Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies tuli kolme kertaa samalla sessiolla, sanoi ettei niin ole käynyt koskaan

Vierailija
05.02.2024 |

Tarkoittaako tämä että hän kokee minut erityisen viehättävänä/pitää minusta?

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se kauneus ja viehkeyskin varmasti vaikuttaa, mutta olisko niin, että teillä oli vaan hyvä setti menossa.  

Vierailija
42/65 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se kummasti aina yhden kerran vielä saa jaksamaan kun otetaan rasvatuubi esiin ja aloitetaan pepputemput. Tietoa on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se kummasti aina yhden kerran vielä saa jaksamaan kun otetaan rasvatuubi esiin ja aloitetaan pepputemput. Tietoa on.

Totta, kertaakaan ei ole miehet jättäneet väliin kun olen kakkosta tarjonnut jälkiruuaksi.

N23

Vierailija
44/65 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi! Ap on kunnon mällitynnyri. Patja sä olet. Ukolle varmaan sama kuka siinä alla on. 

Niin on. Kuulostan AP:n.mieheltä ja panen kyllä muitakin samalla. Ei viikkoo ilman muitakin painoja.

Vierailija
45/65 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä  viehättävyydestä, mutta kyllä pitää sinua ilmeisen pantavana. Olitko pukeutunut seksihepeneisiin ja millaisissa asennoissa harrastitte seksiä? Jos pelkästään nai sinua takaapäin niin sekin kertoo jotain.

Vierailija
46/65 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä  viehättävyydestä, mutta kyllä pitää sinua ilmeisen pantavana. Olitko pukeutunut seksihepeneisiin ja millaisissa asennoissa harrastitte seksiä? Jos pelkästään nai sinua takaapäin niin sekin kertoo jotain.

Takaapäin ja vetää hiuksista samalla kun sormetttaa pyllynreikääni. Näin siis 3 kertaa peräkkäin. Mulla oli sen oma paita päällä.

Ap

Vierailija
47/65 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

höpö höpö

Vierailija
48/65 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi-palstalle kuuluu tämmöiset huomion haluamiset omalle seksuaalisuudelleen.

Vierailija
49/65 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stimuloitko menestyksekkäästi eturauhasta?

Vierailija
50/65 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastunut addiktioon.

Vierailija
51/65 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaus seksiriippuvuus.

Vierailija
52/65 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kappaleen kuunneltuaan Penttilä huomautti Seiskalle löytäneensä laulusta myös asiavirheen seuraavien sanoitusten osalta: Kuulin Susannankin tienanneen / jättisumman saa kun työntää dildon kakkoseen.

- Sinne ei kyllä mene kuin ihan aitoa tavaraa, Susanna vahvistaa Seiskalle.

Vierailija
53/65 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies oli niin ihana...oli tullut kahdesti ja sanoi, että oih, nyt tulee taas..ja tuli! Ja oli yli kolmekymppinen!

Vierailija
54/65 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postimies tulee aina kahdesti kun mieheni on töissä.

Vierailija
55/65 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi mies vastailee että en ole koskaan saanut kolmea kertaa enempää peräkkäin. Tosin enpä saanut naistakaan kun vasta päälle kaksikymppisenä, ehkä nuorempana olisi kiihkoa riittänyt moiseen.

Jos ajatellaan koko päivän aikana, niin yleensä silloinkin on pari kertaa riittänyt. Ehkä joskus harvoin on tullut runkattua useammin, mutta todellakon harvoin.

Vierailija
56/65 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän noin voi käydä ,ainakin nuorilla miehillä joilla on sperman tuotos ihan huippu  luokkaa. Ekassa kimppa tilanteessa annoin kahdelle parikymppiselle nuorelle miehelle itse olin kymmenen vuotta vanhempi. Kun eka kaveri  pääsi nuolemisen jälkeen pillulle  tunsin kuinka viiden minuutin jälkeen siitin koveni ja työnnöt olivat tahdottomat  . Tunsin että sain lastin sisään.

Kaveri jatkoi kun kulli ei tuntunut lerpahtavan. Luoja miten hyvältä tuntui,sain  monta orkkua ja nainti jatkui. Ilmeisesti pillu supisteli jo liikaa,imi lastit liikkeelle. Oli kaverilla raju tuleminen se kuului ja näkyi.

Toinen kaveri hoputti kaveriaan pois päältäni että pääsee mun sisään. Hänellä tuli vaan kerran mutta paljon.

Vierailija
57/65 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän noin voi käydä ,ainakin nuorilla miehillä joilla on sperman tuotos ihan huippu  luokkaa. Ekassa kimppa tilanteessa annoin kahdelle parikymppiselle nuorelle miehelle itse olin kymmenen vuotta vanhempi. Kun eka kaveri  pääsi nuolemisen jälkeen pillulle  tunsin kuinka viiden minuutin jälkeen siitin koveni ja työnnöt olivat tahdottomat  . Tunsin että sain lastin sisään.

Kaveri jatkoi kun kulli ei tuntunut lerpahtavan. Luoja miten hyvältä tuntui,sain  monta orkkua ja nainti jatkui. Ilmeisesti pillu supisteli jo liikaa,imi lastit liikkeelle. Oli kaverilla raju tuleminen se kuului ja näkyi.

Toinen kaveri hoputti kaveriaan pois päältäni että pääsee mun sisään. Hänellä tuli vaan kerran mutta paljon.

Sormetitko seksin jälkeen pillussasi olleen sperman kauniiksi vaahdoksi?

Vierailija
58/65 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoruus tulee mieleen. Armeijasta olin lomalla ja pantiin kesämökillä nuoren tyttiksen kanssa. Ei ollut ehkäisyä ja pantiin perseeseen. Laukesin kolme kertaa ennenkuin vedin kalun ulos ensimmäisen kerran :DD

Käytiin uimassa kun aukko oli sulkeutunut ja jatkettiin taas. Ennätys oli kuusi orgasmia viidessä tunnissa. Aika sissi se oli ottamaan peppuun. Nykyään kolme kertaa vaatii hyvän vireen.

Vierailija
59/65 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ennätys 9 siemensyöksyä illan/yön aikana välillä levättiin kyllä viimeiset aika kuivia 

Vierailija
60/65 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee minne?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä