Stubb on hyvässä kunnossa juoksi 54 vuotiaana 2022 cooperin
Arvaa paljonko oli tulos? Hyvä tulos oli. Huippu ihan!!!!
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Haavisto on eläkeikäinen 65 v, ja pehmomasuköllykkä.
Stubb 55 v. on näin naisnäkökulmasta katsoen kevyttä katseltavaa.
Maksunsa kullakin, mutta kyllä katselen mieluummin Haavistoa. Stubbin leuka on hirväen ryp pyinen.
Hieno homma, Stubb voi sitten juosta karkuun ulkomaille niinkuin pääministeriaikoinaan, kun pää ei kestä taaskaan vastuuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikäistään vanhemman näköinen, todella ryppyinen iho
Liikaa aurinkoa ja liikaa urheilua. Omituinen luomikin ilmestynyt kasvoihin, ei pidä palvoa aurinkoa.
ei ole ikäistään vanhemman näköinen
Kuivan kesän 🐿 orava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomaa että Stubb on parempi maratonjuoksija kuin presidentti.
Ei se jaksa mihinkään paneutua kun pitää treenata narsistin lailla.
Mutta Sanna Marinin narsismia kannatit kaikin tavoin?
En tietenkään
En halua presidenttiä, joka käyttää päivittäin tuntikausia treeneihinsä, avantoon pulahtamisiinsa, kauneusuniinsa ja muuhun ulkonäkönsä puunaamiseen. Haluan presidentin, joka on kuuluisa korkeasta työmoraalistaan ja ahkeruudestaan ja joka on pätevä ja osaava. Siksi Haavisto.
Stubb menee yhdeksältä illalla nukkumaan että jaksaa seuraavana päivänä urheilla. Presidentin pitäisi pystyä keskittymään töihinsä myös virastoajan päätyttyä.
Onko 2022 hyvä tulos cooperissa?
Muistaakseni juoksin enemmän rapakunnossa armeijassa.
Mulla meni tuossa iässä kuupperissa melkein puoli tuntia.
Vierailija kirjoitti:
Joo, siinä alkaa turvamiestenkin kunto nousta kohisten, jos Stubbista tulee presidentti 😁 triathlon kerran viikossa
Presidentin tehtäviin ei kuulu triathlon, onko A.C.G.S:lle kerrottu.
Vierailija kirjoitti:
Juoksin viimeksi lukuoikäisenä Cooperin. Tulos oli 3000 m. T. N 48 v.
3330, mutta olen mies. 3000 on naiselle kova suoritus
En minä Stubbin turvamiehiä sääli, voivat seurata vaikka potkulaudoilla tai polkupyörillä, jos kunto ei muuten kestä. Paljon kovemmilla olivat ne turvamiehet, jotka joutuivat päivystämään jatkuvasti aamuyöllä kapakassa ja pelätä, keksiikö joku huojuvasta ihmismassasta jotain yllättävää juopuneen asiakkaan pään menoksi. En usko, että Stubb kuormittaa turvamiehiään raikulireissuilla.
Mitä pidempi matka, sen t@mpi jätkät
- r.ulmala
No mä ainakin varmaan juoksen 12 minuutissa puoli kilometriä...
Mitä sitten, miten se liittyy presidentin työhön?
Stubbin tohtorin tutkinto on kuulemma kirjoitusten mukaan gradun tasoinen työ. Ne kielet, joita Stubb puhuu ovat sukulaiskieliä eli helppoja tyypillle, jonka äidinkieli on ruotsi. Lisäksi niistä ei ole mitään hyötyä presidentin työssä. Saksassa, Ranskassa ja Ruotsissa osataan englantia. Lisäksi on etuoikeutetussa asemassa, koska on voinut opiskella ja asua ulkomailla. Ei onnistu tavalliselle tai edes akateemiselle työntekijälle. Ei ole päässyt oiskelemaan suomalasiin yliopistoihin edes.
Hermot meinasivat pettää, kun toimi pääministerinä ja pakeni Italiaan. Ei kielellinen lahajakkuu tarkoita, että olisi myös muuten lahjakas.