Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Autobase huijaus

Vierailija
05.02.2024 |

Ootteko joutunut tän yrityksen uhriksi? Mulle lähettivät laskun ja kämäsen auton hinnan arviointi lappusen. En aijo maksaa. Ootteko saanut perintäkirjeitä?

Kommentit (48)

Mummeli
41/48 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko saanet rikosilmoitukseen poliisilta kuittauksen tai muuta vastausta? Vaikea yleensä maksaakaan, kun ei ole saajan tilitietoa mainittu, pyydetään laittamaan vain pelkkä laskun numero ja omat tiedot. Peruutin tilaukseni pari tuntia lähetykseni jälkeen. kuitenkin lähettivät arvion parin viikon päästä. Uudessa mainoksessa lukee, että ei ole peruutusoikeutta sen jälkeen, kun tilaus on toimitettu. Vanhassakin mainoksessa oli jossain piilotekstillä, jota ei nähnyt ilman suurennuslasia. Kolme muistutusta tullut jo vaikka heti laitoin reklamaation, että olen heti peruuttanut.

Vierailija
42/48 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 laskua jo tullut ja loppusumma nyt 245€, milloinhan mahtaavat lopettaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen saanut jo 5 muistutusta . En maksa

Vierailija
44/48 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä nimikkeellä teit rikosilmoituksen?

Vierailija
45/48 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein rikosilmoituksen, mutta rikosta ei tutkita koska se on tapahtunut ulkomailla.. Rikosnimikkeeksi tuli petoksen yritys, koska en ole laskuja maksanut.

Ehkä siis turhaa kuormittaa resursseja, kun ei johda mihinkään.

Vierailija
46/48 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään oikeasti mennyt perintään asti nuo laskut? 

Vierailija
47/48 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mennyt perintään. Juuri tuli sähköpostia, että nostavat tuomioistuimeen kanteen.. Tuskimpa nostavat, kun ei mistään perintäyhtiöstä ole oltu yhteydessä. Pitäisihän näiden mennä vireille ulosottoonkin, mutta tuskimpa menee, kun on lainvastaista toimintaa. Eihän tuo kivaa ole, että laskuja edelleen tulee, mutta ei voi mitään.. Omaa tyhmyyttä tämä oli.

Vierailija
48/48 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka, mulle tuli yhteensä 4 laskua, yhteenkään en reagoinut.Viime huhtikuun jälkeen ei ole kuulunut mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän