Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen huomannut, että valmisruokien syöminen on paras tapa laihduttaa

Vierailija
05.02.2024 |

Koska niissä on ilmoitettu tarkkaan kalorimäärät. Minä en saa painoa kuriin tavallisella kotiruualla, vaikka se olisi kuinka paljon laadukkaampaa, koska on todella hankalaa ja työlästä punnita joka ikinen ainesosa.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama minulla. 

Vierailija
2/40 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras tapa laihduttaa on jättää syömättä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä se kalorimäärä paljon siinä sit ratkase kun oma kroppa on myrkytetty muilla lisäaineilla ynnämuilla haitallisilla aineilla mitä niissä valmisruuissa on. Ei ne oo oikeeta ruokaa, ne voi toimii sillee jossain hätätapauksessa mut kenenkään ei pitäis syödä niitä kokoajan

Vierailija
4/40 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, käy se niinkin eikä siinä mitään pahaa ole jos valmisruoilla laihduttaa. Itseäni alkaisi kyllä aika äkkiä tökkiä niiden maku, kun valikoima ei kuitenkaan ole rajaton joten alkaa samat valmisruoat kiertää, eikä ne useimmat ole kovin hyvän makuisia.

Itse siis laihdutan ihan kotiruoalla. En todellakaan punnitse tai mittaa jokaista aineosaa, vaan korkeintaan ne energiatiheät. Usein en niitäkään punnitse vaan arvioin esim. pakkauksen koosta. Tänään aion tehdä lounaaksi kreikkalaista salaattia, ja jos haluan fetaa siihen 100g, lohkaisen vaan arviolta puolet 200 gramman fetapalasta. Öljyn mittaan ruokalusikkamitalla. Mutta en todellakaan ala niitä vihanneksia tms. punnitsemaan. 

Vierailija
5/40 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä se kalorimäärä paljon siinä sit ratkase kun oma kroppa on myrkytetty muilla lisäaineilla ynnämuilla haitallisilla aineilla mitä niissä valmisruuissa on. Ei ne oo oikeeta ruokaa, ne voi toimii sillee jossain hätätapauksessa mut kenenkään ei pitäis syödä niitä kokoajan

Valmisruokiakin on monenlaisia. 

Vierailija
6/40 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niitä saisi myydäkään, jos ne tuollaista myrkkyä olisivat. Ei ne ehkä ole optimaalisen terveellistä ruokaa, mutta eipä niistä haittakaan ole. Itse elin ikävuodet 25-40 varmaan lähes pelkästään eines- ja pikaruoalla, kun yksin asuin enkä viitsinyt laittaa ruokaa, ja oikein hyvin voin eikä ollut paino-ongelmiakaan.

Vierailija
7/40 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä myrkkyjä on esim pakastepinaattikeitossa?

Vierailija
8/40 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmisruuissa on myös aika pieni annoskoko. Santsata ei voi. Hyvä, jos ei sitten nälissään sorru jälkiruokien mässäilyyn.

Vierailija
9/40 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä myrkkyjä on esim pakastepinaattikeitossa?

Tätä minäkin ihmettelen. Tai valmissalaateissa? 

Vierailija
10/40 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei niitä saisi myydäkään, jos ne tuollaista myrkkyä olisivat. Ei ne ehkä ole optimaalisen terveellistä ruokaa, mutta eipä niistä haittakaan ole. Itse elin ikävuodet 25-40 varmaan lähes pelkästään eines- ja pikaruoalla, kun yksin asuin enkä viitsinyt laittaa ruokaa, ja oikein hyvin voin eikä ollut paino-ongelmiakaan.

Niitä myydään koska ruokateollisuus on suuri toimija. On ihan tieteellisesti todistettu, että valmisruuat muuttaa aivojen rakennetta jo 4 viikon käytön jälkeen. Tämä laittaa ihmisen syömään yli tarpeensa.  Ne myös tuhoaa vatsan hyödyllisen bakteerikannan joka aiheuttaa lihomista ja hormonitoiminnan muutoksia.

Vierailija
11/40 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valmisruuissa on myös aika pieni annoskoko. Santsata ei voi. Hyvä, jos ei sitten nälissään sorru jälkiruokien mässäilyyn.

Tämä juuri. Pieni annoskoko on minulle hyvä, koska kyllä se riittää. Jälkiruoat ja muut herkut olen jättänyt kokonaan pois. Ap.

Vierailija
12/40 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niitä myydään koska ruokateollisuus on suuri toimija. On ihan tieteellisesti todistettu, että valmisruuat muuttaa aivojen rakennetta jo 4 viikon käytön jälkeen. Tämä laittaa ihmisen syömään

Linkkaa minulle se tutkimus, niin katson millä ruuilla ja määrillä tuo on tutkittu.

Vierailija
13/40 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä samaa olen myös harrastanut. Olen aika hyvä kokki ja omia ruokia tulee, aina kun tekee, syötyä reilusti yli vaikka ei enää olis niin nälkäkään. Valmisruuissa on annoskoko niin pieni että se on siinä. 

Vierailija
14/40 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niitä myydään koska ruokateollisuus on suuri toimija. On ihan tieteellisesti todistettu, että valmisruuat muuttaa aivojen rakennetta jo 4 viikon käytön jälkeen. Tämä laittaa ihmisen syömään

No nyt on foliohattu vähän liian kireällä päässä...

Vierailija
15/40 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko aikuisikäni olen asunut yksin ja valmisruokia syön tosi paljon, ne ei ole liian isoja eli annoskoot pysyy sopivina.

Mittani ovat 183cm ja painoa on 75kg.

M30

Vierailija
16/40 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika paljon seuraan ravitsemustieteen uutisia, mutta en ole tällaista nähnyt. Vaikea uskoa, että on totta. "Valmisruoat" yleensä on aivan liian laaja kategoria niputtaa yhteen tutkimusmielessä, kun ryhmä sisältää niin jotkut ultraprosessoidut pikaruoat kuin kaupan lounassalaatitkin. Ei ne salaatit, pinaattikeitot sun muut mitään kauhean epäterveellisiä ole.

Vierailija
17/40 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään sanomalla on niin hyvät mainostulot että antaa  miljonääri ruokakauppiaden täällä ilmaiseksi trollailla.

Vierailija
18/40 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa.Ostin Mucosa tabletteja . Kaksi päivää ottanut ja vatsan turvotus laskenut ja 3 cm vyötäröltä pois.

Syon 2 leipää aamula, pienen lounaan/ päivällisen. Eileen artisokkasoppaa 2 dl ja jugurttia. vatsa ei vaivaa eikä ikuinen vessassa käynti tarpeellista. Mucosa tabletit - Sök (bing.com)

Hyvä tunne . Vatsa puolittunut ..Yrttilääkkeitä. 

Vierailija
19/40 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa.Ostin Mucosa tabletteja . Kaksi päivää ottanut ja vatsan turvotus laskenut ja 3 cm vyötäröltä pois.

Syon 2 leipää aamula, pienen lounaan/ päivällisen. Eileen artisokkasoppaa 2 dl ja jugurttia. vatsa ei vaivaa eikä ikuinen vessassa käynti tarpeellista. Mucosa tabletit - Sök (bing.com)

Hyvä tunne . Vatsa puolittunut ..Yrttilääkkeitä. 

Ostin eileen 3 lohikiusausta ja kaksi veg kaalikäärylettä sekä 2 soppaa tälle viikolle. Halpaa ja hyvää.Jos on nälkä , teen salaattia ja illala leivän sijaan keitän 2 kananmunaa että ei tarvi nälkäisenä mennä nukkumaan. 

Ihan rehellisesti oli nälkä eileen alkuyöstä mutta tähän on vaan totuttava. 

Vierailija
20/40 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä juuri. Pieni annoskoko on minulle hyvä, koska kyllä se riittää. Jälkiruoat ja muut herkut olen jättänyt kokonaan pois. Ap.

Ja vaikka ei riittäisi on sen riitettävä.Koska se on annosteltu juuri niin että siinä on tarpeelliset ravinnot ja sopivan kokoinen annos. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi