Kookoksen tuoksuinen koordinaattori
Meillä on töissä hajupoliisi, joka kuuluvasti valittaa kaikista hajuista. Mulla kuivuu iho varsinkin talvisin ja käytän siihen aitoa kookosöljyä. Sitä kun sipaisee suihkusta tullessa vielä märälle iholle,niin teelusikallinen riittää koko keholle, eikä jätä liian öljyiseksi. Siinä on lievä, hienoinen kookoksen tuoksu mutta täytyy olla ihan lähellä edes haistaakseen sen.
Nyt tää hajupoliisi on ottanut mut silmätikukseen ja valittelee ympäriinsä, että haisen niin paljon että hänelle tulee migreeni. Oon tosi ärsyyntynyt, enkä oikein voi oikein uskoa että mun atominen öljyn käyttö olisi niin kauheeta. Miksei kukaan muu haista sitä? Hajuvesiähän meillä ei käytä kukaan, ihan yhteisestä sopimuksesta. Ehkä se on kateellinen kun sain ylennyksen?
Huvittavinta on, että tää hajupoliisi kiertää samoja baareja kuin mäkin ja ne on tunnetusti täynnä hajuvesien voimakasta hajua. Se ei näköjään häiritse yhtään. Saakelin tekopyhä kurpitsa! Täytyy ladata tästä lähtien oikein kunnon hajuvesiturskaukset kun lähtee kaupungille, pysyisköhän ne hajupoliisit sitten kaukana musta?
Kommentit (2)
Vierailija kirjoitti:
Sairas olet sinäkin kun tahallaan haluat haista.
Ihan sun tyylisten ihmisten takia, että pysyvät kaukana musta!
Sairas olet sinäkin kun tahallaan haluat haista.