Mies tuli kolme kertaa samalla sessiolla, sanoi ettei niin ole käynyt koskaan
Tarkoittaako tämä että hän kokee minut erityisen viehättävänä/pitää minusta?
Kommentit (65)
Kyllä se kummasti aina yhden kerran vielä saa jaksamaan kun otetaan rasvatuubi esiin ja aloitetaan pepputemput. Tietoa on.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se kummasti aina yhden kerran vielä saa jaksamaan kun otetaan rasvatuubi esiin ja aloitetaan pepputemput. Tietoa on.
Totta, kertaakaan ei ole miehet jättäneet väliin kun olen kakkosta tarjonnut jälkiruuaksi.
N23
Vierailija kirjoitti:
Hyi! Ap on kunnon mällitynnyri. Patja sä olet. Ukolle varmaan sama kuka siinä alla on.
Niin on. Kuulostan AP:n.mieheltä ja panen kyllä muitakin samalla. Ei viikkoo ilman muitakin painoja.
En tiedä viehättävyydestä, mutta kyllä pitää sinua ilmeisen pantavana. Olitko pukeutunut seksihepeneisiin ja millaisissa asennoissa harrastitte seksiä? Jos pelkästään nai sinua takaapäin niin sekin kertoo jotain.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä viehättävyydestä, mutta kyllä pitää sinua ilmeisen pantavana. Olitko pukeutunut seksihepeneisiin ja millaisissa asennoissa harrastitte seksiä? Jos pelkästään nai sinua takaapäin niin sekin kertoo jotain.
Takaapäin ja vetää hiuksista samalla kun sormetttaa pyllynreikääni. Näin siis 3 kertaa peräkkäin. Mulla oli sen oma paita päällä.
Ap
Seksi-palstalle kuuluu tämmöiset huomion haluamiset omalle seksuaalisuudelleen.
Stimuloitko menestyksekkäästi eturauhasta?
Kappaleen kuunneltuaan Penttilä huomautti Seiskalle löytäneensä laulusta myös asiavirheen seuraavien sanoitusten osalta: Kuulin Susannankin tienanneen / jättisumman saa kun työntää dildon kakkoseen.
- Sinne ei kyllä mene kuin ihan aitoa tavaraa, Susanna vahvistaa Seiskalle.
Mun mies oli niin ihana...oli tullut kahdesti ja sanoi, että oih, nyt tulee taas..ja tuli! Ja oli yli kolmekymppinen!
Postimies tulee aina kahdesti kun mieheni on töissä.
Täällä yksi mies vastailee että en ole koskaan saanut kolmea kertaa enempää peräkkäin. Tosin enpä saanut naistakaan kun vasta päälle kaksikymppisenä, ehkä nuorempana olisi kiihkoa riittänyt moiseen.
Jos ajatellaan koko päivän aikana, niin yleensä silloinkin on pari kertaa riittänyt. Ehkä joskus harvoin on tullut runkattua useammin, mutta todellakon harvoin.
Kyllähän noin voi käydä ,ainakin nuorilla miehillä joilla on sperman tuotos ihan huippu luokkaa. Ekassa kimppa tilanteessa annoin kahdelle parikymppiselle nuorelle miehelle itse olin kymmenen vuotta vanhempi. Kun eka kaveri pääsi nuolemisen jälkeen pillulle tunsin kuinka viiden minuutin jälkeen siitin koveni ja työnnöt olivat tahdottomat . Tunsin että sain lastin sisään.
Kaveri jatkoi kun kulli ei tuntunut lerpahtavan. Luoja miten hyvältä tuntui,sain monta orkkua ja nainti jatkui. Ilmeisesti pillu supisteli jo liikaa,imi lastit liikkeelle. Oli kaverilla raju tuleminen se kuului ja näkyi.
Toinen kaveri hoputti kaveriaan pois päältäni että pääsee mun sisään. Hänellä tuli vaan kerran mutta paljon.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän noin voi käydä ,ainakin nuorilla miehillä joilla on sperman tuotos ihan huippu luokkaa. Ekassa kimppa tilanteessa annoin kahdelle parikymppiselle nuorelle miehelle itse olin kymmenen vuotta vanhempi. Kun eka kaveri pääsi nuolemisen jälkeen pillulle tunsin kuinka viiden minuutin jälkeen siitin koveni ja työnnöt olivat tahdottomat . Tunsin että sain lastin sisään.
Kaveri jatkoi kun kulli ei tuntunut lerpahtavan. Luoja miten hyvältä tuntui,sain monta orkkua ja nainti jatkui. Ilmeisesti pillu supisteli jo liikaa,imi lastit liikkeelle. Oli kaverilla raju tuleminen se kuului ja näkyi.
Toinen kaveri hoputti kaveriaan pois päältäni että pääsee mun sisään. Hänellä tuli vaan kerran mutta paljon.
Sormetitko seksin jälkeen pillussasi olleen sperman kauniiksi vaahdoksi?
Vierailija kirjoitti:
Nuoruus tulee mieleen. Armeijasta olin lomalla ja pantiin kesämökillä nuoren tyttiksen kanssa. Ei ollut ehkäisyä ja pantiin perseeseen. Laukesin kolme kertaa ennenkuin vedin kalun ulos ensimmäisen kerran :DD
Käytiin uimassa kun aukko oli sulkeutunut ja jatkettiin taas. Ennätys oli kuusi orgasmia viidessä tunnissa. Aika sissi se oli ottamaan peppuun. Nykyään kolme kertaa vaatii hyvän vireen.
Mieheni ennätys 9 siemensyöksyä illan/yön aikana välillä levättiin kyllä viimeiset aika kuivia
Kyllähän se kauneus ja viehkeyskin varmasti vaikuttaa, mutta olisko niin, että teillä oli vaan hyvä setti menossa.