Kuulin kirjastossa keskustelun jossa joku eläkeikäinen nainen oli saanut galluppuhelun
Mutta hän ei voinut kertoa äänestävänsä Haavistoa koska mies olisi kuullut, ja siitä olisi seurannut pitkä riita.
Onkohan monessakin pariskunnassa tuollaista ettei uskalleta kertoa puolisolle poliittista kantaa?
Kommentit (10)
Mekin äänestetään luultavasti eri ehdokasta, mutta ei ruveta asiasta riitelemään. Eikä se puoliso sinne vaalikoppiin kuitenkaan pääsisi vahtimaan, mitä mummo äänestää.
Typerä provo tämäkin.
Pitäisi kysyä perheen päältä äänestävätkö kaikki seuraten perheen pään johdatusta.
Vaalisalaisuus on olemassa ihan syystä.
Vierailija kirjoitti:
Mekin äänestetään luultavasti eri ehdokasta, mutta ei ruveta asiasta riitelemään. Eikä se puoliso sinne vaalikoppiin kuitenkaan pääsisi vahtimaan, mitä mummo äänestää.
Typerä provo tämäkin.
Miksi tällaisella provoilisin? Lähinnä ihmettelin että voiko tuollaisia parisuhteita olla. Mun mies on aina tiennyt ketä äänestän.
Ap
Mä voin kertoa miehelle mutta en mun veljelle koska se aloittaa aina karmean aggressiivisen persuspämmin, jota ei kestä erkkikään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Typerä provo tämäkin.
Miksi tällaisella provoilisin? Lähinnä ihmettelin että voiko tuollaisia parisuhteita olla. Mun mies on aina tiennyt ketä äänestän.
Ap
Miksi on aina tiennyt? Kyseleekö, kontrolloiko?
Mitenhän ne kirjataan haastattelututkimuksissa kun isäntä vastaa, että meiltä tulee neljä ääntä sille ja sille?
Vierailija kirjoitti:
Mulla puoliso yritti udella mun äänestyspäätöstä, vaan enpä kertonut. Tosin tietää ketä en ainakaan äänestä.
Kaksi ehdokasta, puolisosi tietää ketä et äänestä ja silti kysyy ketä äänestät - taitaa olla penaalin terävin kynä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla puoliso yritti udella mun äänestyspäätöstä, vaan enpä kertonut. Tosin tietää ketä en ainakaan äänestä.
Kaksi ehdokasta, puolisosi tietää ketä et äänestä ja silti kysyy ketä äänestät - taitaa olla penaalin terävin kynä...
No sinä et ainakaan ole (se terävin kynä), voin myös äänestää Aku Ankkaa, tyhjää tai jättää kokonaan äänestämättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Typerä provo tämäkin.
Ap
Miksi on aina tiennyt? Kyseleekö, kontrolloiko?
Heh. Tietää koska keskustelemme näistä. Aika harvoin äänestämme samaa.
Ap