Unelmahäät 2024
Parit julkaistu
Katso lähetysajat : Unelmahäät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2561)
Vierailija kirjoitti:
Lainaappa kohta jossa sanottiin että kaikki lapset🤷
ihmettelin miksi morsian ei hymyile, mutta se taisikin olla botoksin syytä.
Vahva mielialalääkitys.
Mä olen näitä jaksoja kattonut vähän jälkijättöisesti. Hyvinkään jakso erityisesti kiinnosti, kun olen siellä joskus asunut.
Morsiammella ihana punainen puku, joka kerrankin istui kuin nenä päähän. Hiukset ja meikki onnistuneet myös.
Pisti silmäään, että kuinka vähän heidän oikeita läheisiä oli. Olivat varanneet Hyvinkäänkylän työväentalon. Sinne mahtuu lähemmäs pari sataa ihmistä juhlimaan. Parissa isommissa ollut. Nyt siellä oli vaan kourallinen porukkaa ja osa näytti olevan kuvaustiimiä. Tuottaja istui siellä juhlavieraiden joukossa.. Hän myös haki pariskuntaa kampaajalta, meikistä, puvun sovituksesta ja kakuntilauksesta. Pitkästä aikaa nämä saivat kaikki pitkään huomiota ohjelmassa. Eipä niistä sitten ole kummosesti jouduttu maksamaan. Taisi touhutonni jäädä omiin näppeihin, kun ei ruokaakaan viittitty laittaa.
Huvitti myös, että pitopalvelun työntekijät eli tarjoilijat esiteltiin pitkä aikaisina ystävinä. Juujuu. Aina näissä hämmästyttää se, että kuinka paljon juomiin laitetaankaan rahaa kiinni. Käytetäänkö ne sitten itse myöhemmin, kun häät on ohi... vai? :D
Ainiin olihan näillä se överi 300 euron kakku. 80 henkilölle? Eihän niillä silloinkaan ollut käsitystäkään paljonko on vieraita tulossa. Jos 30 ihmistä oli kaikkiaan paikalla, sis. hlökunnan ja kuvaustiimin. Lapset oli fiksusti rajattu ulkopuolelle. Kirkossa istuivat reunapaikoilla ja plurrattu juhlassa.
Hyvä yhteinen boogie heille kuitenkin tuntui olevan. Arvostusta ja rakkautta piisas, toivottavasti vielä pitkään.
Mitä tanja ja susanna on käynyt, ei pääse lukeen lehden juttua?
Vierailija kirjoitti:
Tsempit tälle ihanalle parille.
Vierailija kirjoitti:
Ei tietoa
Eronneet varmasti jos hääkuva kappaleina.
Kauhujen häät. Karmeeta kattoo.
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmiset on niin lihavia nykyään. 🤔
Samaa olen ajatellut. Roskaruokaa ja juomia mätetään. Ja liikuntaa on nousu autoon ja autosta pois. Myötähäpeää tunnen, kun nämä morsmaikut tanssivat tissit ja iso perse hyllyen. Ei kivaa katsottavaa varmaan edes miehille, vai onko?
Hitto ku tietäis missä mennään.
Katoin just Matin ja Sannan häät. Jo oli morsian miehen näköinen, oikein pisti silmään.
Uuden kauden eka jakso. Kivat rusketusrajat morsiamella ja röökimuija. 20 vuotta nuorempi mies. Myötähäpeä, olen samanikäinen kuin tuo sulhanen, ja en todellakaan menisi 20 vuotta vanhemman ukon kanssa naimisiin!
Muutenkin tuo sulhanen vaikuttaa juntilta. Morsiamen mekko on kaunis. Samoin juhlapaikka. Ruuat näyttävät herkulliselta. Hauska tuo sulhasen ryöstö
Morsiamella stringit bongattu 😂😂😂
Nuo puskapissit ois voinut jättää kuvaamatta.
Olkaimettomat hääpuvut pitäisi kieltää.
Ei taida Eemil haaveilla lapsista. Tai onkohan tuossa iässä edes ajatellut ettei vaimo pysty niitä enää saamaan?
-Joo!
-Joo!
-Joo!
-Ei!
Miehen sanavarasto.
Huomasitteko muuten, että oli sama sormuskauppa mistä Mari ja Asko osti kainon morsiamen sormuksen, joka oli hänen omien sanojensa mukaan " ihan v*tun hiano!".
Tää pari on ihan symppis. Vaikuttavat aidosti rakastuneilta.
Kyllähän se mies toisinaan näytti aika vittuuntuneelta. Ettei se nyt aivan purematta niellyt sitä mollaamista. Miikahan sais tuon esittelyvideon perusteella paljon fiksumman, nätimmän ja kauniimman ja fiksummankin naisen. Sellainen viisaan ja kauniin.
Sen morsion kakkuja en uskaltaisi syödä. Ensinnäkin olivat rumia ja toisekseen, aivan liian kauan vatkattu kermaa. Sehän oli aivan voikökkäreinä ja kesällä... :(