Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmiset, jotka odottavat kesää koko talven

Vierailija
06.02.2024 |

Somessa näkyy miten influensserit jaksavat talvea ehkä justiin jouluun saakka, sen jälkeen alkaa armoton "kevät tule jo" -vinkuminen. Mitä järkeä?? Suomen kesä kestää 3 kk, miksi ei nauttia talvesta ja kevättalvesta ennen sitä?

Mä oon sitä mieltä että kannattaisi sopeuttaa omaa mieltään ja etsiä talvesta ja kevättalvesta iloa. Lyhyt kesä tulee ja menee aikanaan. Kesää varten täällä ei kannata edes asua, johan siinä menettää puolet elämästään haikailuun.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska talvessa ei ole mitään nautittavaa. Pelkkää kylmää ja ankeutta.

Vierailija
2/17 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä odotan talvea koko kesän!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiannettu.

Vierailija
4/17 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Atoopikon ja astmaatikon kehokin sanoo, että talvi ei ole hyväksi, joten ei auta yrittää sopeuttaa. Kesää on 3 kk, mutta hyvää aikaa vuodesta on onneksi keväästä syksyyn. Talvi on pimeä ja kylmä, mutta lisäksi hengitysilmaltaan liian kylmä ja kuiva. Verenmaku suussa ja iho vereslihallako pitäisi vain sopeutua?

Vierailija
5/17 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisko sun hankkia elämään jotain sisältöä jos triggeröidyt näin pahasti muiden ihmisten suosikkivuodenajoista..?

Vierailija
6/17 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä odotan kevättä, kesää ja syksyä. Lumi ja jää on kohdallani hankalaa liikkumisen vuoksi. Liukuesteistä ja sauvojen piikeistä huolimatta. 

Vierailija
7/17 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Atoopikon ja astmaatikon kehokin sanoo, että talvi ei ole hyväksi, joten ei auta yrittää sopeuttaa. Kesää on 3 kk, mutta hyvää aikaa vuodesta on onneksi keväästä syksyyn. Talvi on pimeä ja kylmä, mutta lisäksi hengitysilmaltaan liian kylmä ja kuiva. Verenmaku suussa ja iho vereslihallako pitäisi vain sopeutua?

Monilla astmaatikoilla on kesäisin siitepölyallergiaa joka pahentaa astmaoireita.

Vierailija
8/17 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullakin on iho poikkeuksellisen huonossa kunnossa tänä talvena. Mitään nauttimista ei ole siinä, että ihoa ja päänahkaa kirvelee ja silmäluomissa on kutiavaa ihottumaa.

Vierailija
9/17 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oikeasti yrittänyt suhtautua talveen positiivisesti ja kokeillut erilaisia talvilajeja. Tänä talvena, kun lumi tuli niin aikaisin, olen ollut masentunut jo joulusta lähtien. Hiihtämiset, retkiluistelut, lumikenkäilyt ja ties mitkä eivät kertakaikkiaan tuo minulle iloa riittävästi. Kärsin kylmästä ja pimeydestä. Ulkoilu on ollut pelkkää itsensä pakottamista, jotta pää ei leviä lopullisesti.

Tein päätöksen, etten enää kovin montaa talvea aio katsella ja yritän valmistella itseäni muuttoon lämpimämpään maahan. Tämä vaatii uuden ammatin ja kaikki, mutta päätöksen tekeminen toi valoa elämään. En enää aio olla puolet elämästäni alavireinen, kun toisenlaistakin elämää voi elää.

Vierailija
10/17 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää odotan kesää koska lämmin ei luita riko. Muulloin aina niin saakelin kylmä vaikka mitä laittais päälle. Mutta hienoo jos joku nauttii kylmästä, teille on enempi parempia säitä.;)

Vierailija
11/17 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useat vaikuttaa olevan sit-ihmisiä.Itse olen alkanut elämään nyt-elämää.

Elämä on tässä käsillä, tänään tälläistä.Se otetaan mikä annetaan.Pakkaspäivä ja aurinko paistaa!

Kurjuutta olisi vaikka muille jakaa mut tämä on minun osani, toisena hetkenä on paremmin.Kaikesta olen kiitollinen vaikka välillä kapinoin.

Sitten kun se kesä tulee niin osa märisee kuumuudesta tai vesisateesra tai sateen puuttumisesta.

Eläkää nyt!

Vierailija
12/17 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä odotan vain auringonvalon lisääntymistä. Pimeys on ankeaa ja väsyttävää. 

Vierailija
13/17 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvi on ihan perkeleestä. Aamuyöllä saa herätä lumitöihin että pääsee edes pihasta pois. Seuraavaksi on niin liukasta että täytyy muistaa päivittää tapaturmavakuutuksen korvaustasoa. Kevättalvella naapurin mummo kaatuu sulamislätäkköön ja miltei kohtaa hukkumiskuoleman. 

Vierailija
14/17 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En odottanut talvea, mutta syksyllä oli ensin +6c ja viikon päästä -3c. Olin silloin vielä menossa shortsit jalassa ulos. Onneksi tämä talvi on kohta ohi. En missään vaiheessa tottunut tähän talveen.

Vierailija
15/17 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä talvi ON LIIAN PITKÄ jo nyt!

Asun lounaisrannikolla lyhyen talven vuoksi. Tämä talvi on pettänyt minut, alkoi jo marraskuussa! 

Vierailija
16/17 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavalliselle tallaajalle talvi tuottaa vain lisää kuluja kesällä pääsee huomattavasti vähemmällä

Vierailija
17/17 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan talvea koko sydänjuuriani myöten ja jos olisi taloudellisia resursseja niin muuttaisin pois lämpimään

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi