arkeen. Häissä kiukutellaan koska kaikki ei mene juuri niin kuin morsian on suunnitellut. Koska vain täydellinen kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla meni alkuosa jaksosta ohi, missä nää on töissä? Ja siis ovatko nuo lapset heidän yhteiset.
Morsian oli lounaskahvilassa ja mies opiskeli kiinteistöhuoltajaksi, mutta pitkällä saikulla iskias kivun takia ja odottaa leikkaukseen. Lapset yhteisiä. Aloittaneet seurustelun 2014.
Kaunis Keuruun kirkko ja yodella sympaattinen pappi. Niin rauhallinen ja arvokas