Olen Stubbia parempi Ylipäälliköksi, yleninhän korpraaliksi jo palveluksen aikana
Sain ylennyksen siitä huolimatta, että olen seksuaalista vähemmistöä. Olen siis menestynyt Stubbia paremmin. Presidentiksi en kuitenkaan voi tulla, koska makuuhuone.
M26
Kommentit (7)
Suomessa on toiminut Halosen lisäksi tähän mennessä yhteensä kuusi presidenttiä, jotka eivät ole suorittaneet nykyaikaista asepalvelusta.
He ovat K.J. Ståhlberg, L.K. Relander, P.E. Svinhufvud, Kyösti Kallio, Risto Ryti ja J.K. Paasikivi.
Ikävä kyllä tässä vaiheessa tuo on mahdollista enää sotilasvallankaappauksella, mutta ehkäpä sotilaallinen arvovaltasi riittää siihen?
korpi kuusen kätköissä on korpin jämät, siellä on kanit, siellä on jänöt, kuka vetää koviten?
Mäpä oonki alikersantti. Saisin vaan taaksepoistuttaa Stubbia ja sen pitäs tervehtiä mua.
Tämä nyt on aivan höpö höpö. Pitäisikö vaikka Finnarin toimitusjohtajan osata lentää lentokonetta, että olisi pätevä olemaan toimitusjohtaja?
Vierailija kirjoitti:
Tämä nyt on aivan höpö höpö. Pitäisikö vaikka Finnarin toimitusjohtajan osata lentää lentokonetta, että olisi pätevä olemaan toimitusjohtaja?
Ehdottomasti. Ei liikennelentäjän lupakirjat oo ees mitenkään vaikeita suorittaa tai kestä kauaa.
Marsalkka Stubb oli pelkkä jääkäri kotiutuessaan.