Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Autobase huijaus

Vierailija
05.02.2024 |

Ootteko joutunut tän yrityksen uhriksi? Mulle lähettivät laskun ja kämäsen auton hinnan arviointi lappusen. En aijo maksaa. Ootteko saanut perintäkirjeitä?

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin sivuilla katsomassa. Siellä voi ruksia kohdan, jossa lukee "Hyväksyn palvelun ehdot ja sen, että se alkaa välittömästi, honta 169,00 EUR. .... Hyväksyn, että menetän 14 päivän peruutusoikeuteni heti, kun palvelu on suoritettu". 

En tiedä onko tuo lainmukainen ehto, mutta aika kallis hinta-arvio on. 

Vierailija
22/48 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse maksaa huijarit see on Latvia omistaja firma datasafe.lv osoite laskussa on Berlin ja Suomi sivulla tehty ,autotiedot on ilmainen xD ja maksutapa vain pankin kortilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekin tullut muistutus sp versio 25.2 ja nyt postissa 13€ muistutusmaksulla. Miten teillä on päättyneet nämä maksamattomat tapaukset vai jääkö ne vaan avoimiksi?

Vierailija
24/48 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka karhu tullut. Ei aiota maksaa. Maksutavat eivät ole turvallisia

Vierailija
25/48 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein rikosilmoituksen ja ilmoitin heille, heidän sivulle. Tein myös Reklamaation ja ilmoitin että en aio maksaa tuollaista huijauslaskua.

Vierailija
26/48 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten pääsit autobase huijarin sivulle minä en pääse lyö vaan erroria olisi hyvä tietää  

Vierailija
27/48 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt vain Apobasea.

Vierailija
28/48 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko kellekkään tullut oikeuden tai ulos ottomiehen yhteydenottoja

Vierailija
29/48 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tullut minulle. Mutta uhkaus viesti, että menee ulosottoon yms.

Vierailija
30/48 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai niitäkin on jotka maksaa ja täten huijarin kannattaakin toimintaasa jatkaa.

Vierailija
31/48 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ensimmäinen huijarilasku tullut.Palvelu tilattu muka 19.2.24.Mitään palvelua en kylläkään ole saanut ja auton(palvelun) rekkarikin jonkun muun?Luin että joku saanut jopa 16 laskua ko.huijareilta.Ilmotelkaa miten teillä on prosessi edennyt.

Vierailija
32/48 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

👍Oikein toimit!

Vierailija
33/48 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin autobase.fi sivulle rullasin alas ja katsoin yhteystiedot johon piti laittaa oma nimi ja s-posti sitten siinä ikkuna mihin voi kirjoittaa asian. Tänään 12.3 mulle tuli jo 3 lasku 219,00  tää alkoi 9.3.24 vahingossa ja ajattelematta enempää jouduin tähän juttuun.Tein rikosilmoituksen poliisin nettisivulla ja reklamaation tälle firmalle kuluttaja- asiamiehen avustuksella netissä myös🤔

Vierailija
34/48 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hintaarvio piti olla ilmainen, kun painoi "lähetä" niin hinta 149€ tuli ruksattuna esille. Harva kai siihen on itse ruksia laittanut.Nyt sivut on muutettu selvemmiksi ja hinta myös esille.Itähuijareille ei kannata suosiolla rahojaan jaella!

Vierailija
35/48 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama täällä 3 laskua 219E tullut enkä aio maksaa,olen ollut  yhteydessä KVV ja ECC  ja ovat viestittäneet ettei maksaa,

ja nyt teen rikosilmoituksen poliisille.

Vierailija
36/48 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No täälä samaa kuraa autobace. Tilausvahvistusta ei ole tullut. Ilmaisena mainostivat, sivut on nyt muuttuneet selkeiksi. Laskun olen yrittänyt maksaa (pankki palauttaa sen). Yhteyttä olen yrittänyt ottaa, (error,... späm,...), sähköpostia yritetty lähettää kyseistä s-postia ei löydy. QR koodi lasku heittää johonki iha oudolle maksupohjalle johon pitää itte syöttää halutut tiedot ja maksettaessa kaikki muut tiedot paitsi summa muuttuu. Toinen muistutus nyt tullu hinta 219€

Vierailija
37/48 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi maksaa tällaisesta, kun nettiauto/autotalli on olemassa? Sieltä saa suuntaa mikä on myyntihinta samantyyliselle autolla. Lisäksi nykyisin voi pyytää helposti vaihtotarjouksen netistä johonkin autoliikkeen autoon. Hyvityshinnat ainakin merkkiedustuksilla eivät kauheasti vaihtele. Jobbareista ja tuontiautomyyjistä en tiedä, kun ei sellaisten kanssa riitä rohkeus asioimaan.

Vierailija
38/48 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin tein nyt rikosilmoituksen, 3 laskua tullut nyt. 

Vierailija
39/48 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

minullekin jo 3 uhkausviestiä

Vierailija
40/48 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä vaan missään nimessä maksaa, en minäkään

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan