Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä kuivatat vaatteet joita et kuivata kuivausrummussa?

Vierailija
04.02.2024 |

Onko teillä erillinen teline tällaisille vaatteille?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On hyvin vähän vaatteita joita en rumpuun laita. On paras kodinkoneeni. Jotain neuleita ehkä ja ne kuivuu henkarissa leivinuunin koukuissa, kuivuu nopeaan.

Hirveä sähkösieppo ja kuluttaa vaatteet piloille. 

Vierailija
22/30 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On hyvin vähän vaatteita joita en rumpuun laita. On paras kodinkoneeni. Jotain neuleita ehkä ja ne kuivuu henkarissa leivinuunin koukuissa, kuivuu nopeaan.

Eli et tiennyt että se on jo tutkittu että on edullisempaa kuivattaa kuivurissa kun huoneilmassa? Etkä selkeästi tiennyt sitäkään että pesukone on se joka katkoo vaatteiden kuidut ja sen sijaan että ne on huoneilmassa niin ne on kuivurin suodattimissa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietysti on. Kuivausrumpu ei tee hyvää vaatteille, kuvata kaikki vaatteet telineessä. 

Vieläkö 2024 on ihmisiä jotka luulee että kuivuri pilaa vaatteet?

No kyllä se ainankin kutistaa. Ap

Vierailija
24/30 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietysti on. Kuivausrumpu ei tee hyvää vaatteille, kuvata kaikki vaatteet telineessä. 

No kyllä se ainankin kutistaa. Ap

Ai. Kas kun en ole huomannut. Ehkä mä vaan osaan käyttää rumpuani.

Vierailija
25/30 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen oskarinoksaa. Siinä kuivatan ne mitä ei voi tai en halua rumpukuivata. Siihen voi laittaa paremmat vaatteet myös siististi henkarissa  kuivumaan. Oksat tietysti kääntyvät liiteäksi seinää vasten kun ei kuivattavaa ole. Todella kätsy pieneen tilaan.

Eikös se ole tosi ahdas ja pieni? Kyllä kuivuvat vaatteet tarvitsevat myös tilaa. Jos ne on ahtaasti se ei kuivu.

Oon mä jossain nähnyt tuollaisen häkkyrän ja ajatellut että varmaan nenäliinoja varten. Eihän siihen voi edes kiinnittää pyykkipojilla mitään. 

Varmaan kätevä liinavaatepyykille😆

Voi ei! Oikeasti, liinavaatteille se just sopiikin. En tykkää kuivata lakanoita rummuissa ja oskarinoksalla ne kuivuu ihanan sileiksi.

Niitä lienee eri kokoisia, mun oksani on puoli metrinen ja siinä on 12 oksaa eli se vetää pyykkiä 6 metriä. Ei ole ollenkaan ahdas. Sehän leviää 180 astetta.

Hyvin mahtuu ilmavasti kuivumaan. Lakanat puolesta välistä oksan päälle vaan, niin että sen 50 sentin yli menevä roikkuu vapaasti. Yllättävän hankala selittää mutta voin vannoa, että hyvä tulee.

Vierailija
26/30 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan kaikki vaatteet ovat sellaisia, että ne voi laittaa kuivuriin. Poikkeuksena ovat parhaimmat merinovillaiset, joita ei myöskään pestä koneessa. Villasukat ja lapaset laitan kuivaajaan ja säädän sen 40 asteeseen. 

Mitään telineitä meillä ei ole ollut 40 vuoteen.

Vierailija
27/30 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli et tiennyt että se on jo tutkittu että on edullisempaa kuivattaa kuivurissa kun huoneilmassa? Etkä selkeästi tiennyt sitäkään että pesukone on se joka katkoo vaatteiden kuidut ja sen sijaan että ne on huoneilmassa niin ne on kuivurin suodattimissa?

Tää on totta! Mä kun hankin kuivaavan pesukoneen huomasin, että huonepöly väheni huomattavasti. Todellakin, tekstiilien kuivaus rummuissa parantaa huoneilmaa!

Vierailija
28/30 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyykinkuivaustelineessä  kylpyhuoneessa, vie vähän tilaa ja menee kasaan kun en tarvitse sitä. 

Vierailija
29/30 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse kuivaan rummussa ne, joiden pesuohjeissa rumpukuivaus on sallittu. Niitä on yllättävän vähän. Vähän olen aristellut laittaa kuivaukseen vaatteita, joissa se on erikseen kielletty.

Vierailija
30/30 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä ulkona narulla, joskus talvellakin. Saunalla on pyykkinarut isoille kuivatettaville. Tuvassa pyykkiteline leivinuunin kylkeen ja siinä kuivuu hyvin. Henkareissa leivinuunin ja hellan savupeltien kahvoissa puserot ja takit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi