Ilmianna Hectorin paras biisi
Tuulisina Öinä on aika rautainen veto. Meinaa aina silmä kostua kun sen kuulee.
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lumi teki enkelin eteiseen.
Tykkään kyllä monesta muustakin.
Fanitin 70- luvulta lähtien.
Tästä minäkin pidin jo pikkutyttönä ja pidän edelleenkin hyvin paljon.
L o i s t a v a
Ja tykkään Jäävalssista, Akesta, Makesta, Perasta ja musta, elin niiiiin nuoruuttani silloin. Hannikaisen baari kuvaa sitä myös, meill oli isien nailonpaidat ja mentiin alaikäisinä kaljabaariin...
Eikös Kurki ole myös Hectorin biisi? Pidän siitä, siinä on jotain hyvin koskettavaa.
Mahdoton paikka samoa parasta , niitä on niin monta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Piironkinjalka
Tää on kyl aika erikoinen, mut ihan hyvä biisi.
Mikähän oli lähtökohta tämän tekemiselle? Kuulikohan Hector jonkun puhuvan noin?
Omia suosikkeja (mahdotonta sanoa vain yhtä) onHannikaisen baari
Viimeinen unelma
Kanssasi on niin hyvä olla
Sarjakuva rock
Vanha ketju, mutta vastaan silti jos tämä piironkinjalan pohtija sattuisi paikalle.
Olin kerran Hectorin konsertissa, ja siellä hän ennen kappaleen esittämistä kertoi taustaa sanoitukselle.
Hector oli istunut iltaa jonkun suomalaisen näyttelijän kanssa, muistaakseni Matti Pellonpään. Näyttelijä oli ollut tuhannen tuiterissa, ja puhunut ihan päättömiä. Hector kirjoitti puheita muistiin, ja niistä syntyi kappale Piironkinjalka.
Myöhemmin kyseinen näyttelijä oli ääneen Hectorille ihmetellyt, että ei tajua ollenkaan sen kappaleen sanoja, ihan omituinen biisi hänen mielestään. Hector oli vastannut, että kuuntelin vaan sinua yhden illan, ja tässä tulos.
Tuli kaapista Karhu,siinä hypnoottinen ksylofoni
En voi nimetä biisiä, mutta Nostalgia levy on mieleen.
Minä olen piilonginjalka!