IS: Sähkön hinnassa KARU muutos ???
Onko mielestänne KARUA, kun hinta pysyy kuitenkin alle 10 snt/kWh.
Tokihan se on ikävää kun pitkähkö lähes ilmainen jakso päättyy ainakin tämän pakkasviikon ajaksi.
Mutta onko KARUA?
Kommentit (22)
Johan se oli viikon verran ilmaista, niin onhan 5-10 snt per kWh kallista siihen verrattuna. T:Pörssisähkösäästöillä Kanarialle
Ei minulla mitään muutosta tule. Se on vielä 11 kuukautta 8.7 senttiä kWh.
Vierailija kirjoitti:
Ihanan kallista <3
Vieläkö te luette noita iltapäivälehtiä. Minä lopetin ajat sitten kokonaan, kun ärsytys alkoi olla jokapäiväistä niitten otsikoiden kanssa. Ei ole ikävä! Tosim Ylekin harradtaa nykyään klikkiotsikointia, ärsyttävää!
Vierailija kirjoitti:
Johan se oli viikon verran ilmaista, niin onhan 5-10 snt per kWh kallista siihen verrattuna. T:Pörssisähkösäästöillä Kanarialle
Vaikutat hyvin pienituloiselta, ellet jopa köyhältä, jos sähkön hinta vaikuttaa matkailuusi. Sähkön hinta on täysin merkityksetöntä normaaleilla tuloilla.
Vierailija kirjoitti:
Ihan v itun kallis kun huomenna keskihunta 5.7c/kWh.
Alle 10 snt/kWh on ihan siedettävä hinta. Tosin kuin nämä yli 1€:n piikit, vaikka vaihtuvahintainen onkin tullut keskimäärin noin 20% halvemmaksi kuin kiinteä.
Mutta räjähtikö somekansa? Tai kommentoiko asiantuntija?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan v itun kallis kun huomenna keskihunta 5.7c/kWh.
Köyhälle se on kallis, minulle ei yhtikäs mitään.
Voihan järäyttävän päräyttävän järisyttävän täryttävän tylyn karun pärinän pärskäytys.
Jämijärvellä hajosi tuulimylly.
Tokihan tämä nostaa hinnan vähintään 2 euroon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikutat hyvin pienituloiselta, ellet jopa köyhältä, jos sähkön hinta vaikuttaa matkailuusi. Sähkön hinta on täysin merkityksetöntä normaaleilla tuloilla.
Miksi siitä sitten itketään kaikkialla? Itse säästän noin 1500-2500 euroa vuodessa pörssisähköllä. Iso talo, kuorma-autohallit ja huoltohallit syö paljon sähköä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi siitä sitten itketään kaikkialla? Itse säästän noin 1500-2500 euroa vuodessa pörssisähköllä. Iso talo, kuorma-autohallit ja huoltohallit syö paljon sähköä.
Eihän tuo 2500 euroa ole mikään summa. Ei tuollaisella kannata retostella, vaan pikemminkin hävetä, jos talousasiat on niin huonosti, että tuo summa vaikuttaa elämääsi millään tavalla.
Pörssisähkö on pörssipelurin keino maksaa velat takaisin.
"löysässä hirressä"
Terveisin
Tekijä
Iltapaskoille kaikki on huippua , älytöntä , shokeeraavaa , ennenkuulumatonta , pöyristyttävää , hirvittävää , iltapaskojen ainut tehtävä on olla tyrkyllä mahdollisimman monelle jotta kissa ja koiramainokset saa uhreja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuo 2500 euroa ole mikään summa. Ei tuollaisella kannata retostella, vaan pikemminkin hävetä, jos talousasiat on niin huonosti, että tuo summa vaikuttaa elämääsi millään tavalla.
Ei se ole hullua maksaa enemmän, jos voi maksaa vähemmän? Maksatko bensalitrasta 1.8 vai 3.3 jos saat valita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanan kallista <3
Ei tuo kallis ole kerrostalossa tai kaukolämpötalossa jossa ei ole mitään sähköä sen kummemmin vaativaa.
Kyllä se nousee vielä reippaasti.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkihan on nyt rajua, karua tai tylyä.
Ihme, ettei hinta ole kuitenkaan eskaloitunut?
Karu ja tyly, tarkoittavat eri asiaa.
Kaikkihan on nyt rajua, karua tai tylyä.
Ihme, ettei hinta ole kuitenkaan eskaloitunut?