Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksiä ekoilla treffeillä vai ei

Vierailija
04.02.2024 |

Ja puhun nyt n 40v ikäisten  treffeistä. Oon huomannut että ne muutamat kerrat kun olen sopinut treffit jonkun miehen kans hänen kotiinsa, niin he ovat kyllä ajatelleet että seksin harastaminen kuuluu kotitreffeille. Ja oon sit kyllä harrastanutkin sitä heidän kanssaan, vaikka ei aina ole toisille treffeille tullut mentyä. Mietin et olisko parempi sit kuitenkin nähdä kahvilassa tai ravintolassa - inko se jokin kirjoittamaton lupaus seksistä jos menette naisena miehen luokse kylään heti ekoilla treffeillä? Ei se seksin hrrastaminen toisaalta haittaa mut onko tää jokin juttu että jos menen koriin niin se on melkeinpä lupaus seksistä? Kun silloin 20v kävin viimeks treffeillä ennen tätä nykyistä treffiaaltoani niin en oikein muista oliko silloin tällaista... Aluksi ajattelin että siellä toisen korona näkee millainen hän on, mutta tutustumiset on olleet perinpohjaisempia kuin ajattelin, kun aattelin meneväni kahville vaan 😀

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on palkinnut pelimiehet kakskymppisenä tai jälkeenkin, siitä ei voi enää peruuttaa ja leikkiä siveellistä. Korkean arvon mies ei sellaista itselleen ota. Toisaalta sellaisia kymppiuroita on 2/100 joten markkinoilla on sinulle sopivia tossusankareitakin jos jossain vaiheessa kyllästyt pelimiehiin.

Vierailija
22/33 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ekat treffit julkiselle paikalle. Jos ei ole riittävästi kipinää, niin ei kannata lähteä toisille treffeille ollenkaan. Miehet tuntuvat odottavan seksiä viimeistään toisilla treffeillä. Eli jos ei pöksyt kostu heti ekalla tapaamisella, niin vedä siitä heti johtopäätökset. Muuten annat vääriä signaaleja. T: nainen, joka haluaisi tutustua rauhassa, mutta ei saa siihen mahdollisuutta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me voitais kattoa telkkua siellä kotitreffeillä.

Mua ei ainakaan mikään telkun katselu kiinnosta ja tiedän kyllä mitä miehet sillä tarkoittaa. Pitää olla hieman yksinkertainen, jos tuohon lankaan menee.

Vierailija
24/33 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmassa ketjussa lähes jokainen hyppäsi sänkyyn ekoilla treffeillä. Ilmeisesti sitten sekstailevat siellä kahvilassa kun kenenkään kotiin eivät mene ensitreffeillä?

Me, jotka olimme eri mieltä seksistä ensitreffeillä, haukuttiin kylmiksi seksin vihaajiksi. Eivät ilmeisesti tajunneet, että eihän kyse ole lainkaan siitä, vaan että arvostaa omaa kehoaan eikä jaa sitä ventovieraille.

Vierailija
25/33 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehellä ole mitään syytä lykätä seksin harrastamista. Miehelle sopii tottakai ekoilla treffeillä seksi. Nainenhan sen päättää. Ekatreffit kotona on ehdottomasti paras tietenkin. Rennompi tunnelma ja molempien helppo edetä seksiin. Kahviloissa yms tapaamiset on ajan haaskausta.

Vierailija
26/33 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata mennä sänkyyn ekoilla treffeillä. Silloinhan ollaan miltei tuntemattomia toisilleen. Ei ole pihtaamista vaan ihan järkevää. Hyvin monet naiset myös eivät vaan halua mennä sänkyyn ilman tunnetta ja edes jonkinlaista toisen tuntemista.

Minua ainakin ärsyttäisi todella paljon mennä nopeasti sänkyyn ja mies olisikin sellainen, jonka kanssa ei missään tapauksessa halua jatkaa. Ei ne miehen jotkut piirteet ekoilla treffeillä tule ilmi. Mies voi hetken jaksaa näytellä vaikka mitä. 

Vierailija
27/33 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata mennä sänkyyn ekoilla treffeillä. Silloinhan ollaan miltei tuntemattomia toisilleen. Ei ole pihtaamista vaan ihan järkevää. Hyvin monet naiset myös eivät vaan halua mennä sänkyyn ilman tunnetta ja edes jonkinlaista toisen tuntemista.

Minua ainakin ärsyttäisi todella paljon mennä nopeasti sänkyyn ja mies olisikin sellainen, jonka kanssa ei missään tapauksessa halua jatkaa. Ei ne miehen jotkut piirteet ekoilla treffeillä tule ilmi. Mies voi hetken jaksaa näytellä vaikka mitä. 

Ihan nurin päin ajateltu. Nimenomaan fyysiset tosiasiat kannattaa tarkistaa ensin. Mitä siinä menettää. Ei järvi soutamalla kulu.

Vierailija
28/33 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on universaali ja käytännöllinen neuvo kaikille ja sukupuolesta riippumatta:

Mene toisen kotiin ensitreffeille vain jos itsestäsi siltä tuntuu. Älä mene jos ei siltä tunnu.

Jos kaikki sujuu hyvin ensitreffeillä ja seksi tuntuu molemmista luonnolliselta, niin harrastakaa seksiä. 

Jos taas ei tunnu, niin älä harrasta.

Idea on siinä, että kuuntelet itseäsi. Ei oikeasti ole olemassa mitään sääntöjä, jotka toimisi joka tilanteeseen.

Itse jäin aikanaan vaille unelmieni naista, kun uskoin naispuolista ystävääni, ettei seksiä ensitreffeillä. Jälkeenpäin kun kyselin miksi ei jatkoa tullut, niin kipakasti tuli, että naista ei nöyryytetä kiihottamalla märäksi ja sitten kieltäytymällä.

Vierailija
29/33 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässä iässä enää kannata odottaa monia treffejä. Sitä voi huomenna olla jo vainaja.

Kannattaa elää täysillä ja ottaa kaikki ilo irti. Varsinkin kun toisella kierroksella olevilla naisilla on tarve todistaa olevansa vielä haluttavia niin röyhkeesti vaan asiaan.

M46

Vierailija
30/33 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tässä iässä enää kannata odottaa monia treffejä. Sitä voi huomenna olla jo vainaja.

Kannattaa elää täysillä ja ottaa kaikki ilo irti. Varsinkin kun toisella kierroksella olevilla naisilla on tarve todistaa olevansa vielä haluttavia niin röyhkeesti vaan asiaan.

M46

Sitä paitsi tuon ikäisestä naisesta ei enää niin kuin joku sanoi saa pyhää neitsyt mariaa joten naisen ei enää kannata näytellä siveyden sipulia. Ei sellaista kauaa jaksa kattella.

Vierailija
31/33 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siltä tuntuu molemmista niin miksi ei!

Vierailija
32/33 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miks pitäis olla harrastamatta seksiä toisaalta, jos on tutustuttu jo suomessa kirjoittelemalla ja seksi tuntuu kiihottavalta ajatukselta. En mene kuin niiden kanssa treffeille jotka tuntuu kiinnostavilta ja kiihottavilta. Ja yleensä en tiedä miksi en suostuisi sit seksiinkin, jos on jo pikkarit märkänä. Tuntuu et tässä iässä ei tarvii yrittää esittää siveellistä, en tarvii häitä. Mut sit samalla en kehtaa kavereille sanoa et hitto panin ekoilla treffeillä ja oli kivaa. Ulkonäön puolesta on uskoakseni hottis, eli säälistä en aa tai anna, vaan jos haluan

Vierailija
33/33 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tässä ilmeinen ero naisen ja miehen välillä...mies siis menee näköjään ihan kenen vaan kanssa heti ja nainen ei.

Itse olen mennyt heti, mutta vain jos olen ihastunut, muuten todellakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän